2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Ai jammer Rossia, vrienden van ons hebben die zilveren.. is echt mooi! Wij hebben een zand basisset en een (gras)groene aanvullende set (fleece). Een combi die je weinig ziet en goed kan voor een jongen en meisje. Zal er n foto van maken, want is niet meer verkrijgbaar (van eerder seizoen). Evt. kunnen we voor een 2e de groene set weer vervangen als we die kleur zat zijn, maar we kochten 'em bij een factory sale van Bugaboo, en heel veel keus qua kleur was er toen niet meer.

Ik heb een zwarte H&M Mama joggingbroek via MP gescoord, 2e hands dus. Ben op zich niet zo van de 2e hands kleding, maar ik heb tijdens mijn zwangerschap echt mooie (nette!) (merk)kleding gescoord voor weinig geld. Wilde liever wat meer sets kleding hebben en er niet al te veel aan uitgeven dan bij dure zaken dingen kopen. Is me goed bevallen, maar je moet het wel treffen.

Zo'n velours broek klinkt ook heel lekker!
he meiden

velours! dat bedoelde ik gisteren. die heb ik en zit heerlijk. Ik heb trouwens nooit positieleggings gehad. Die vond ik niet lekker zitten. Gewoon een maatje groter en dan onder je buik laten. Werkte prima voor mij. Had wel postierokjes erover. Jurkjes zitten ook fijn.

Gorgi ik zou gewoon gaan beginnen met orienteren en als je iets ziet wat je mooi vind bestellen. De levertijden op kinderwegens en zeker op meubeltjes is best lang. En aangezien je ook nog best wat moet doen in de kamer kun je beter te vroeg zijn dan te laat. Ik vond trouwens de mura juist erg zwaar. De quinny is licht. Wij hebben een stokke. Ik vind hem ideaal. Maar het is wel een wagen die je of heel mooi vind of heel lelijk. Geloof dat michigan een koelstra heeft, of vera? En jobje een teutonia als ik me goed herinner. Dus ervaringen zat hier.

Ik heb geen buikbanden gedragen bij het sporten. Ben na een maand of 3 met body combat en Rpm (spinning) gestopt en verder gegaan met fitness. Beetje lopen beetje fietsen. Dat heb ik tot 7 maanden gedaan. Maar als het te zwaar is moet je echt stoppen hoor, of een stapje terug doen.

Ik heb zwangerschapsgym gedaan. Van echt gymmen kwam weing. Het was meer oefeningen voor je bekken en wat 'theorieles'. Je hebt heel veel keus. Je kan met en zonder partner. Yoga, of gym. De kosten lopen ook uiteen. Ik heb het uiteiendelijk via icare gedaan (fit en gezond rondom de bevalling), maar weet helemaal niet of dat ook bij jullie in de regio is. Kostte 30 euro voor 9 lessen.

Mimpje hoe is het gegaan met mini? is ie alweer veilig thuis?

Mijn schoonmoeder heeft mini vanmorgen opgehaald voor een lange wandeling, maar dat neemt ze wel erg letterlijk, want ze is nog niet terug. Naja, zo hadden wij tijd voor wat boodschappen en inpakken vanmorgen. Nu mag ze wel weer thuiskomen hoor...

floortje? hoe is het met je?

ga ff naar de mail
Goh Missc, MP voor de zwangerschapskleding. Daar heb ik totaal nog niet aan gedacht. Wat een goed tip. Ga daar vanavond eens even neuzen. Vindt het ook zo zonde om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen voor die paar maanden. Rokjes en jurkjes met maillot of legging werken ook prima inderdaad.

En ik ga de verloursbroek van Teddy bestellen, die klinkt namelijk echt heel relaxed!

Teddy, is je schoonmoeder al terug met mini? Pittige wandeling inderdaad!
nope nog niet terug...

gelukkig heb ik mini goed ingesmeerd vanmirgen, die komt als tosti terug zo denk ik.
He meiden,

He Gorgi, ja ja echt zwanger nu he! Wij hebben ook een bugaboo, ik vind het een lichte wagen maar heb weinig anders geprobeerd dus daar kan ik niets over zeggen. Kamertje hadden wij met ongeveer 26 weken af, maar op ons kamertje zat maar een levertijd van 4 weken dus dat valt mee.

Ik heb trouwens zwangerschapsgym gedaan en bij ons de regio is dit gratis, volgens mij wordt dit gesubsidieerd. Maar net wat Teddy al zei, echt gymmen is het niet hoor. De nagym vond ik tegenvallen. 10tje per les en echt te weinig gedaan. Ik denk wel 2,5 les "verkletst". Hadden beter lekker thee kunnen gaan drinken bij iemand thuis was onze conclusie.

Brr velours, ik heb er iets mee, of moet ik zeggen niets, krijg altijd kippevel van dat stofje

Het is goed gegaan vanmorgen! Mini heeft een ruim een uur geslapen, wel wat onrustig maar het is ook wennen. Ineens een kamertje met meer kindjes. Verder heerlijk gelachen, gekletst en keurig zijn flesje leeg gedronken.

Morgen mag hij weer!

Nu ligt hij al bijna twee uur voor pampus in zijn eigen bedje. Bekaf van alle indrukken.

Ohja, afvallen gaat goed! Dag vier zonder snoep en koek. Ik mis het niet en de weegschaal geeft al een ander gewicht aan.

Ik voel me gelijk stukken beter! Ben benieuwd naar de bloeduitslag morgen.
wauw Mimpje, wat goed zeg, 4 dagen niet snoepen! De koekjes gaan er hier best rap doorheen en dan hou ik me nog enorm in! Zorg er ook voor dat we niet teveel voorraad en chocolade in huis hebben liggen. Over eten gesproken.. ga maar eens aan appeltje pakken.

Fijn dat jullie knulletje t zo goed deed op t kdv.. zal best indrukwekkend zijn voor zo'n kleintje.

Teddy, is je schoonmoeder wel bekend bij jullie? Misschien is ze wel verdwaald!

Of op een zonnig terras heerlijk te pronken met kleinkind hihi

Rossia, er is best veel keus hoor op MP.. succes!
denk het missc, want ze is er nog niet. hahaha. Die zal wel denken, tis de laatste keer voor de vakantie. ik maak er gewoon een hele dag van.
Heey meiden,

even een kort berichtje vanuit het zonnige Italië. Kort, want ik zit hier op een computer uit het jaar -2000, in een speelhal, dus veel lawaai en een rij wachtenden achter mij. Tsja, en het is natuurlijk veulste mooi weer om binnen te zitten he?! Ben overigens nog niet bruin, want zit hele dag met mini in de schaduw.Moet daar wel ff aan wennen hoor, totaal ander vakantie zo met mini. Ben gewen aan de ene dag uitgebreid zonnen en de andere dag een bergwandeling ofzo, dan is dit wel ff wat anders. Gelukkig neemt mini wel het italiaanse ritme aan, dus hij slaapt heerlijk uit tot half 9 ofzo, houdt een siesta en valt dan rond 22u weer in slaap. Genieten dus!!!

Ff snel een reactie op een paar dingen die ik in de afgelopen 5 minuten heb gelezen, want de rij wordt langer

gorgi, wij hebben de maxo cosi mura (4, maar enig verschil is het extra wiel) Super wagen, kan je nog jaren mee doen en ik oogst heel veel bewonderende blikken van jaloerse vrouwen (hier overigens nog meer van de italiaanse vrouwen, die het in het algemeen moeten doen met de kinderwagens waar zij zelf nog in hebben gelegen en vermoedelijk hun moeders ook nog )

Missc, ik heb de eerste weken na de bevalling alleen in joggingbroeken gelopen; blubberbuik, en ik moest al helemaal niet denken aan andere kledingstukken ivm mijn ' onderkantje' . Ben benieuwd naar jouw mini, wanneer die komt!

Floor, hopelijk gaat alles goed met je! Een meeting lijkt mij echt super gezellig, maar het lijkt me het allerleukst om het te doen wanneer jij ook zwanger bent!

Zo meiden, ik ga weer genieten van de italiaanse warmte, het heerlijke ijs ( elke dag minstens 1en OGG zou OGG niet zijn als ze niet allang wisat welke ijsboer het lekkerste ijs heeft en de grootste bollen schept ) van mini en natuurlijk van mijn man...wauw, dat blijft goed klinken he?!

Meiden, arriverderci en een dikke knuffel voor iedereen! Tot snel!!!
anoniem_61848 wijzigde dit bericht op 04-08-2009 19:53
Reden: sorry voor de spelfouten, computer is echt te traag om ze te wijzigen met die rij achter mij...
% gewijzigd
Teddy, is schoonmoeder inmiddels terug ! Mini een bruine neus?

Mimpje, applaus voor jezelf. Niet snoepen. Echt super goed van je. Volhouden hoor. En mini heeft het ook zo goed gedaan. Echt te gek joh. Morgen weer een dag. Komt vast goed.

Missc, klaar voor de 2 warme dagen op komst. Ijsjes ingekocht met de boodschappen vandaag?

OGG, klinkt goed je vakantie. Geniet er lekker van!!
Hallo allemaal,

Hier nog steeds ziekenboeg, inmiddels alle 3 ziek. Wel gezellig met zn 3-en in het grote bed, hihi

Huisarts was tevreden over de algehele conditie van mini, we hebben weer een paar dagen respijt gekregen (vrijdag weer terug). En ze heeft mij gerust gesteld, misschien wel het belangrijkste.

OGG; klinkt goed die italiaanse zon, heb er helemaal een plaatje bij in mn hoofd, geniet ervan!

MissC, die positie-joggingbroek van de hm heb ik ook, heerlijk ding. Had hem zelfs gisteren nog aan, heerlijk met buikpijn. Snap niet dat iemand die op mp zet, ik sta 'em iig niet meer af.

Wij hebben de Quinny Buzz. Fijne wagen, licht en goed wendbaar. Alleen wat ik reviews had gelezen blijkt waar (eigenwijs dat ik ben) die bak is heel klein. Nou is onze mini best lang, maar baal best wel dat ze nu eigenlijk al niet meer in de bak past met nog geen 5 maanden. Vind haar eigenlijk nog te klein voor het zitje, maar geen keus. Ze zit er niet heel veel in gelukkig. Boodschappen is te ver om te lopen, dan gaat de maxi cosi op het onderstel (kan geloof ik niet bij iedere kinderwagen, vind ik wel super-handig) en verder ook veel in de bb.

Dames, graag advies; Mini draait zich sinds dit weekend om en daar iets te enthousiast in. Ze slaapt graag op haar zij, maar rolt nu ook vaak door naar het buik. Ik wil daarom van de week (als we uitgeziekt zijn) een aerosleep opdekmatrasje kopen. Is het dan ook nodig zo'n aerosleep hoeslaken te kopen, of gebruiken jullie 'gewone' hoeslakens? Duur geintje trouwens die dingen, maar een beetje speuren op internet loont best wel.

Liefs Bep

ps. Gorgi, wanneer komt er een buikfoto op de mail?
Teddy, heeft schoonmama mini weer teruggebracht of heeft ze zich bedacht dat ze mini wel wil houden tijdens jullie vakantie ? Anders mist ze haar zo

Bep, beterschap voor jullie alle drie. Wel gezellig zo saampjes in het grote bed. Gelukkig heeft mini een goede conditie en hopen dat ze snel weer van de diarree af is. Wil ze nog zo vaak drinken?

Missc, die broek klinkt echt heeeeerlijk! Zoek nog een lekkere op-de-bank-zit-broek-die-er-ook-nog-een-beetje-florisant-uitziet-voor-het-geval-er-onverwacht-mensen-aan-de-deur-of-nog-erger-in-de-woonkamer-staan-broek. Die is dus misschien wel een optie. Ik heb de leggings ook gewoon onder mijn buik gedragen, rokjes die lekker rekbaar zijn of heerlijke jurkjes. Wanneer mag je trouwens weer voor een ctg? Heb ik even niet meer in mijn hoofd zitten geloof ik.

Gorgi, wij hebben de Mutsy Slider en hij bevalt goed. Maar het is niet echt een lichte wagen dus ik denk dat deze voor jou niet heel erg geschikt is. Ik zag laatst wel dat Koelstra een nieuw model heeft, lichtgewicht geloof ik. Moet je maar eens op googlen. Dat model kan ook als wandelwagen naar je toe en van je af, dat kan de "oude" Koelstra ook niet. Wie weet is dat wat voor je. Kamertje hebben wij van de P en de I*EA dus levertijd was niet aan de orde. Met zo'n 30 weken was het kamertje in hoofdlijnen klaar, puntjes op de i met 38 weken geloof ik. Maar dat ging om schilderijtjes enzo. Kinderwagen, matras, box en dat soort dingen hebben we met 32 weken geleverd gekregen en met 26 weken gekocht.

Rossia, je moet dus toch toegeven aan Rossiaman wat betreft de kleur van de bugaboo? Dan moet je je zin maar doordrijven bij het kamertje vind ik .

Mimpje, wat goed dat je al 4 dagen niet hebt gesnoept! Ik kan me voorstellen dat je je dan meteen al een stuk beter voelt, een lekker trots gevoel in ieder geval. Fijn ook dat mini het goed heeft gedaan op het kdv.

OGG, volgens mij zit jij achter dezelfde pc als waarvandaan ik vorig jaar op vakantie een berichtje heb gestuurd . Toch nog een flinke lap tekst alamichigan geworden zeg ik . Geniet maar lekker en we horen de verhalen wel als je terug bent!
Hoi hoi! Even een teken van leven van mij. Ben druk druk druk geweest. Morgen kom ik hopelijk weer even langs. Nu ben ik moe en ga snel mijn bedje in!
O, zag ik de snelheid even de vraag van Bep over de aerosleep. Daar zijn de meningen over verdeeld. Wij gebruiken gewoon van die katoenen rekbare hoeslakentjes. Onze uk slaapt ook graag op zij en buik, gaat helemaal goed. Wat ook helpt is een grote slaapzak te kopen en die vast te maken onder het matras aan het voeteneind. Kan uk gewoon op haar zij liggen, maar draait ze niet door. Gaat hier perfect!

Morgen meer. Ga nu echt slapen.
Hello

even snel een berichtje vanuit m'n bedje. Mini is weer veilig thuis hoor. Tegen een uur of 6. Grote grijns, benen bloot. Hele stad gezien. Hihi. Wij hebben net heerlijk gebbqed. Ben nu lekker rozig van de wijntjes.

Bep wij hebben ook zo'n oplegger en wel speciale hoeslakens. Gaat ook een beetje naar je eigen gevoel daarin. Ik vind het een veilig idee zo, zeker nu mini zo gezellig aan het rollen is.

OGG, geniet maar lekker van de ijsjes. Jammie!

Morgen meer, nu gaan de oogjes dicht. Toetsjes op mijn telefoon zijn ook veels te klein voor lange verhalen.

Bis morgen!
Teddy, katertje? Klinkt heerlijk jullie vakantie. Lekker aan het genieten met dit mooie weer. Gelukkig heeft schoonmama mini weer netjes afgeleverd .

He Vera, geniet lekker van je mamadag. Ik ga straks het zwembadje opblazen en lekker poedelen met uk. Eind van de middag nog eventjes werken, maar dat mag de pret van de rest van de dag niet drukken.

Fijne dag iedereen !

Missc, hoe is het? Niet echt bevallingsweer zeg ik
Meld mbib!

Veel te warm inderdaad om te bevallen Ellein, ik stel t uit tot oktober/november denk ik, dan zal t wel koeler zijn

Wel erg lekker geslapen vannacht trouwens, heerlijk is dat zeg!

Bedankt voor jullie tips wat betreft kraamkleding: heel handig!

Teddy, lekker uitgeslapen na de gezellig bbq?

Ellein, veel plezier met uk in t badje, klinkt gezellig!!

OGG, veel plezier met man, kind en ijsjes in Italie!!

Rossia, ijsjes zijn inderdaad in huis, jammie! Maar drink t liefst gewoon heel veel water met aanmaaklimonade.

Bep, wij hebben over de aerosleep matras ook de aerosleep overtrekken gekocht. Puur n gevoelsmatig ding.. Beterschap voor jullie allemaal!!

Vera, lekker wat bijgeslapen?

Mimpje, mini vandaag weer naar kdv gebracht? Ging t goed?

Het is nu alweer lekker warm hier in huis pfff.. ga even douchen, tot straks!
Ohja, trouwens vrijdag a.s. weer ctg en echo in zkh.. zal mij benieuwen of ukkie nog wat wil groeien met die warmte. Hij/zij is in ieder geval nog steeds erg levendig en laat regelmatig een voetje/hieltje zien in mijn zij.
Goedemorgen!

Michigan, ik voel(de) me ook altijd schuldig als de kleine ligt te slapen wanneer er bezoek is. Tegenwoordig komen mensen niet meer voor ons ! Meestal haalde ik haar er toch uit, maar dat is eigenlijk niet goed he? Moeilijk! Maar wel raar dat ze zo laat kwamen en toch verwachtten dat de kleine wakker was...

Ellein, nu het druk is op mijn werk ben ik ook wel opgelucht dat ik niet meer hoef te kolven. Wel kreeg ik gisteren ineens een tsr terwijl ik met een collega zat te praten. Ik ben snel naar de wc gerend want ik had geen pads in... Ik stel het afbouwen dus nog maar heel even uit tot mijn borsten gewend zijn aan die 2 voedingen. Ik ben nu wel bijna door mijn voorraad heen. De laatste 2 voedingen gebruik ik om de avondvoeding te vervangen als ik een keer weg moet. Dus vanaf morgen krijgt mevrouw 2 flesjes fv. Ben benieuwd of ik me ook anders ga voelen als ik helemaal gestopt ben.

Teddy, de koffers aan het inpakken?

Ik moest erg lachen om je worteldebacle. Kan me voorstellen dat manlief er niet om kon lachen. Achteraf wel? Moest een heel grappig gezicht geweest zijn.

Gelukkig heeft je moeder de kleine weer netjes geretourneerd. Zou toch wat zijn he?

Missc, fijn dat je weer een goede ctg hebt gehad. Ik zou die kleine nog maar even laten zitten met dit tropische weer. Zweten zal je genoeg doen!

Ik had trouwens een paar joggingbroeken (loszittend, van de hunkemoller) en pyamabroeken. Daar heb ik de eerste weken wel in gelopen.

Mimpje, wat lekker dat het wennen goed ging. Is altijd spannend zo een eerste keer. Die van ons heeft het enorm naar haar zin op het kdv. Als ik haar breng heeft ze binnen mum van tijd niet eens meer door dat ik er nog ben. Ik sta altijd als een gek te zwaaien enzo, maar ze heeft allang geen aandacht meer voor me....

Wat goed van je, vier dagen zonder snoepen! Hou vol!

Gorgi, wij hebben een Koelstra. Hij is makkelijk in te klappen, er zit goede vering in en heeft luchtbanden en volgens mij niet heel zwaar. De bak is lekker groot en ik ken mensen die hem al gebruiken voor hun vierde kind, dus erg robuust. Succes met uitzoeken!

Ik zou niet te lang wachten met de kinderkamer. Als je nog fysiek zwaar werk moet doen. Je weet nooit hoe je je voelt als je iets verder bent.

Ik had een sportbroek van de HM speciaal voor zwangeren. Daar zit een buikband aan vast. Maar pfoe... hardlopen... dat deed ik niet meer toen ik zover was. Dus misschien is het dan wel aan te raden. Ik heb tot ongeveer 6 maanden fitness gedaan en daarna gezwommen (tot 38 weken ofzo).

Rossia, gewoon doorzeuren over die wagen. Dat mag nu je zwanger bent. En wie weet heeft het effect?

OGG, geniet lekker van het dolce vita! En de ijsjes natuurlijk.

Floor, waar ben je??? Laat even iets horen, we maken ons zorgen!

Bep, beterschap met zijn allen!

Zo, ik ga even een fruithapje maken voor de kleine meid. Die ligt alweer een uurtje te kletsen op het speelkleed. Ook is ze druk bezig om te tijgeren, maar dat lukt niet helemaal. Straks even de foto’s afhalen (die van de mail) en in een lijstje doen als kado voor de (schoon)ouders. Vanmiddag komt mijn moeder en gaan we lekker in de tuin liggen. Uk in het zwembadje (was ook mijn plan Ellein). Iedereen veel plezier vandaag of werkze...
Bep, beterschap. Niet prettig zo'n ziekenboeg met deze temperaturen.

Teddy, fijn dat mini toch weer thuis is gekomen. Aan de big smile te merken heeft ze het echt heel erg gezellig gehad. Jullie ook een gezellig avondje... Katertje

Ellein, wat klinkt dat heerlijk!!!!!!!!! Badje in de tuin beetje badderen en afkoelen. Balen dat je vanmiddag nog even op pad moet, maar ja, dat is maar even. Geniet er lekker van. Hmmm. dat is wel een goede onderhandelingspositie. Hij de bugaboo kleur ik het kamertje.... hihi Opa is wel blij met Rossiaman, de zilveren bugaboo is namelijk 100 euro duurder....

Missc, jij ook vandaag in een opblaasbad in de tuin! Hou mini nog maar even een paar dagen binnen. Veel te warm pfffffff

Vera, ook al in een badje in de tuin vandaag. Meiden ik ben stikjaloers op jullie allemaal!!! Spannend Vera dat je de foto's kan ophalen. Ze zijn vast prachtig geworden. Heb heel veel vertrouwen in jouw kunsten!

Mimpje, kleine man weer weggebracht vanmorgen?

Ik heb af en toe het idee dat ik Seabert voel? Volgens de boeken zou het wat te vroeg zijn, maar het lijkt me een beetje stug dat het mijn darmen zijn.
Rossia, hoe ver ben je nu? 14 weken ofzo? Ik voede uk met zo'n 16 weken dus het zou misschien best wel kunnen. Oooooh, dan wordt het echt echt! En het plassen is ook nog een kwestie van een paar weken en dan is die fase ook alweer afgerond. Volgend jaar kun jij ook lekker badderen op je mamadagen..... goed vooruitzicht toch?

Vera, hoe liep het af met die tsr gisteren? Natte plekken of ging het net goed? Jij ook veel plezier in het badje. Ik ga hem eens uit de verpakking halen.

Missc, aanmaaklimonade slurp ik hier ook heerlijk weg. Is toch het lekkerst met dit weer vind ik. Ik hoop dat je de warmte een beetje kunt volhouden deze dagen. Vrijdag wordt het alweer koeler dus even 2 dagen bikkelen. Heb je met dit weer trouwens last van vocht vasthouden of valt dat mee?
Rossia, wat leuk dat je de kleine al voelt, zou best kunnen hoor!! Bij mij was dat pas laat, maar kwam doordat de placenta ervoor lag.

Vera, ik ben ook van plan om de kleine te laten slapen als er bezoek is net op dat moment. Jammer voor hen, maar lijkt me zo zielig en ook onrustig. Of had jouw kleine daar geen last van? Ai, lastig die tsr op kantoor! Heb je het nog droog kunnen houden?

Ellein, ik hou gelukkig helemaal geen vocht vast. Kan zelfs mijn ringen nog om. Erg prettig, mijn moeder vertelde me net nog aan de tel. dat zij daar erg veel last van had die laatste weken en dat t de zwangerschap behoorlijk zwaar en pijnlijk maakte.
Dag dames!

Genieten jullie een beetje van deze prachtige dag?

Allereerst Michigan, was vandaag nou de dag? Succes en daarna ook sterkte. Ik hoop dat het meevalt/ mee gevallen is.

Missc wat fijn dat je geen vocht vast houdt, ik had daar heel veel last van en dat in de winter.

Zal wel leuk zijn Rossia als je de kleine gaat voelen. Dan wordt het echt echt!

Ellein en Vera veel badder plezier!

OGG klinkt goed jullie vakantie! Geniet nog van je mannen.

Ik laat mini trouwens ook altijd slapen als er bezoek is. Anders weet ik het wel, dan slaapt hij helemaal niet meer. Als mensen echt voor hem komen dan vertel ik van te voren meestal welke tijden hij wakker is.

Mini heeft het weer goed gedaan bij het kdv, ze vinden hem erg schattig! Wij zijn samen naar de grote zweedse winkel geweest. Weer te veel gekocht natuurlijk. Voor mini een speelkleed, hij is er erg blij mee. Wel leuk om weer eens wat met z'n tweeen te doen.

Tot later!
Missc, wat fijn dat je helemaal geen vocht vasthoudt. Scheelt alweer, want daar voel je je ook niet fijner door. Kom je de dag een beetje door?

Mimpje, jullie ukje is natuurlijk ook de leukste van het kdv. Hoe kan het ook anders ? Leuk om even samen geshopt te hebben en schandalig veel inslaan is altijd fijn toch? Behalve als je later je bankafschriften bekijkt

Wij hebben heerlijk gebadderd. Uk ligt nu lekker te dromen over het mooie zwembadje en al dat water . Echt een hit! Nu maar hopen op nog meer mooi weer op mijn mamadagen. Hij kan ook zo goed zitten en dan weer op zijn knieen en weer zitten en dan over de rand heen hangen en zelf weer gaan zitten. Echt ideaal. Ik heb er even bij in gezeten en voor de rest op een handdoekje in het zonnetje terwijl uk lekker doorspetterde in het water.
hoi meiden,

volgens mij kan ik weer op het forum. Computer is in ieder geval nog niet vastgelopen.

Ik heb een heel verhaal op de mail gezet. Gaat goed hoor met mij!

Michigan als vandaag idd de dag was, dan heel veel sterkte.

Missc hou je het nog vol? Ook de spanning?

Rossia het zou kunnen hoor dat je het voelt, is vroeg maar kan zeker wel.

Ellein klinkt lekker hoor! Misschien dat ik ons bad zo ook nog even opzet, maar dat oppompen kost zoveel energie....

ehmmm verder weet ik even niets. Meiden fijne middag!!

x Floortje
Ah gelukkig Floortje daar ben je. Problemen met internet dus. Ben benieuwd naar je mail verhaal. Ik ga daar vanavond even voor zitten...

Ellein, ! Wat heerlijk. Succes even met je werkafspraak. Daarna weer lekker verder spetteren.

Missc, al gesmolten? Prettig dat je geen vocht vasthoudt! Scheelt toch weer he.

Mimpje, goed bezig. Trots op mini, dat hij de mooiste, knapste en beste is van de kvd! En lekker kopen hoor bij onze Zweedse vrienden. Heerlijk goed voor de economie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven