Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

quote:mischa04 schreef op 20 augustus 2009 @ 12:24:

Hier in twente schijnt het zonnetje weer!Ja, heerlijk he?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 20 augustus 2009 @ 12:24:

[...]

Nee trots! Proud te be a Tukker! Ja ja, rustig maar
quote:fladder schreef op 20 augustus 2009 @ 12:19:

[...]

He, nog meer geruststellende berichten!

Dat heb ik nog nooit meegemaakt, bliksem tijdens het vliegen.

Het was eigenlijk juist als geruststelling bedoeld. Iedereen in het vliegtuid bleef heel rustig, en dus ik ook maar. Het was trouwens wel een mooie gezicht, als die bliksem om ons heen. Sterkte
hier utrecht nog zonnig.. en snikheet.. leve de airco
quote:maroon5 schreef op 20 augustus 2009 @ 12:19:

hey Ambilight, hier ook zuid west friesland!

De wind begint wat aan te wakkeren, maar nog steeds de zon, en benauwd, drukkend..Begint idd wel wat harder te waaien!!
stralend zonnetje, 30 graden beetje sluierbewolking

(Amersfoort)
quote:Maleficent schreef op 20 augustus 2009 @ 12:24:

Dit was de buienradar van die dag; dus daar kun je goed zien hoe laat het overal was.

[afbeelding]

als het er vanmiddag nou net zo uit ziet op de buienrader, dan ga ik klaar zitten met de camera.

Ja grappig zeg, klopt precies qua tijd!

En hier nog een met de camera! Alleen heb 2 kinders die ik ook in de gaten moet houden

Misschien maar boven bivakkeren, kunnen ze ff op hun kamers spelen terwijl ik foto's maak
quote:nippo schreef op 20 augustus 2009 @ 12:26:

[...]

Het was eigenlijk juist als geruststelling bedoeld. Iedereen in het vliegtuid bleef heel rustig, en dus ik ook maar. Het was trouwens wel een mooie gezicht, als die bliksem om ons heen. Sterkte

Ok, dank je dan!

Kan me inderdaad wel voorstellen dat het een mooi gezicht is.
Rotterdam: geregeld steekt er een frisse wind op, die heel "veelbelovend" aan de parasol trekt, bewolking die op komt, en dan ineens is dat allemaal weer weg, windstil en zonnetje... En zoon en man die bij ieder zuchtje wind roepen:"Ja!!! Nou gaat het beginnen!!!"
Iets anders
Hier in de Achterhoek (omgeving Doetinchem) heeft het vanmorgen even iets gespettert... Nu is het zonnig en errug (pff) warm! Ik moet ff rust houden vanwege een blessure, dus houdt de boel hier goed in de gaten

Ik hoop ook op noodweer, vind ik altijd geweldig. Maar het trekt hier altijd langs en bij mijn ouders (meer richting twente) is het altijd noodweer als ze het voorspellen.

Ik hoor net dat het maar kort duurt en aan het eind van de middag deze kant van het land bereikt.... Ben benieuwd!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
zon hier in enske!

en volgens buienradar zeker tot 1400 uur geen regen!
quote:Djoels schreef op 20 augustus 2009 @ 11:58:

[...]

Hey daar zit ik ook, maar dan in een airco kantoorgebouw Ik zit thuis zonder airco . Wel een fan neergezet, helpt ook een beetje.
't skiet nie op!

Hier in de Haaglanden licht bewolkt en weinig wind .

Vies benauwd.Buitenthermometer is doorgedraaid en geeft 48 graden aan .
Nah ik had net zo goed wel weg kunnen gaan, stomme weerberichten (woon in het westen daar zou het losbarsten voor 13.00)
Heerlijk, we hadden net het badje opgezet!
Sarah, RTL roept de hele dag al op of mensen foto's willen maken, dus ze verwachten wel het een en ander.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:zusenzo schreef op 20 augustus 2009 @ 12:42:

Nah ik had net zo goed wel weg kunnen gaan, stomme weerberichten (woon in het westen daar zou het losbarsten voor 13.00)Dat gevoel heb ik nou ook. Ipv in een benauwd huis te zitten had ik nu gewoon op het strand bij Duindorp kunnen liggen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Idem Boro, was erg lekker gisteren.
op mn werk net was een interviewer van RTV-OOST (uitzending over de hitte) en die hadden doorgekregen dat het pas ergens tussen 1600 en 1800 uur los zou barsten.........

duurt dus nog wel ff

Ernstig onweer op komst aldus Estofex.
Volgens Gerrit Huppeldepup van het NOS-journaal is dit weeralarm geen alarm vanwege noodweer (het zou wel heftig worden maar niet zo heftig) maar meer om mensen ervan bewust te maken dat ze vandaag rekening dienen te houden met onweer enzo. Het is een beschermende maatregel met name bedoeld voor watersporters en recreanten op en aan het water.

Kortom; waarschijnlijk een storm in een glas water,
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:zusenzo schreef op 20 augustus 2009 @ 12:45:

Idem Boro, was erg lekker gisteren.Zelfde strand ? Of dat niet :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik zal vast mosterd zijn, maar zit net even op buienradar te kijken. Er zweven alleen wat wolken in de buurt van Engeland en Frankrijk....Ik denk persoonlijk dat Erwin Kroll en consorten hebben liggen pitten.
Nee Christiane, volgens mij heb jij liggen pitten,
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven