En dan heb je de mexicaanse griep
zondag 2 augustus 2009 om 09:53
Ik las laatst dit berichtje en moest aan je denken:
http://frontpage.fok.nl/n ... met-griep-uit-Spanje.html
Maar wel goed drinken hoor, juist omdat je enorm zweet moet je je vocht extra op peil proberen te houden. Als het echt niet wil lukken met water, probeer dan bijvoorbeeld appelsap of zo te drinken, of met een of ander aanleng-smaakje door het water.
Het is echt heel erg belangrijk om te drinken wil je niet gaan uitdrogen.
Sterkte en beterschap
http://frontpage.fok.nl/n ... met-griep-uit-Spanje.html
Maar wel goed drinken hoor, juist omdat je enorm zweet moet je je vocht extra op peil proberen te houden. Als het echt niet wil lukken met water, probeer dan bijvoorbeeld appelsap of zo te drinken, of met een of ander aanleng-smaakje door het water.
Het is echt heel erg belangrijk om te drinken wil je niet gaan uitdrogen.
Sterkte en beterschap

zondag 2 augustus 2009 om 13:55
Hoe voel je je vandaag Flashy? Lijkt me ook geen pretje om het te hebben als ik je verhaal zo lees.
Inderdaad goed blijven drinken, en je slaapkamer ventileren.
Sta je nog onder controle van de huisarts? Of moet je pas weer bellen als het niet over gaat?
Ik vind het zo raar dat je geen Tamiflu hebt gehad. Snap niet waarom dat niet meer zou werken na 48 uur.
Inderdaad goed blijven drinken, en je slaapkamer ventileren.
Sta je nog onder controle van de huisarts? Of moet je pas weer bellen als het niet over gaat?
Ik vind het zo raar dat je geen Tamiflu hebt gehad. Snap niet waarom dat niet meer zou werken na 48 uur.
zondag 2 augustus 2009 om 17:57
zondag 2 augustus 2009 om 21:00
Het klinkt erg heftig, deze griep.Vooral dat die koorts zo hoog blijft.
Blijven drinken!
Ik hoop dat de griep aan mij en de mijnen voorbij gaat, ga in sept op vakantie, moet er toch niet aan denken.
Ik werk in een gebouw met zo'n 500 man. Als er één besmet is, zijn we dan allemaal het bokje? We hebben ook nog eens klimaatbeheersing, volgens mij vliegen virussen en bacterien daar lustig doorheen.
Beterschap Flashy! Hou de moed erin!
Blijven drinken!
Ik hoop dat de griep aan mij en de mijnen voorbij gaat, ga in sept op vakantie, moet er toch niet aan denken.
Ik werk in een gebouw met zo'n 500 man. Als er één besmet is, zijn we dan allemaal het bokje? We hebben ook nog eens klimaatbeheersing, volgens mij vliegen virussen en bacterien daar lustig doorheen.
Beterschap Flashy! Hou de moed erin!
Geen bijzonderheden

maandag 3 augustus 2009 om 18:58
maandag 3 augustus 2009 om 20:26
dinsdag 4 augustus 2009 om 15:48
quote:Flashy schreef op 02 augustus 2009 @ 17:57:
Hier ben ik weer.
Nadat ik gister nog steeds alles uit bleef spugen ook nog zuur remmers gekregen, het gaat nu een beetje beter qua drinken binnen houden.
Honger heb ik niet en verder heb ik nog steeds 40 graden koorts en heeeeeeeeeeeeeeeel erg moe.Das wel heel lang koorts. Heb je de huisarts alweer gebeld?
Hier ben ik weer.
Nadat ik gister nog steeds alles uit bleef spugen ook nog zuur remmers gekregen, het gaat nu een beetje beter qua drinken binnen houden.
Honger heb ik niet en verder heb ik nog steeds 40 graden koorts en heeeeeeeeeeeeeeeel erg moe.Das wel heel lang koorts. Heb je de huisarts alweer gebeld?
dinsdag 4 augustus 2009 om 17:43