Vreemd gaan, goed idee?

11-08-2009 15:01 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder vrouw valt op hem. Ik trouwens ook. Een mooie man.

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?
Strak plan!
Sjonge sjonge....
Ja, doen! Vooral zonder condoom en vergeet je de pil niet te vergeten? Slikken en in alle gaten laten volspuiten aub en dan ook nog gewoon seks thuis hebben. Succes verzekerd!

Echt, zodra ik een relatie heb ga ik dit ook doen. Vergeet je trouwens niet je lover te bellen en geile kirrende woorden uit te slaan als je kinderen erbij zijn? Want da's een absolute must.
Ja vooral doen, lekker vreemd gaan ipv aan je huwelijk werken!
Aangezien je het enkel kunt hebben over het feit dat 'ie mooi is, lijkt het me dat je gewoon een kloppende kut hebt. Als je huwelijk slecht is, doe er wat aan en mocht dat niet baten, vraag je een scheiding aan. Maar dan wel losstaand van het feit of je eens tussen de lakens met Mooie Man wil duiken.
quote:Anna03 schreef op 11 augustus 2009 @ 15:01:

Ieder vrouw valt op hem. Ik trouwens ook. Een mooie man.

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?Gewoon, lekker doen, ken jou het scheluh
Doen!

Veel plezier en laat even weten hoe de rest van je leven gaat verlopen.
Even kijken:

Iedere vrouw valt op hem, dus je kunt er niks aan doen.

Je relatie loopt niet lekker, dus ja dan is het logisch he.

Je hebt een vaag gevoel dat hij gevoelens voor je heeft.

Ik zie hier echt enorm goede redenen om een affaire met hem te beginnen, wat houdt je tegen?
Cum non tum age
quote:Digitalis schreef op 11 augustus 2009 @ 15:03:

Ja, doen! Vooral zonder condoom en vergeet je de pil niet te vergeten? Slikken en in alle gaten laten volspuiten aub en dan ook nog gewoon seks thuis hebben. Succes verzekerd!
ja das idd ook heel gewoon......vreemd gaan.
Ff realistich bekeken: lijkt je dat verstandig?
Héél goed idee.

Maar dan niet over een jaar komen huilen en zeggen dat je leven in puin ligt hè?
En mogen wij nu bepalen of je het wel of niet gaat doen...?!?
Wat zou dit betekenen?

Is dat een serieuze vraag???

Moeten wij in jouw hart kijken om je te vertellen wat dit te betekenen heeft?

Nee, ga lekker vreemd joh, je hebt het toch al besloten, ergens.

Ook zo'n charmante opmerking van je: daar ik getrouwd ben wil ik nog geen relatie met hem.

Waar wacht je op?

Wat is er waardoor je het "nog" niet wil?
quote:Digitalis schreef op 11 augustus 2009 @ 15:03:

Echt, zodra ik een relatie heb ga ik dit ook doen.
quote:iry schreef op 11 augustus 2009 @ 15:08:

ja das idd ook heel gewoon......vreemd gaan.

ja doe ik ook altijd

not
Vraag eens aan je man wat hij ervan vindt. misschein heeft hij ook wel een lekkere vrouw in zijn omgeving waarmee ie eens flink van bil wil? Wat zou je daarvan vinden?
dames toch..............

Ze heeft het nog niet gedaan hoor, ze vraagt hier eerst netjes toestemming.
Wat dit betekent? dat je een gezond libido hebt en dat langere relaties enig onderhoud vereisen.

Als je jouw libido nou eens gewoon op je eigen man botviert, gaat het binnenkort vast weer beter met je relatie, en is die knapperd vast ook weer minder aantrekkelijk.

Ow en die speciale gevoelens... Hij heeft misschien wel het speciale gevoel dat jij wel in bent voor een affaire.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
En je kinderen zullen dat in de toekomst ook erg gaan waarderen.

Als je man er achter komt,als je relatie stuk loopt,als mooie man hun moeder op hol brengt zodat ze niet meer reeel kan nadenken.

Oh en je vraagt je heel wat af in je post.

Wat denk je...zou je daar allemaal antwoord op krijgen nadat je broek hebt uitgetrokken??

Of eerder door met je man te gaan praten??
quote:lapin schreef op 11 augustus 2009 @ 15:11:

Ze heeft het nog niet gedaan hoor, ze vraagt hier eerst netjes toestemming.

Ik vind het goed.

Als het een lelijkerd was, zou ik het dom vinden. Maar gelukkig is hij knap.
Wat zal jij een " looker " zijn zeg ; dat hij uit alle vrouwen die op hem vallen jóu uitkiest !

Je boft maar .

Als je dat nou tegen je man zegt , boft hij ook ; kan hij op zoek naar een aardiger exemplaar .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Zoete schreef op 11 augustus 2009 @ 15:08:

En mogen wij nu bepalen of je het wel of niet gaat doen...?!?Ja, ik zat me ook al af te vragen waar ik de poll kan vinden!
Ik zou het ook gewoon lekker doen!

Stel je voor dat je aan je huwelijk zou werken ofdat je er een streep onderzet. Das natuurlijk veel te burgerlijk.

DOEN zeg ik.

DOEN!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven