Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
@ lapin, ja... wat bezielde je?!?!??!

@ SFO bedankt voor de update... afwachten dus... ik hoop dat raccoon snel hersteld van de operatie en de sufheid gauw weg is...

hhm.. moet ik hier nu ook gaan vertellen wat voor ondergoed ik draag? ik draag halfstrings, tis geen broekje, tis geen string. handig in een spijkerbroek, ziet het niet in andere broeken, maar kunt ook in een rokje lopen zonder het idee te hebben nix aan te hebben... kleuren: roze, zwart, groen, blauw, bruin, ze zijn ook te koop in wit witter witst maar ik weet niet... ik hou daar niet van...

met mijn bh maat, koop ik per jaar een stel goede (belachelijk) dure bh's en that's it. this niet mooi maar uber functioneel en tot nu toe was ie altijd zo snel uit, dat ik heren nooit heb horen klagen.... maar allicht is dat anders als je een vaste relatie hebt... i dunno...

en dan moet ik ook nog gaan werken....
Goedemorgen allemaal!

Mijn vriendinnetjes was gister bij de internist. Voor jan l*l want ze had blijkbaar meteen naar de chirurg gemoeten. Die kan ze over 2 weken spreken en dan zou ze nog een maand moeten wachten op een operatie. Te zot voor woorden natuurlijk. Vond de huisarts ook dus hopelijk kan hij er spoed achter krijgen.

Ondergoed... Ik draag voornamelijk Marlies Dekkers maar heb laatste keer in NL 2 bh's gekocht van Passionata (geloof ik) waarvan de verkoopster er me eentje per ongeluk mee had gegeven in de verkeerde maat. Daar kwam ik natuurlijk terug in ZA pas achter. Dag 80 euro! Grrr...

Ach misschien kan ik hem aan als ik ooit afval

Ik doe niet aan matchen en heb vandaag een 2 jaar oude onderbroek van de H&M aan. Enorm lelijk.

Spinnemans boeit het allemaal niet; hij is geen lingerie freak. Hij vindt me naakt mooier
Ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
Sfo, thanks for the update. Ik vind het allemaal erg heftig voor Raccoon. Operatie geslaagd, daar ben ik blij om maar ze moet er toch maar doorheen. Wat een spanning allemaal, ook voor haar man. Hopelijk komt alles goed.

Spinnetje, wat slordig dat je vriendin voor niks bij de internist is beland i.p.v. bij de chirurg. En dan nog 2 weken moeten wachten om die chirurg te spreken, dan weer wachten op de operatie... belachelijk, daar word je toch gek van?!

Disco, wat is een halfstrong/halfstring? (foto graag). Ik heb gegoogeld, kan het niet vinden. Denk wel te weten wat je bedoelt maar weet het niet zeker.

Sfo, ik ga na dit berichtje zwemmen (beetje laat vandaag maar we gingen pas om 04.00 uur slapen vannacht) en daarna een uitgebreid ontbijt maken. Wat een mooie meid, op de foto die je plaatste en de lingeriekleur die ze draagt is ook schitterend.

Lapin, jij als secretaresse, hihihi... zeker zo eentje die de hele dag haar nagels zat te vijlen? Bij welke maatschappij zat je of kun je dat vanwege herkenbaarheid niet melden? Yep, je had gewoon dierenarts moeten worden maar ja, je was tijdens je schooltijd dus al liever lui dan moe, begrijp ik.

Chicha, dicht bij een kerkhof wonen lijkt me driemaal niks en ok, ik zal niet zeggen wie er bij je zijn.
hihihi..@ spinnetje, dat idee heb ik ook altijd... uit met die kleren!!

@ ine wat ik nog wilde zeggen, als hij je elke keer sms-te als hij het moeilijk had en jullie een paar avonden ge-tequilaat hebben, dan zal jullie contact toch wel wat voor hem betekend hebben... erg naar dus als je dan zo'n A4-tje in de bus krijgt...

ga je naar de begrafenis/crematie of is dat niet aan de orde...?
@ anais, sorry, bedoelde half string...

kan hier op mn werk niet naar ondergoed googlen... heel vreemd misschien maar tis echt zo!
Bedoel je dit, Disco? Die zijn gaaf, ik heb ze ook in hele mooie kleuren.

Gaan we nog even door over lingerie?

SFO, dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier foto's neer gaat plempen van mooie halfnaakte vrouwen (dit is een vrouwentopic en je mag meeschrijven mits je dit nooit meer doet ). Wel een mooie bh overigens.

Ik heb vorig jaar in NL bij Esprit een aantal sexy setjes gekocht (bodies enzo met van die sjarreteldingen er aan) met 70 pct korting. Zwarte kousen erbij en schoenen met een megahak en Lapinlief is weer helemaal tevreden.

Bedankt voor de update over Raccoon SFO. Ik hoop dat je je goed voelt Raccoon.

Verder geen nieuws hier. Ik moet een heleboel gaan doen vandaag. Man is morgen jarig en ik heb een aantal mensen uitgenodigd voor een Indonesische bbq. Ik moet een hoop gaan voorbereiden. En de bbq moet nog schoongemaakt worden en er moet gras gemaaid worden.

Tot later.
Als jullie me even kwijt zijn, ik ben hier!

dan hoop ik dat het niet zo bewolkt is :-D

@ lapin, nog meer gras maaien? was je nog nie klaar dan?

@ anais, ja zoiets ja..
Anais, nu ben ik jaloers. Mag ik ook komen? Ik heb maar 1 bikini, dus ik blijf maar 1 dag

Disco, nee gisteren het gemeenschappelijke stuk gras gemaaid. Dat doen we om de beurt. Dit keer was het onze beurt, mijn man doet het altijd, maar dan zou hij het morgen moeten doen en dan istie jarig. Dus dat vond ik zielig. Vandaag onze eigen tuin maaien. (maar mijn slaafje is hier nog ).

Dat gemeenschappelijke stuk gras is trouwens nog een verhaal apart. We hebben dat samen met de andere 5 huizen. Er was gewoon een stuk grond over nadat de huizen gebouwd waren. Er zijn 7 parkeerplaatsen op gebouwd en de rest is gras (wat nog best een groot stuk is). 2 van de 6 gezinnen die hier wonen hebben kinderen en willen er eigenlijk een kinderspeelplaats van maken. De rest heeft geen kinderen en is daar zwaar op tegen. Dus gebeurt er helemaal niets met dat stuk, het moet alleen gemaaid worden, waar ook weer 1 stel tegen is want die hebben daar geen zin in. Er is dus altijd strijd hier over dat stuk grond. *mij zal het trouwens worst zijn. Van mij mogen ze het hebben en er mee doen wat ze willen als ik dan maar niet meer hoef te maaien *
Hier geeft manlief ook de voorkeur aan puur natuur. Alles moet zo snel mogelijk UIT! Ben ik een half uur in de weer geweest om al die haakjes op m'n rug dicht te haken (zo'n corsetachtig geval), heeft hij ze in 3 seconden weer allemaal los. Verder koop ik standaard 1 type BH (van de Primark) waarvan ik er nu 5 heb (zwart, huid, oudroze, bruin en fuchsia) en nog een verzameling van alles en nog wat die ik bijna nooit aan doe.

Strings en boxershorts in alle kleuren van de regenboog. Eigenlijk past niets bij elkaar. (En vrijwel geen wit).
Spinnetje, ik heb van de week 2 BHs gekocht van Primadonna. 1 halen 2 betalen, dan is het nog te doen. Een rode en een zwarte, en ook een witte van Felina.

Hebben ze Felina niet in ZA? Die hebben ze in Spanje wel, Primadonna dan weer niet.

Lapin, wat haal je je ook op je hals.... een indonesische bbq. Is dat met veel saté? Zou je niet gewoon een café afhuren en het daar vieren?

Anais...... hou op! getsie...

Ik vind die hoge torenflats meer horen bij een grote stad, hoeveel inwoners heeft jouw woonplaats? Ik dacht dat het een soort buitenwijk was waar je woonde, toch?

Wel lekker nieuw, dat is heerlijk! Dat alles het doet en dat er nog nooit iemand het heeft gebruikt, dat is belangrijk.

Vandaag gaan we met 2 autos naar Yerseke in Zeeland. Jeugdsentiment en lekker eten!

Wat een rotleven heb ik toch..

(Ik Hou Van Holland!)
He Chicha, hoe lang zit je nog in NL?

Mijn moeder is gedeeltelijk opgegroeid in Zeeland en gaat ook zeker 1 x per jaar even terug. Ik heb zelf eigenlijk niet zo veel met Zeeland. (hoewel ik nu best even zou willen, lekker naar het strand en vis eten enzo).

De bbq voor morgen is heel makkelijk hoor, gewoon een heleboel kipsate en gemarineerde kipkluifjes (gemarineerd en even gekookt in ketjap met knoflook en sambal). Verder rijst erbij en een grote pan met sajoergroente. We zijn maar met zijn zevenen, dus dat valt wel mee.

Even snel douchen en dan boodshappen halen.

*2e bekeuring van man kwam net binnen, 460 franc, maar gelukkig is hij zijn rijbewijs niet kwijt. Dat was wel een opluchting. *
Zeeland, heerlijk! Mijn moeder komt ook uit Zeeland.

Mooiste stranden van Nederland, ruim en rustig. Oh nu krijg ik toch echt een beetje heimwee. Vanavond naar Nederland maar helaas geen tijd voor Zeeuwse stranden.

Chica, veel plezier! En inderdaad heerlijk eten in Yerseke.
Citaat Chicha:

Anais...... hou op! getsie...

Ik vind die hoge torenflats meer horen bij een grote stad, hoeveel inwoners heeft jouw woonplaats? Ik dacht dat het een soort buitenwijk was waar je woonde, toch?

Wel lekker nieuw, dat is heerlijk! Dat alles het doet en dat er nog nooit iemand het heeft gebruikt, dat is belangrijk.

Chicha, de kant die je ziet met die hoge flats is de andere kant, de stadskant. Wij hebben het landelijke zicht met weilanden, koeien, tomatenkassen, Moskee en boerenhuisjes, zandweg voor de deur en aansluitend een dorpje. Antalya heeft al 1.000.000 inwoners. We zitten inderdaad in een wijk waar allemaal nieuwe woningen worden gebouwd.

ps. veel plezier in Zeeland!

Lapin, klinkt goed die bbq, hmmm! Alvast een fijne verjaardag voor je man morgen. Oh ja, de bikini´s zijn in de uitverkoop hier, dus je kunt vast wel langer dan een dag blijven.
Keranet, ik sta nog steeds in de pauzestand. (35+graden).

Disco, ik woon op ut Fraaanse plaaatelaaand onder een steen. Wat is nou weer een halfstring? O, ik zie dat halfstrings in Turkije ook nog niet bekend zijn.

Spinnetje wat een ellende voor je vriendin, en zo lang wachten op een operatie, dat wil je natuurlijk ook niet. Hopelijk kan de ha het iets bespoedigen voor haar.

Lapin, sjarretels, zwarte kousen, megahakken. Mag ik vragen welk merk zweepje je daarbij gekocht hebt?

Chicha, leuk dat je het zo naar je zin hebt in Nederland. Ik zie jou niet meer teruggaan naar Spanje?

Oh Raccoon, ik hoop toch zo dat het goed met je gaat. Ik heb over je gedroomd en in mijn droom hingen we uren met elkaar aan de telefoon en het ging heel goed met je. SFO, bedankt voor de update.

Anais, al die mensen in de flats rondom jouw zwembad, die kunnen jouw hele collectie bikini's bewonderen. Dat kan hier niet:

Rubis wat ziet dat zwembad van jouw er heerlijk uit!!! Wie weet komen we ooit nog eens naar je toe.... moet maar eens uitzoeken hoever het rijden is. Nu ik een vaste baan heb moeten we ons zelf natuurlijk ook eens verwennen.

Fijn SFO dat je ons op de hoogte hebt gebr8 van Raccon ik hoop dat ze snel hersteld en goede berichten heeft gekregen gister.

Hier alles zijn gangetje. Het is errug warm..... en dat terwijl ik dit hele weekend moet werken..... Schijnt ook nog eens mega druk te worden. Maar ik kan de keren aftellen dus nog ff doorbijten.

Ik ga ff wat creatiefs doen om de zinnen te verzetten. Ga de purschuim-lijst voor mijn fotocollage maar eens verfen. Heb inmiddels bed8 waar ik hem ga hangen dus ben nu helemaal geïnspireerd.

xXx
Rubis, is dat jouw zwembad???? Wauw, dan kom ik dus, mocht ik ooit nog eens in Frankrijk verzeild raken, bij jou logeren!

Wij hebben meer dit soort zwembaden:

(dit is getekend, maar zo ziet het er in het echt ook uit)

Fijn dat alles goed verlopen is met raccoon, een nichtje van mijn vriend is hetzelfde overkomen, het gaat nu weer helemaal goed met haar, behalve dan dat ze natuurlijk medicijnen moet slikken ter vervanging van de schildklierhormonen.

En oja, sorry sorry sorry: Surfchickie: als de donder van die wolk af - ééééérst alles optiepen hier.

Specu: wat leuk, werkt jouw vriendin al lang op de ambassade?Ik ken hier wel de oudambassadeur, zijn termijn is vorig jaar geeindigd en hij is nu gepensioneerd, maar hij wilde liever in Colombia blijven en woont nu in Cali. De nieuwe ambasadrice is een vrouw, zou haar eigenlijk met koninginnedag op het consulaat in Cali gaan ontmoeten, maarja alles werd natuurlijk afgelast.

Discovery , ja dat soort verhalen hoor je natuurlijk eigenlijk liever niet. Fijn dat ze nu met een gerust hart in NL kan zijn.

quote:chicha schreef op 14 augustus 2009 @ 10:52:

Spinnetje, ik heb van de week 2 BHs gekocht van Primadonna. 1 halen 2 betalen, dan is het nog te doen. Een rode en een zwarte, en ook een witte van Felina.

Dat zou ik dan weer best prijzig vinden. 1 voor de prijs van 2.

Mmmh.. zal toch eens kijken of ik ergens een leuke beha kan scoren en anders doe ik het als ik weer in NL ben.. moet hij maar even wachten.

Maar tot nu toe heb ik nog nooit klachten van hem gehad ;). Voordat hij het kon zien, was het al uit meestal..

Fijn dat het redelijk goed met Raccoon gaat. Ik ben heel benieuwd hoe het met haar is!

Anais, lekker flauw hoor.. beetje showen met je prive zwembad.

En ik moet het met zoeits doen:

Ok meiden & man, dit doet men hier in het MO. Specuman zei net tegen me: ik vind dat je vakantie nodig hebt, maar ik kan echt niet weg van het werk. Heb je zin om dan een paar dagen met mijn nichtje naar Cairo te gaan? Toen ik jawel zei, belde hij meteen naar het reisburo om te bevestigen wat hij eerder had besproken. In een minuut geregeld. Dus: ik word op vakantie gestuurd, en Man zei dat ik lekker moest genieten, en de hele dag in stoffige musea hangen hehe

Maandagochtend zit Specu in Cairo, tot woensdagnacht.
Wow, wat heb jij toch een fantastische specuman, Specu. Dat wordt genieten vanaf maandag. Is het wel een leuk nichtje waarmee je gaat en ga je echt alleen maar in stoffige musea rondhangen in je zedige kleding?

Jouw zwembad is veel mooier, Rubis, wat een sfeertje! Tja, en die inkijk van flatbewoners als ik aan het zwembad lig, valt reuze mee hoor. Het zijn allemaal nieuwe flats die je ziet en ze zijn nog niet bewoond op enkele woningen na. Tegen de tijd dat elke woning bewoners heeft, vertrekken wij wel weer.

Keranet, de zwembaden bij jullie zien er ook strak uit hoor, ander sfeertje dan bij Rubis maar zeker niet verkeerd.

Ine, ik zou niet gaan duiken als ik jou was in je zwembad, dat zou maar zo verkeerd kunnen aflopen. Misschien moet je eens een lekkere, opwindende professionele fozende en zoenende architect inhuren die een zwembad voor je ontwerpt. Maar ja, dan moet je wel zo iemand kennen die dat voor een matsprijsje doet.

Jippie! Het bed is eindelijk bezorgd en het is helemaal te gek, erg blij mee en het is al ingewijd hoor. Daar laat een echte tb geen gras over groeien natuurlijk. Vanmiddag een nieuw dekbedovertrek gescoord, blijkt Tb het afschuwelijk te vinden en hij riep direct al dat hij daar dus niet onder ging liggen. Nou, dan ga je erop liggen, zei ik nog. Maar nee, hij vond dat ik zijn inrichting (let wel: ZIJN...) verknalde en ik moest hem de kans geven om zelf alles te doen omdat ik dat in het vorige huis heb gedaan.

In Istanbul wil hij volgende week bij een hotelshop gordijnen, nieuwe anti-stress kussens, lakens en dekbedovertrekken scoren. Wat een lastpak is het toch maar hij doet maar, ik ga me er niet druk om maken en gooi mijn dekbedovertrek er af en toe wel op als hij er niet is en riep: "Doe maar hoor, je hebt HELEMAAL gelijk, het moet gewoon op jouw manier want dat is de beste." Grrrrr.....
hihi dan ben ik wel benieuwd hoe die wansmaak mooie dekbedovertrekken van jou eruit zien dan.. hahaha

jij hebt dus wel dezelfde smaak als Tb maar Tb vindt jouw smaak dus nix :-D

@ choc, owh nog heel even plonchen... wanneer begin je bij je nieuwe baan? lekker dat je nu ook allerlei plannen weer kan maken, heerlijk hoor... gaan de meiden nog naar NL of misschien volgend jaar dan maar...

@ specu, owh gaaafff die specuman weet precies wat jij wilt, lekker in stoffige musea en allicht een oud bibliotheekje snuffelen.. en sjoppuh uiteraard.. denk ik zo maar... handtasjes hier handtasje daar.. zedig ondergoed...

houdt het nichtje ook een beetje van dat soort dingen?

@ rubis wooooowww wat een giga mooi geweldig zwembad!! nu snap ik waarom mensen allemaal zo graag bij jou blijven plakken

@ keranet vanavond 'schoonzusje' verteld dat ik onlangs iemand heb leren kennen die nu in colombia woont en ze vond het helemaal geweldig... en waar dan "cali" NEEEEE dat meen je niet...etc echt lachen....

erg leuke meid, haar kinderen ook helemaal geweldig... beleefd, netjes, beetje verlegen maar geweldig: in het quadraat... echt leuke tweelingjochies. ook erg leuk om mn broer in zijn 'nieuwe' vaderrol te zien... ja .. ik duim stiekem een beetje dat dit super-uber goed gaat... ze zijn echt zoooo leuk samen hahahaha.... ben zo happy voor hem...
Hallo, hier ben ik weer. Eergisteren de operatie gehad en nu loop ik weer een (heel klein) beetje rond. Vandaag werd bevestigd dat ik inderdaad de best behandelbare vorm van schildklierkanker heb. Dat is dus goed nieuws. Echter, minder goed mieuws is dat men vermoedt dat ik ook bijschildklierkanker heb. Hier hoor ik de komende dagen meer over. In ieder geval blijft de bandeling hetzelfde: een radioactieve slok en dan een paar dagen hotel. Bedankt voor de vele kaarten en steun die ik van jullie heb ontvangen!!.
Raccoon blijf voor je duimen ook al ben ik een paar dagen er tussen uit. We zijn hier een uur geleden aangekomen en heb het nog niet zonder sneeuw gezien. Dus dat word morgen een verrassing, en als klap op de vuurpijl hebben ze hier morgen en zondag ook een kleine brewfest met 20 biertjes. Kan niet tippen aan Portland maar nu de gezellige sfeer van de bergen.
Raccoon, wat fijn dat je hier weer bent. Goed nieuws en wat minder goed nieuws. Kunnen ze bijschildklierkanker behandelen met jodium?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven