Vreemd gaan, goed idee?

11-08-2009 15:01 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ieder vrouw valt op hem. Ik trouwens ook. Een mooie man.

En ik heb een vage gevoel dat hij speciale gevoelens voor mij heeft. Daar ik getrouwd ben (mijn huwelijk loopt niet erg lekker) en kinderen heb, wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb. Ik blijf op een afstand, maar toch heb ik een sterke verlangen naar hem. Wat zou dit betekenen? Ben ik verliefd? Ben ik niet gelukkig? Is mijn man toch niet de ware voor mij? Wil ik iets anders met mijn leven doen? Wil ik vluchten? Of zou ik maar gewoon eens vreemd gaan?
quote:zomerkind schreef op 11 augustus 2009 @ 15:14:

[...]

Ja, ik zat me ook al af te vragen waar ik de poll kan vinden! Ik stem op 'Ja doen''.
Ga gewoon maar eens vreemd. De rest is zo ingewikkeld. Dan moet je nadenken enzo.
En Anna.... wat heb je besloten? We willen natuurlijk wel weten wat je gaat doen.
quote:zomerkind schreef op 11 augustus 2009 @ 15:14:

[...]

Ja, ik zat me ook al af te vragen waar ik de poll kan vinden! Dat wilde ik dus ook net typen.....
Oke, wie opent die poll?
Ja, doen en vooral niet nadenken.

Gewoon even lekker egotrippen, heerlijk is dat.
quote:shining schreef op 11 augustus 2009 @ 15:15:

Oke, wie opent die poll?Ik stem op "alleen doen als hij ook getrouwd is"
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Je voelt je gewoon vereerd dat meneer player met z'n mooie kop jou uitkiest. Newsflash: als hij al bijzondere gevoelens heeft voor je, dan is dat A) beperkt tot zijn onderste regionen en B) omdat jij wanhopigheid uitstraalt.

En dan zeggen ze dat vreemdgaan je overkomt. Nou, dit lijkt mij met voorbedachte rade, dus niet gaan miepen he, niet zeggen dat je uitgleed en zomaar op z'n pik landde.
Trio valt ook altijd te proberen natuurlijk.
En nu zeggen alle forummers ook nog dat je het gewoon moet doen... Nóg een reden!
quote:lolapaloeza schreef op 11 augustus 2009 @ 15:17:

[...]

Ik stem op "alleen doen als hij ook getrouwd is"

Ja das beter inderdaad.

Of 'Alleen als hij getrouwd is én kinderen heeft'

Anders is de pijn niet erg genoeg.
Vreemd gaan is inderdaad zo lekker gewoon.

Ik bedoel..werken aan je huwelijk,wie doet dat tegenwoordig nog!

Dat is zo abnormaal.

Maar goed,alle gekheid op een stokje.

Natuurlijk is vreemd gaan geen goed idee.

Wat denk je ermee te winnen?

Ga eerst eens alle vragen op een rijtje zetten en zet mooie man maar uit je hoofd.

Kennelijk heb je een gevoel van onvrede en dat komt ergens vandaan.

Dus...hup!! vanavond op de bank met je man en vertel hem hoe je je voelt.

Kijk of je daar samen uit komt....en ook,wat wil je zelf anders in je leven?

Ben je wel gelukkig op andere vlakken?.

En vergeet vooral niet,je hebt kinderen!!

Je bent verplicht iets aan je huwelijk en onvrede te doen.
[quote]Digitalis schreef op 11 augustus 2009 @ 15:05:

Aangezien je het enkel kunt hebben over het feit dat 'ie mooi is, lijkt het me dat je gewoon een kloppende kut hebt. quote]

quote:lolapaloeza schreef op 11 augustus 2009 @ 15:11:

Wat dit betekent? dat je een gezond libido hebt en dat langere relaties enig onderhoud vereisen.

Ow en die speciale gevoelens... Hij heeft misschien wel het speciale gevoel dat jij wel in bent voor een affaire.

Haha helemaal eens met deze reactie!

Kom op zeg ik neem aan dat dit niet serieus is To en dat je aanvoelde dat ik het wel kon gebruiken om even te lachen. (waarvoor mijn dank ook voor de dames die gereageerd hebben! )

Als dit wel serieus is:
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
En je bent het ook naar je man verplicht. Om met hem te praten. Kan hij ook eens nadenken en beslissen of hij met jou verder wil.
quote:Digitalis schreef op 11 augustus 2009 @ 15:23:

En je bent het ook naar je man verplicht. Om met hem te praten. Kan hij ook eens nadenken en beslissen of hij met jou verder wil.Idd!! niets zo laf om achteraf te horen maar ik was niet gelukkig.
quote:Digitalis schreef op 11 augustus 2009 @ 15:23:

En je bent het ook naar je man verplicht. Om met hem te praten. Kan hij ook eens nadenken en beslissen of hij met jou verder wil.

Dit meen je niet.

Kom op, onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 20 jaar?
Ik zou het niet doen,

vreemdgaan is zo burgerlijk!

Trek de stoute schoenen aan (en misschien een leuk pakje of zweepje) en red je huwelijk!

Dat is pas spannend en vernieuwend.

Al dat rondgeneuk in die Vinex-wijken bah.
quote:iry schreef op 11 augustus 2009 @ 15:22:

En vergeet vooral niet,je hebt kinderen!!

Eerlijk waar? Dan vind ik het niet zo grappig meer namelijk.
Vergeet die kinderen!

Hij is knap en anderen vinden dat ook!

Kan het allemaal schelen... zolang JIJ hem maar gehad hebt!

En NOG geen relatie met hem beginnen???? Wil HIJ dat wel, of loop je met je voeten uit de huwelijkse pas en je hoofd in de wolken en DENK je dat hij dat wil?

Ik zou alles zo inruilen voor jouw situatie. WAUW! Een knappe man die mij wil.... tsjonge, tsjonge, tsjonge....
Ben toch benieuwd wat TO vindt van al onze goede wijze raad
quote:shining schreef op 11 augustus 2009 @ 15:25:

[...]

Dit meen je niet.

Kom op, onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 20 jaar? Ik weet het, ben een onverbeterlijke dromerige romantica. Schaam me er zelf ook voor hoor! Beetje blijven steken in mijn prinsessenjeugd. Sorry!
Enig gezond verstand is nog te bespeuren bij TO: wil ik nog geen relatie met hem beginnen, omdat ik weet dat ik met hem geen toekomst heb.

Als ze nu dat cursieve woord "nog" eruit laat, dan klinkt het nog n stuk realistischer.

Blijf dat denken en geloven.

Steek je energie in je gezin, scheelt je een hoop zorg, want heb je die "mooie man"eenmaal , heb je alleen maar problemen om al die vrouwen die op hem vallen uit zijn buurt te houden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Anna, waar ben je nou?
quote:Digitalis schreef op 11 augustus 2009 @ 15:28:

[...]

Ik weet het, ben een onverbeterlijke dromerige romantica. Schaam me er zelf ook voor hoor! Beetje blijven steken in mijn prinsessenjeugd. Sorry!

Dat bedoel ik. Wel realistisch blijven.

Júist als je kinderen hebt moet je vreemdgaan. En dan bij voorkeur met de broer of beste vriend van je man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven