Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 524 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja, en dan tegen Do zeggen: "ik ga hem straks ook met iemand anders zien"
Ja, natuurlijk!
Zij heeft toch geen alleenrecht op een relatie.

Ik ben zo benieuwd hoe dit zich na de loods gaat ontwikkelen.
Ik gok dat het toch uitraakt.

Senna is weer terug bij de vriend die ze voor de loods had. Ik mag toch hopen dat Max Anouk niet meer terug wil als het uit raakt tussen Anouk en Diederik.
Hebben Diet en Noek nou gesekst? Het leek er wel even op hè? Ik ben heel benieuwd van wie Noek een videoboodschap krijgt voor de finale. Niet van Max denk ik.
Ik gok dat het buiten de loods snel gedaan is met die relatie tussen Died en Nouk. Hij is een player en flirt en zij is kneiter jaloers.
Sebedeüs schreef:
11-08-2026 10:59
Hebben Diet en Noek nou gesekst? Het leek er wel even op hè? Ik ben heel benieuwd van wie Noek een videoboodschap krijgt voor de finale. Niet van Max denk ik.
Het leek er wel op en dan die achtergrond muziek :) Ze leven met zijn 2en zo op een eiland, dat was de vorige keer toen Diederik wat met Britt kreeg ook al. Dan vraag ik mij af, of er in de buitenwereld wel ruimte is voor andere mensen. Ik zou het heel verstikkend vinden.
OhMellie schreef:
11-08-2026 11:06
Ik gok dat het buiten de loods snel gedaan is met die relatie tussen Died en Nouk. Hij is een player en flirt en zij is kneiter jaloers.
Denk het ook.

En ja, volgens mij hebben ze gewipt in de loods. Aan de bewegingen rond het laken/deken te zien. Tsja, er was "geen stoppen meer aan" en "je maakt me helemaal gek". Aldus Anouk.
Ik vind het treurig allemaal

Ik ben wel bang (of blij) dat ik ga
afhaken als alle irritanten eruit gaan nu. Ik kijk juist voor de psychische verwikkelingen en de ergernissen. Er komen vast weer nieuwe, maar dit is wel een kans om af te haken. Ik moet steeds enorm wennen aan nieuwe.
Ik lees net dat toen Mercedes de loods uitkwam zij iets met Diederik heeft gehad op zijn initiatief waardoor het met Salar mis liep. Diederik is er dus niet vies van relaties kapot te maken.
Ik zag een filmpje waarin Diederik en Anouk lieten van welke programma's zij al berichten krijgen om deel te nemen, onder andere Expeditie Robinson. Dat zou ik echt niet zo leuk vinden geloof ik.

Ze staan er heel erg voor open om op tv te blijven in ieder geval.

Ik moet nu weer even wennen aan de nieuwe dynamiek in de groep merk ik.
Ze passen waarschijnlijk ook naadloos in programma's als ex on the beach.
OhMellie schreef:
16-08-2026 13:40
Ik lees net dat toen Mercedes de loods uitkwam zij iets met Diederik heeft gehad op zijn initiatief waardoor het met Salar mis liep. Diederik is er dus niet vies van relaties kapot te maken.
Jij gelooft ook alles wat je online leest???

Sorry, ik had niet begrepen dat ze het zelf bevestigen
calvijn1 wijzigde dit bericht op 16-08-2026 15:52
9.36% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
16-08-2026 15:18
Jij gelooft ook alles wat je online leest???
Mercedes heeft dit bevestigd. Ze geeft aan dan het niet verder is gekomen dan 2 ontmoetingen. 1 bij een reünie en 1 bij ook iets waar ze met een groep waren. Verder waren het "alleen" berichten over en weer. Ze geeft niet duidelijk aan dat het over Diederik gaat maar dat is wel duidelijk. Salar noemt hem wel bij naam.
Mercedes omschrijft het als lovebombing wat Diederik bij haar deed.
Ik kom terug van mijn vorige observatie. Ik denk dat Anouk en Died voor elkaar gemaakt zijn.
Nou, veel geluk dan maar!
MajadeB schreef:
16-08-2026 19:01
Ik kom terug van mijn vorige observatie. Ik denk dat Anouk en Died voor elkaar gemaakt zijn.
Nou, veel geluk dan maar!
:rofl:

De slippergate tussen Fabienne en Valentijne, het moet niet gekker worden! Het lijkt wel of Fatima en Joshlyn zo vals doen om in de gunst bij Fabienne te komen. Die indruk krijg ik, want als je haar tegen je hebt dan krijg je zowat heel de loods over je heen. Fabienne is echt heel manipulatief.
Die Jelle, uit de eerste 2 cycli, verdacht van betrokkenheid bij de dood van 2 bewoners van het zorgcentrum waar hij als verpleger werkt :woa:
ups1ded0wn schreef:
26-08-2026 15:00
Die Jelle, uit de eerste 2 cycli, verdacht van betrokkenheid bij de dood van 2 bewoners van het zorgcentrum waar hij als verpleger werkt :woa:
Ik las het ook. Ik keek toen nog niet en ken Jelle dus niet van de bondgenoten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij in de bondgenoten was.
Sabine schreef:
26-08-2026 15:10
Ik las het ook. Ik keek toen nog niet en ken Jelle dus niet van de bondgenoten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij in de bondgenoten was.
Een beetje zo een type als Milan. De meeste deelnemers van het eerste uur vond ik vrij sympathiek overkomen maar Jelle zat al vrij snel in de roddelmodus.
We kunnen stemmen op De Bondgenoten,voor de televizier ring.

Nou echt niet dat ik hier op stem.
SBS 6 mag wel zorgvuldiger zijn met kandidaten uitzoeken.

Ik vind het allemaal niet gewoon meer.
Dat drillkamp van nu is ook iets wat iedere keer terugkomt.
Dan hoeft SBS geen schoonmaakploeg er in te sturen.
Als het te vies wordt, sturen ze militairen met een missie de loods in.

Ik ben altijd slecht in onthouden van dingen van oud kandidaten. Of ze moeten echt iets heel vreselijks doen.

Jelle herken ik wel, maar hij heeft niet heel veel indruk gemaakt.
Marcha01 schreef:
26-08-2026 17:22
Een beetje zo een type als Milan. De meeste deelnemers van het eerste uur vond ik vrij sympathiek overkomen maar Jelle zat al vrij snel in de roddelmodus.
Ja ik moest ook gelijk aan Milan denken. Op het eerste gezicht leuke jongen, maar hoe langer hij er was werd een zo'n irritant roddelend en klagende zeikerd.
bartjes schreef:
26-08-2026 19:52
Dat drillkamp van nu is ook iets wat iedere keer terugkomt.
Dan hoeft SBS geen schoonmaakploeg er in te sturen.
Als het te vies wordt, sturen ze militairen met een missie de loods in.
Nou en? Ik vind het juist een fantastisch plan, een beetje wakker schudden, die luie donders daar. En dit is pas de 2e keer dat ik iets militairs zie daar, eens per jaar grote schoonmaak is prima toch?

MIlan... die heeft issues. Manman, wat heeft die jongen een zwaar leven!
En toch nog even tranen van Fabiënne toen Valentijne wegging. Toch mooi.
Sebedeüs schreef:
27-08-2026 23:36
Nou en? Ik vind het juist een fantastisch plan, een beetje wakker schudden, die luie donders daar. En dit is pas de 2e keer dat ik iets militairs zie daar, eens per jaar grote schoonmaak is prima toch?

MIlan... die heeft issues. Manman, wat heeft die jongen een zwaar leven!
En toch nog even tranen van Fabiënne toen Valentijne wegging. Toch mooi.
Precies, dat zuchten puffen en geklaag als iemand een keer een extra bord moet afwassen. Beetje samen werken en iets voor een ander over hebben,of het nu je eigen bondje is of van een ander bondje, daar is niks mis mee.

Ik dacht in het begin dat Julia in haar voordeel wat veranderd was, maar wat zet zij haarzelf weer op de voorgrond om in de finale te staan. En bijna iedereen gaat erin mee, want ze heeft er toen een half jaar ingezeten en dit is haar laatste maand! Iedereen heeft het recht om in de finale te staan.

Ik vind Bregje zo sympathiek!
Ik zie soms een blonde dame, soms met bril soms zonder bril, die is erg op de achtergrond.

Ik bedoel niet de blonde dame bij Milan en Delana in het bondje.
bartjes schreef:
28-08-2026 13:41
Ik zie soms een blonde dame, soms met bril soms zonder bril, die is erg op de achtergrond.

Ja, die met dat Limburgse accent. Iets van Kimberly ofzo, geen idee eigenlijk. Ik heb nog helemaal niks van haar gezien.
Marcha01 schreef:
28-08-2026 12:45
Ik vind Bregje zo sympathiek!
Ja! En ik vond het verdrietig voor haar dat de Gieren op plek 4 belandden in de jureerbare opdracht, dat lag beslist niet aan Bregje!
En Anne-Mae is volgens mij ook een leukerdje.
bartjes schreef:
28-08-2026 13:41

Kimberly, van de Slangen, zij houdt zich aardig op de achtergrond. Misschien wel verstandig om een beetje rustig aan te doen want er zitten nogal wat bazige types in de loods.

Ik had echt niet verwacht dat de Gieren op de 4e plaats zouden komen. Ik vond hun samenwerking zo goed, geen gekibbel discussies of boze gezichten.

Trouwens, Anne Mae van de Vossen,vind ik ook heel sociaal overkomen. Haar reactie met het winnen was timide, omdat ze het erg voor de verliezers vond. Dat vind ik mooi om te zien.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven