Weeralarm!!

20-08-2009 11:43 1007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel nieuwsgierig of het vanmiddag echt helemaal los zal gaan met het weer, of dat het nogal overtrokken wordt...

tis hier nu iig nog wel prima! 25 graden en lekker windje...

oooh ik hoop toch zo dat het straks flink losbarst, dan kan de balkondeur open. Mijn chinchilla's bezwijken zowat door deze hitte. Gelukkig heb ik vanmorgen een ChinChiller in de kooi gelegd, kunnen ze daar op gaan liggen tot ik terugben van mijn werk....
quote:missmysterious31 schreef op 20 augustus 2009 @ 14:09:

Hier in Friesland trouwens nog rustig, zeer warm en zonnig.

Het is hier idd vreselijk warm, vies warm, zit de hele dag maar binnen want buiten is het echt niet fijn.

Het waait hier trouwens behoorlijk!

(Oh nee, das mijn ventilator )

Heb wel mijn partytent in het hok gezet, vorig jaar vloog ie weg en daar kunnen ze niet zo goed tegen....

Verder ga ik echt niks binnen zetten of vastzetten hoor, wat stuk of weg waait dat is dan jammer.

Is het nu al ergens loss of nog steeds niet?
Een chinchiller voor de chinchilla? Ik ga even googlen want het klinkt grappig
quote:Star schreef op 20 augustus 2009 @ 13:57:

[...]

Heeft mijn luie donder nog geen last van

[afbeelding]Wat een schat om te zien zeg. Ik had maandag bij de Action van die nepdierenbontjes voor mijn katten gekocht, ze waren in de aanbieding. Dacht lekker warm voor de winter met die hoogpolige haren. Maar ze liggen nu allemaal op een bontje. Pfff bij het zien loopt het zweet me al over mijn rug.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Eindhove update: Begint flink harder te waaien, wolken trekken dicht, zonnetje is regelmatig even weg..
update Drenthe:

Blauw, enkele wolkjes, bloedverziekend heet, wind is afgezwakt.

het is echt vies warm hier. Valt echt een deken over je heen als je naar buiten gaat (kantoor, airco)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Dove schreef op 20 augustus 2009 @ 14:19:

Een chinchiller voor de chinchilla? Ik ga even googlen want het klinkt grappig Het is een granieten plaat, die al een dag in de koelkast heeft gelegen zodat ie nog koeler is dan normaal. Kunnen mijn bontjasjes mooi op gaan liggen zodat ze het niet al te warm krijgen.
*
Het waait hier wel hard en het is hier zo vreselijk warm dat ik het net aandurfde om toch even 5 teentjes buiten de deur te steken en daarna gelijk besloten heb om dat maar niet meer te doen....
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
er ligt nu iets dreigends voor de zeeuwse kust...het begin?
Z'meer, lekker weertje, zo van binnen naar buiten kijkend, toch waag ik me niet naar buiten......
nou de eerste voorspellingen kloppen iig niet!

Tussen 1 en 2 zouden de eerste onweersbuien aantreden.

Op buienradar is pas rond 5-en een eerste kleine mini bui te zien boven Zeeland.
Vlakbij Den Haag, net: 2 minuten regen..... Alles binnengehaald...weer droog!
quote:kaatje_85 schreef op 20 augustus 2009 @ 14:23:

[...]

Het is een granieten plaat, die al een dag in de koelkast heeft gelegen zodat ie nog koeler is dan normaal. Kunnen mijn bontjasjes mooi op gaan liggen zodat ze het niet al te warm krijgen.was ook benieuwd:

[...]

Het is een granieten plaat, die al een dag in de koelkast heeft gelegen zodat ie nog koeler is dan normaal. Kunnen mijn bontjasjes mooi op gaan liggen zodat ze het niet al te warm krijgen.Als ze die in mijn maat hebben dan ga ik er met alle liefde op liggen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het is op onze slaapkamer 33 graden

[...]

Het is een granieten plaat, die al een dag in de koelkast heeft gelegen zodat ie nog koeler is dan normaal. Kunnen mijn bontjasjes mooi op gaan liggen zodat ze het niet al te warm krijgen.

Oh zeg, dát is handig! ZIjn die ook in grotere formaten? (Heb 4 grote knijnen, waarvan 1 vlaamse reus, dus zo'n klein iets heeft niet zoveel effect vrees ik )

Zo, hier weer straaaaalende zon, bloedheet. Ik ga lekker met de kinders naar buiten. Op de glijbaan, lekker billen fikken

(Nee hoor, staat in de schaduw, dus is best vertoeven daar )
quote:misschicken schreef op 20 augustus 2009 @ 14:29:

Het is op onze slaapkamer 33 graden wat doe jij op dit tijdstip op je slaapkamerT?
Ik heb man en kinders naar het zwembad gebonjourd. En ik wacht lijdzaam af....
quote:Festen schreef op 20 augustus 2009 @ 14:30:

[...]

wat doe jij op dit tijdstip op je slaapkamerT? Don't worry, moest even wat was verzamelen.
zuid-oost groningen, bloedheet,blauwe lucht en een warm windje

de afkoeling mag komen.
Op buienradar is goed te zien hoe de strook het land binnen zal komen in zeeland.

Maar volgens diezelfde buienradar zal dat pas om een uur of 4 zijn.

Denk dat het bad wat nu half leeg gespetterd is morgen weer helemaal vol zit
*
Hier (Kop van Overijssel) begint het wat te waaien, maar vooralsnog mooi weer hier. En warm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven