HalloMeeting
donderdag 30 juli 2009 om 21:29
Er komt een forum meeting!
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!
Waar? Den Haag
Hoe laat? 16:00
Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.
Hoop jullie dan te zien!
Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!
En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk
vrijdag 31 juli 2009 om 18:36
quote:Jaffa schreef op 31 juli 2009 @ 18:30:
[...]
Duhuh, die ken ik al uit mijn hoofd. Heb dan platinablonde pruik op en speel er elektronisch orgel en luchtgitaar bij. Ik zeg: stukje Ja zeg, kom je nou naar die mieting of niet? voordat ik me het leplazurus ga zoeken. ( heb je nog niet op de hellohyves gezien )
[...]
Duhuh, die ken ik al uit mijn hoofd. Heb dan platinablonde pruik op en speel er elektronisch orgel en luchtgitaar bij. Ik zeg: stukje Ja zeg, kom je nou naar die mieting of niet? voordat ik me het leplazurus ga zoeken. ( heb je nog niet op de hellohyves gezien )
vrijdag 31 juli 2009 om 18:37
quote:Zoebie schreef op 31 juli 2009 @ 17:19:
Robo dat lijkt me helemaal geweldig.
Ik kom trouwens uit Limburg (ga over Eindhoven,Tilburg, Breda enz, en niet richting Utrecht want das een end om) dus diegene die uit die richting moeten komen.... Ik heb ook een voordeelurenkaart. Kan dus ook drie mensen meenemen voor 40%
Mag ik op jouw voordeelurenkaart mee?
Ik stap op in Breda.
Robo dat lijkt me helemaal geweldig.
Ik kom trouwens uit Limburg (ga over Eindhoven,Tilburg, Breda enz, en niet richting Utrecht want das een end om) dus diegene die uit die richting moeten komen.... Ik heb ook een voordeelurenkaart. Kan dus ook drie mensen meenemen voor 40%
Mag ik op jouw voordeelurenkaart mee?
Ik stap op in Breda.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
vrijdag 31 juli 2009 om 18:42
vrijdag 31 juli 2009 om 18:42
Ik heb me aangemeld op hyves en had de computer bijna het raam uit gesodemieterd. Wat een gedoe. Maar ik ga nu mailen Minny en dan verneem ik wel wat de volgende stap is om tot de hyve te komen *schudt een berninimysterieachtige spanning van zich af*
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
vrijdag 31 juli 2009 om 18:44
quote:xDoortjex schreef op 31 juli 2009 @ 18:42:
Ik heb me aangemeld op hyves en had de computer bijna het raam uit gesodemieterd. Wat een gedoe. Maar ik ga nu mailen Minny en dan verneem ik wel wat de volgende stap is om tot de hyve te komen *schudt een berninimysterieachtige spanning van zich af*Weet je hoeveel varianten van Zwieber ik heb gehad voordat ik erop kwam. Mr. Zwieber erbij gehaald, etc. echt NIET leuk. Wel een goede psychologische geduldstest zo.
Ik heb me aangemeld op hyves en had de computer bijna het raam uit gesodemieterd. Wat een gedoe. Maar ik ga nu mailen Minny en dan verneem ik wel wat de volgende stap is om tot de hyve te komen *schudt een berninimysterieachtige spanning van zich af*Weet je hoeveel varianten van Zwieber ik heb gehad voordat ik erop kwam. Mr. Zwieber erbij gehaald, etc. echt NIET leuk. Wel een goede psychologische geduldstest zo.
vrijdag 31 juli 2009 om 18:44
vrijdag 31 juli 2009 om 18:49
quote:xDoortjex schreef op 31 juli 2009 @ 18:45:
Ik denk dat ik ben gezakt Zwieber, ik werd heul boos...Ik heb gehad: geirriteerd, boos, woest, aggressief, nog aggressiever, gekalmeerd door manlief, nogmaals boos, zeer teleurgesteld en verdrietig, trots op mezelf dat ik dit heb doorstaan zonder mensen of computers schade toe te brengen.
Ik denk dat ik ben gezakt Zwieber, ik werd heul boos...Ik heb gehad: geirriteerd, boos, woest, aggressief, nog aggressiever, gekalmeerd door manlief, nogmaals boos, zeer teleurgesteld en verdrietig, trots op mezelf dat ik dit heb doorstaan zonder mensen of computers schade toe te brengen.