Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

Star, hup! Als ik om 07.30 mijn computer aandoe, verwacht ik toch wel meteen een meld-berichtje
Peas on earth!
Ok, iets laterder, meld
Ik ben wel blij dat ik nog niet hoeven te melden, kun je tenminste nog wat langer in bed blijven liggen

IEr brengt Chica naar school en daarna gaat ze bij vriendinnetje spelen. Ik hoef alleen even naar de verloskundige vanmiddag, verder hele dag rust, want Ier haalt haar ook weer op bij vriendin, zo lekker.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik ga ook weer terug naar bed
Dank voor 't melden . Truste
Peas on earth!
Nou, dan ga ik ook maar weer terug naar bed! Tony naar school gebracht en Don en Vito slapen nog. wat doe ik hier in mijn eentje beneden? O ja, genieten van de intense RUST in huis!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, heb me trouwens, geheel op jullie verzoek, gemeld in NS
Peas on earth!
Dan ga ik gauw even kijken!
Loretta is De Mol. Punt.
Been there!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb ook even gereageerd
Rust is huis is zo lekker, snap je helemaal Kess. Ik mik een was in de machine (laatste met kleine babykleertjes en draagdoeken en zo) en dan toch maar even bed in nog
Ik heb weer teruggereageerd

Ohhh, ik wil ook best nog even slaaaapen
Peas on earth!
Ik ben er weer uit, was lekker. Niet echt geslapen maar wel gelezen en weggedoezeld. Mijn boek (What's the What - Dave Eggers) is zooooo goed. Bijna uit nu. Eigenlijk is ie niet zwangerschapsgeschikt, maar ik ben niet huilerig deze keer, bij Chica wel. Dit is zo'n heel andere zwangerschap. Grappig

Ik ga nog even kijken wat je gezegd hebt
Zo, ik ben wakker
Tssk!
Peas on earth!
Ach, ik zal aan je denken als jij vannacht op 1 oor ligt en ik aan het spoken ben

Gaat het goed met slapen nu trouwens?
Ohja, daar zit wat in

Jaa, gaat best goed! Lief dat je ernaar vraagt. Ik slaap in ieder geval lekker vlot in (binnen een half uur, das voor mij prima). Word 's nachts wel vaak een keer wakker en dan duurt het soms even voor ik weer slaap, maar al met al slaap ik echt stukken beter! Nieuw bed helpt volgens mij ook, want ik heb het idee dat dit matras veel beter ventileert. Echt fijn!
Peas on earth!
Je kan weer ademen dus

Ik heb nu, helpt niet bij mij, maar goed misschien bij jou wel, goedenachtthee.
Hoe smaakt dat? Ik vind sommige van die kruidenthee's namelijk heullll smerig . Wat ik gebruik (geen idee of het écht helpt of psychisch is) is een aromading (in stopcontact) van euhm... Valdispert geloof ik. Ruikt wel lekker. Oh, en: even lezen in bed helpt ook. Lekker slaapverwekkend
Peas on earth!
Deze is ook heel smerig

Zoethout en venkel en nog meer rare combinaties bij elkaar.

Van lezen in bed krijg ik alleen maar moeie ogen, maar voor de rest word ik er niet moe van.

Je kookboek al uitgeprobeerd trouwens of nog teveel in vakantiestemming om te koken?
Lekker Erwt, dat slapen beter gaat. Zoethout is vies, Star, maar als het helpt. Gaat je bloeddruk trouwens van omhoog, dus eigenlijk gek dat dat helpt bij slapen, en wie weet geboorteopwekkend dus

Ik heb heel lekker dagje. Wel veel gedaan ook, nog wat spullen ingepakt, wasjes gedraaid, opgeruimd, adressen opgesnord voor geboortekaartjes. Straks nog even naar de verloskundige.
O bummer Inad, niks geen naderende bevalling dus, maar schuld van thee dat bloeddruk hoger was gister

Succes bij de vk
Al uit de geboortekaartjesdiscussie Inad?

Iew, zoethoutthee is vies! Heb m'n kookboek zelfs óp verjaardagsfeessie uitgeprobeerd, want er stond goed recept voor hartige taart in. Was lekker! Heb op feestje zelf nóg paar kookboeken gekregen (het is duidelijk, iedereen hoopt dat ik hem/haar uitnodig voor etentje komende tijd ), dus kan wel weer even vooruit: risottokookboek, salades en meer!

Volgens mij heb je van Zonnatura ook avondthee, die is wel lekker. Misschien kan je beter díe drinken.

Ik heb geen zin meerrrrrrrrrrrrrrr!
Peas on earth!
Deze is van Zonnatura

Lekker al dat gekokkerel, heb er echt geen zin in op het moment. Komt hopelijk wel weer.
Waar is het Vissekind vandaag trouwens? Hort op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven