Good Luck
zaterdag 12 september 2009 om 12:03
Gefeliciteerd meiden! Allemaal tante geworden!
Eetje? Dan denk ik datb ik weet hoe ze heet!
Kan niet wachten tot het op hyves staat, even kijken of een rebusje wil lukken...
Laatste letter van Star
Derde letter van Star
Vierde letter van Star
Laatste letter van Starman
Klopt dat?
Eetje? Dan denk ik datb ik weet hoe ze heet!
Kan niet wachten tot het op hyves staat, even kijken of een rebusje wil lukken...
Laatste letter van Star
Derde letter van Star
Vierde letter van Star
Laatste letter van Starman
Klopt dat?
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 12 september 2009 om 12:16
JOEPIE!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie kersverse dochter, Star!!! Wat fijn dat ze er nu eindelijk is en zonder inleiden! Heerlijk hoor.
Ben heel benieuwd hoe Cee heeft gereageerd. Maar dat horen we allemaal nog wel.
Geniet van de eerste daagjes samen!
Wij zijn ook allemaal opgelucht hier nu, he dames?
Kess, helemaal juist! Prachtige naam toch?
Ben heel benieuwd hoe Cee heeft gereageerd. Maar dat horen we allemaal nog wel.
Geniet van de eerste daagjes samen!
Wij zijn ook allemaal opgelucht hier nu, he dames?
Kess, helemaal juist! Prachtige naam toch?
zaterdag 12 september 2009 om 12:17
Joehoe, van harte!!!!! Wat fijn!!! Weet iemand hoe het met Star en Eetje is?
Kess, ik zeg niks, alleen dat je erg goed kunt gokken .
Ik zal Bam even smsen.
CD, klinkt als een bijzonder avondje. Heb je wel meegekregen dat hier nog iemand een bijzonder avondje heeft gehad?????? (en dan bedoel ik op Star die een baby heeft gekregen)
Kess, ik zeg niks, alleen dat je erg goed kunt gokken .
Ik zal Bam even smsen.
CD, klinkt als een bijzonder avondje. Heb je wel meegekregen dat hier nog iemand een bijzonder avondje heeft gehad?????? (en dan bedoel ik op Star die een baby heeft gekregen)
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 12-09-2009 12:20
Reden: Te lullig
Reden: Te lullig
% gewijzigd
zaterdag 12 september 2009 om 12:52
zaterdag 12 september 2009 om 20:54
Man was vanochend thuis, middag en avond werken. uurtje of half één thuis geloof ik. Venten zoet, heerlijk lang in de zandbak gespeeld, erg fijn dat ding. Jongste fit en oudste vandaag niet zo bokkig.
Wat klote van die duizelingen. Weet je nu al wat het is? Wat gezellig naar een kustplaatsje! Was het ook een succes ?
Wat klote van die duizelingen. Weet je nu al wat het is? Wat gezellig naar een kustplaatsje! Was het ook een succes ?
zaterdag 12 september 2009 om 21:02
Ik denk dat het een virusje was, heb er al een paar mensen over gehoord. Maar het moet deze week wel over zijn, anders maak ik er werk van.
Was heel leuk in B. aan Zee. Daar is een superleuk park en ze kan sinds kort fietsen, dus we hadden haar loopfiets mee (zelfde als T.). En daarna natuurlijk een patatje.
Ze heeft trouwens vandaag voor het eerst bij de buren gespeeld, half uurtje 'oefenen'. Ging prima!
Nog nieuws over de Kita-stop? Loop je er nog over te peinzen?
Was heel leuk in B. aan Zee. Daar is een superleuk park en ze kan sinds kort fietsen, dus we hadden haar loopfiets mee (zelfde als T.). En daarna natuurlijk een patatje.
Ze heeft trouwens vandaag voor het eerst bij de buren gespeeld, half uurtje 'oefenen'. Ging prima!
Nog nieuws over de Kita-stop? Loop je er nog over te peinzen?