Gezondheid alle pijlers

En dan heb je de mexicaanse griep

30-07-2009 18:45 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zondag terug gekomen van vakantie in Spanje,

gisteren getest en vandaag de uitslag : Mexicaanse griep.

Tamiflu helpt niet meer want dat is alleen voor de eerste 48 uur. Ik ben er behoorlijk ziek van.

Zijn er nog meer slachtoffers?
Beterschap Flashy!
Bah wat naar. Beterschap Flashy!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik las laatst dit berichtje en moest aan je denken:

http://frontpage.fok.nl/n ... met-griep-uit-Spanje.html

Maar wel goed drinken hoor, juist omdat je enorm zweet moet je je vocht extra op peil proberen te houden. Als het echt niet wil lukken met water, probeer dan bijvoorbeeld appelsap of zo te drinken, of met een of ander aanleng-smaakje door het water.

Het is echt heel erg belangrijk om te drinken wil je niet gaan uitdrogen.

Sterkte en beterschap
Ik moet zeggen dat ik niet zo erg uitkijk naar die griepgolf als het ik zo lees...
Beterschap flashy!

Vergeet ook niet om goed je slaapkamer te ventileren. Heb je wel genoeg hulp? Iemand die bijvoorbeeld even schone lakens op je bed kan leggen en wat soep of bouillon voor je maakt?

Wel goed blijven drinken he?
Hoe voel je je vandaag Flashy? Lijkt me ook geen pretje om het te hebben als ik je verhaal zo lees.

Inderdaad goed blijven drinken, en je slaapkamer ventileren.

Sta je nog onder controle van de huisarts? Of moet je pas weer bellen als het niet over gaat?

Ik vind het zo raar dat je geen Tamiflu hebt gehad. Snap niet waarom dat niet meer zou werken na 48 uur.
Beterschap!

Goed letten op het drinken, als het echt niet ukt, toch weer huisarts bellen. Soms is echt niet kunnen drinken een reden om even opgenomen te worden in een ziekenhuis voor een infuus.

Sterkte....
ook al hou je niet van water, toch maar wel iets proberen te drinken, sap, water, cola, maakt niet uit wat, als je maar iets van vocht, suiker en zout binnen krijgt. Sterkte!
Flashy, hoe is het nu met je?
Hier ben ik weer.

Nadat ik gister nog steeds alles uit bleef spugen ook nog zuur remmers gekregen, het gaat nu een beetje beter qua drinken binnen houden.

Honger heb ik niet en verder heb ik nog steeds 40 graden koorts en heeeeeeeeeeeeeeeel erg moe.
Hoi Flashy, en je ouders en vriend ook nog geen klachten gekregen ?

beterschap voor jou. Hopen dat je nu gauw weer wat opknapt.

succes
Het klinkt erg heftig, deze griep.Vooral dat die koorts zo hoog blijft.

Blijven drinken!

Ik hoop dat de griep aan mij en de mijnen voorbij gaat, ga in sept op vakantie, moet er toch niet aan denken.

Ik werk in een gebouw met zo'n 500 man. Als er één besmet is, zijn we dan allemaal het bokje? We hebben ook nog eens klimaatbeheersing, volgens mij vliegen virussen en bacterien daar lustig doorheen.

Beterschap Flashy! Hou de moed erin!
Geen bijzonderheden
Goh Flash you've got it bad zeg.

Beterschap en weer een met mondkapje voor
Weet je wat ook fijn is om te drinken als je griep heb AA drink daar zitten buiten suikers ook zouten in. Was een tip van de dokter.

Wij hebben op het werk allemaal een pot met alcohol doekjes gehad om je toetsenbord mee schoontemaken..

Beterschap
Hee Flashy! Arme meid! Je hebt het echt heftig te pakken zeg. Wel fijn dat je hier vertelt wat het precies inhoudt, want ik was nog niet zo goed op de hoogte en een beetje angstig om het te krijgen (omdat ik zwanger ben). Hele dikke kus (van een veilige afstand) en van harte beterschap!
Flashy, hoe gaat het nu met je? Beterschap meid!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Flashy schreef op 02 augustus 2009 @ 17:57:

Hier ben ik weer.

Nadat ik gister nog steeds alles uit bleef spugen ook nog zuur remmers gekregen, het gaat nu een beetje beter qua drinken binnen houden.

Honger heb ik niet en verder heb ik nog steeds 40 graden koorts en heeeeeeeeeeeeeeeel erg moe.Das wel heel lang koorts. Heb je de huisarts alweer gebeld?
Hier weer een teken van leven.

Mijn koortsdagen zitten erop!!!!!!

Ik heb gewoon weer een normale temperatuur!

Ik ben nog wel heel moe en begin voorzichtig te eten, vooral zomerfruit zoals meloen en aardbeien en savonds dan een beetje warm. Het ergste zit er op, gelukkig!!!!!!!!!
Beterschap!!!

Ps. moet je ook veel hoesten en heb je last van kortademigheid? Ze zeggen dat dat er ook bij hoort.

Vervelend hoor, hopelijk knap je snel op!
Fijn dat je aan de beterende hand bent!

Rust 'lekker' uit en neem de tijd om aan te sterken.

Beterschap!
Ooh gelukkig!!

Dat je je maar snel weer helemaal okee voelt!
Ja, dat vind ik echt.
O, das mooi! Gelukkig!

Ben je ook afgevallen?
Geen bijzonderheden
Flashy

@ Yasmijn: zie je een nieuwe dieetmethode?
Ben je toch zo'n 8 dagen behoorlijk ziek geweest he? Bahbah wat naar.
Nou ben blij dat de koorts in ieder geval gezakt is Flashy! Nu maar hopen dat je snel weer helemaal de oude bent! 8 dagen zulke hoge koorts moet wel echt een aanslag op je lichaam zijn.

Sterkte en beterschap he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven