Test hij mij uit of...

08-09-2009 08:25 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de adviezen !
Wat zou jij van hem willen op lange termijn? Hoe zie je jouw leven voor je met 'n man in 'n rolstoel waar je geen normale seks mee kunt hebben, maar waar je bovenal geen normaal leven mee zou kunnen hebben zoals je nu gewend bent. Ipv dat je naast elkaar door 't bos wandelt duw je zijn rolstoel. Ben jij iemand die gelukkig zou worden met 'n verzorgende rol binnen 'n relatie?
Elninjoo, Tja daar heb ik natuurlijk wel over nagedacht, maar dat weet ik niet, ik ben me daar nog niet zo bewust van, ik vind hem als persoon gewoon zo leuk, ik ben verliefd op hoe hij de dingen zie, zoals ik ze zie, ik heb zelf ook een lichamelijke aandoening vandaar ik zo niet kijk naar andermans handycap.
Elninjoo, dus van jou mogen mensen in een rolstoel eigenlijk geen relatie hebben?
Ik denk dat je je daar dan eerst bewust van moet worden, of je dat zou aan kunnen (of aan wíl kunnen). Die man geen hoop geven als je na 'n paar maanden toch afhaakt. Verliefdheid gaat namelijk over en dan moet er 'n basis overblijven waar je je nog steeds heel gelukkig mee kunt voelen.
quote:emmenn schreef op 08 september 2009 @ 08:42:

Elninjoo, dus van jou mogen mensen in een rolstoel eigenlijk geen relatie hebben?Tuurlijk wel, alleen moet je je wel bewust zijn dat je zo'n leven aan kunt voordat je iemand 't hoofd op hol wil gaan brengen. Lijkt me al klote genoeg om in 'n rolstoel te zitten, laat staan als iemand je laat merken verliefd op je te zijn, maar na 'n poosje toch afhaakt wegens er niet tegen kunnen.
quote:elninjoo schreef op 08 september 2009 @ 08:31:

Wat zou jij van hem willen op lange termijn? Hoe zie je jouw leven voor je met 'n man in 'n rolstoel waar je geen normale seks mee kunt hebben, maar waar je bovenal geen normaal leven mee zou kunnen hebben zoals je nu gewend bent. Ipv dat je naast elkaar door 't bos wandelt duw je zijn rolstoel. Ben jij iemand die gelukkig zou worden met 'n verzorgende rol binnen 'n relatie?Sorry, maar dat vind ik dus oppervlakkig. En dat is haar vraag toch helemaal niet?
Ja maar ook al had hij niet in een rolstoel gezeten...dan nog je hebt nooit garantie, het gat er om dat ik nu hotel ben. maar test hij mij uit...dat is de vraag en hoe kom ik daar dan achter ?
kan je niet gewoon vertellen dat je verliefd op hem aan het worden bent? Maar dat je afstand wilt houden omdat hij een vriendin heeft. Als hij geen vriendin zou hebben en jou leuk vindt, dan zegt hij dan echt wel wat.

Ik vind het een rare test als hij zou zeggen dat hij een vriendin heeft terwijl dat niet zo is. DAn weet hij toch sowieso dat hij je wegduwt, daar is toch geen test aan?
Daarbij ik zie hem vanmiddag op hetw erk, hij heeft mij gevraagd in de pauze samen te pauzeren. Maar ik ben bang om gekwetst te worden of dat ik zijn vriendin kwetst.

Oja hij is allesbehalve zielig mensen geloof mij maar !
Geen idee of ie je uittest. Als hij vrijgezel is en jou leuk vindt, waarom dan 'n vriendin verzinnen? Dat lijkt me meer 'n manier om je weg te jagen. Maar aan de andere kant: misschien wil ie je idd wel wegjagen om zichzelf in bescherming te nemen.
zaza ja dat is wel waar wat je nu zegt. Maar wat is hij aan het doen dan ? waarom probeerd hij mij dan zo te versieren en mij verliefd te maken ? ik ben niet opgewassen om het als een grap te zien.
Hij heeft mij laten weten super onzeker te zijn, vraagt continu ben ik wel knap en leuk om te zien ? of zus en zo ik geef hem bevestiging dat hij niet onzeker hoeft te zijn. vandaar hij iedere keer zegt mooie plaatje weg hé ? owhhhhhhh
misschien vindt hij het wel gewoon leuk om te flirten? Ik weet het niet, maar er is maar een manier om erachter te komen: vragen.

Vraag gewoon of ie écht een vriendin heeft en dat je dat heel jammer zou vinden.
Hij is op de versiertoer omdat hij heeft gezegd dat hij je leuk vindt? Volgens mij heeft hij echt een vriendin en ben jij toevallig gevallen op de verkeerde. Vertellen dat je een vriendin hebt, is normaal gesproken niet heel erg aantrekkelijk, dus waarom dat als versiertruc zou kunnen worden gezien?

Als je het niet aankunt, zou ik niet met hem gaan lunchen of pauzeren vandaag. Misschien heeft hij helemaal niet door dat je gek op hem bent en denkt hij dat jullie gewoon gezellig aan het kletsen zijn en grapjes met elkaar maken, terwijl jij met bonkend hart en klamme handjes achter je msn zit.
Daar ben ik nou weer et te ik ben zelf nlk ook niet de zekerste in het leven....maar ja als ik het niet doe weet ik het niet. en anders moet ik echt zelf nog oppervlakkiger worden door het strikt werk gericht te houden en niet in gaan op zijn praatjes.
quote:girlxxx schreef op 08 september 2009 @ 08:53:

zaza ja dat is wel waar wat je nu zegt. Maar wat is hij aan het doen dan ? waarom probeerd hij mij dan zo te versieren en mij verliefd te maken ? ik ben niet opgewassen om het als een grap te zien.

Omdat het lekker voor zijn ego is? Omdat ze een open relatie hebben en hij er dus een neukie bij heeft?

Vraag het hem, hij is de enige die het antwoord kan geven.

Maar dat hij een vriendin verzonnen heeft om jou te testen vind ik een rare gedachtegang.
Jullei zijn eerlijk en het komt best hard over omdat jullie gewoon gelijk hebben, ik ben niks meer dan een flirt voor hem, ik ga de pauze niet doen vanmiddag en blijf achter mijn pc zitten. Ikga hard opppervlakkiger worden.
Ivy je hebt gelijk, die gedachtegang is ook raar, maar ja het komt zo over ik weet niet waarom presies maar idd omdat hij zoveel aan het zeggen is dat hij onzeker is, maar idd volgens mij ben ik leuk om hem op te krikken en er zelf aan onderdoor aan het gaan.
Ook niet slim.. als je hem leuk vindt, moet je dat gewoon vertellen. En als hij wel een vriendin heeft, tja.. dan weet je dat. Maar dan zijn je eigen twijfels wel weg. Als je niets vraagt blijf je er wel mee zitten in je hoofd.

Wat is het ergste dat kan gebeuren, dat hij zegt dat hij je wel leuk vindt maar niet meer dan dat? Een vriendin heeft? Zegt ie nu ook.
Ik moet nu even wat doen hier, lees straks bij.

Ik wil jullie iig bedanken voor het advies en het reageren
girl xxx, neem hem nou maar gewoon serieus. Hij heeft een vriendin zoals hij zegt, en hij mag jou graag zien. Dat zijn twee elementen die niet in tegenspraak met elkaar zijn, het één sluit het ander niet uit.

Alles wat jij er verder achter zoekt, zijn jouw gedachten, fantasieën, jouw gevoelens.

Laat je niet door je wilde fantasieën opjagen.
quote:girlxxx schreef op 08 september 2009 @ 09:01:

Ivy je hebt gelijk, die gedachtegang is ook raar, maar ja het komt zo over ik weet niet waarom presies maar idd omdat hij zoveel aan het zeggen is dat hij onzeker is, maar idd volgens mij ben ik leuk om hem op te krikken en er zelf aan onderdoor aan het gaan.

Je bent gewoon een mooi verhaal aan het fantaseren, zodat het in je straatje past.

Beiden voetjes op de grond dus!
Ik fantaseer niks hoor, en zeker niet wat in mijn straat je past, ik blijf altijd met bijde voeten op de grond nu ook, daarom zei ik net ook, ik ga het oppervlakkig houden, uit bescherming voor mijzelf.
Ik weet ook verders genoeg nu, wat mij betreft mag het topic gesloten worden, en ga ik weer lekker verders met de dingen die ik altijd al deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven