Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik



Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hééé M'leen!

Ik denk dat jij zomaar ook een van de drie zou kunnen zijn!
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd Leo, het is echt helemaal terecht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
He Leo ik vind die jurk van Robo met dat kussen wel wat hebben. Kun je meteen je moeie hoofd nedervleien in de Rolls. Na alle glemoer ben je vast uitgeput.

Heerlijk dit. Meis ik vind het zo geweldig dat jij erbij zit.

Check meteen mail, maar helaas geen Viva te bekennen. Ben dus niet een van de andere drie.

Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 13:54:

Hééé M'leen!

Ik denk dat jij zomaar ook een van de drie zou kunnen zijn!



Ben even met een terrine bezig dus geen mail gechecked. Maar wel een compliment als het zo zou zijn. .



Geniet jij er nou maar even van, voorlopig ben je nog even de enige ...... .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2009 @ 13:54:

Hééé M'leen!

Ik denk dat jij zomaar ook een van de drie zou kunnen zijn!



Ik ben het niet, tuurlijk mijn mailbox even gecheckt

Ik ben ooit eens genomineerd om forummer van de maand te worden. Vind en vond ik al een hele eer. Maar meer eer moet ik niet hebben hoor, ga ik van naast mijn crocs lopen.



(en ben geen jurken mens- tunieken zijn uitzondering- , dus bye bye rode loper en toeters en bellen hahaha)
Alle reacties Link kopieren
Iedereen duikt nu dus mailbox in.

Alle reacties Link kopieren
MyleneValerie, volgens mij kan jij er best ook één van de Grote drie zijn!

Check even, zou het ook meer dan terecht vinden.
Jeeeeee Leo!!!



Wat een leuk nieuws zeg, dit is toch wel het kersje op de taart! Lekker om op zo'n manier afscheid te nemen van je dip! Baajbaaj dip, welkom glorie en glemmer!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoebie schreef op 07 augustus 2009 @ 14:22:

Iedereen duikt nu dus mailbox in.

Uiteraard
Alle reacties Link kopieren
Robo heb jij het al gecheckt? Jij maakt ook een megakans denk ik zomaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:robo schreef op 07 augustus 2009 @ 14:23:

MyleneValerie, volgens mij kan jij er best ook één van de Grote drie zijn!

Check even, zou het ook meer dan terecht vinden.



Hihi, ik durf niet te checken. Ga snel zo naar de supermarkt.



Daarbij mag van mij Leo eeuwige roem alleen hebben hoor, meer dan verdient!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Nee, just a sec.... Checking... Nee, niets



Ik ben hier ook nog véél te kort om aanspraak te maken op de titel ereforummer, dat is weggelegd voor anderen :-)
Alle reacties Link kopieren
Het zou mij ook niet verbazen MV als jij samen met Leo voor de eeuwige roem bent gemaild. Nieuwsgierig als ik ben wil ik dan wel weer weten wie de andere is. Dussssss vertel vertel
Alle reacties Link kopieren
Het had ook niemand anders kunnen zijn Leo, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de andere twee, maar dat zal vast ook meer dan terecht zijn. Als jurk vind ik deze wel leuk:







Wat een hitte zeg, bleh, bleeh, bleeeh.
Alle reacties Link kopieren
*krijgt spontaan jeuk van de jurk van Ann Liv. (ligt niet aan jou Ann)
Ik héb twee collega's hoor, qua ereforummers, dat staat in dat waar het er over gaat.



Hiero http://www.viva.nl/2009/07/31/forum-eer ... -forummer/



Of misschien heb ik wel helemaal fout en zijn het er wel tien of zo hahahaa, maakt geen ruk uit, ik vind het werkelijk fantastisch. Ik zat net op de motormaaier (jullie denken dat ik een grapje maakte maar nee hoor, ik heb er zo een.....)



helemaal te glimmen van trots!



Ik kan niet wachten om die anderen virtueel in de armen te sluiten. Leuk zo'n trio.
Weet jij wel wie het zijn Leo?



EN wanneer krijgen we te horen wie die andere twee zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even overleg gehad met Bjorn Leo, je mag haar jurk wel lenen. Eventuele vergelijkenissen met bepaalde dieren berust geheel op toeval.



Alle reacties Link kopieren
Schaam me diep, maar die jurk van Bjork vond ik dus echt super
Robo, ik dacht even dat je die jurk van Ann Liv bedoelde. Ik had die jurk van Bjork nog niet gezien.
quote:shining schreef op 07 augustus 2009 @ 15:32:

Weet jij wel wie het zijn Leo?



EN wanneer krijgen we te horen wie die andere twee zijn?



Ik heb het gevraagd aan de dame die mij mailde maar ik heb geen antwoord gekregen.

Het wordt denk ik pas volgende week want in het weekend gebeurt er (volgens mij) niks op de site.....
Tssssk. En dan moeten we nog een heel wekend wachten.
quote:Dushi74 schreef op 07 augustus 2009 @ 15:35:

Ik heb even overleg gehad met Bjorn Leo, je mag haar jurk wel lenen. Eventuele vergelijkenissen met bepaalde dieren berust geheel op toeval.



[afbeelding]O, die jurk vond ik ook zo geweldig...Zó origineel. Helemaal Björk. Ze werd er om afgefakkeld maar ik vond 'm weergaloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:shining schreef op 07 augustus 2009 @ 15:38:

Robo, ik dacht even dat je die jurk van Ann Liv bedoelde. Ik had die jurk van Bjork nog niet gezien.Ik zou Leo anders echt wel als lekker hamburgertje over het forum willen zien dartelen. Jij niet?
quote:Ann Liv schreef op 07 augustus 2009 @ 15:46:

[...]





Ik zou Leo anders echt wel als lekker hamburgertje over het forum willen zien dartelen. Jij niet?Precies. Hebben wij er ook nog wat aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven