Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Owjee, hele discussie...

Slaapt Eeje Star?
Ik vind helegaar ook irri. Maar omdat Hel zo lief is mag het.

Ik zal eens zoeken op verstoord nachttritme.

Mal, man snurkt niet altijd hoor. En nu ik alleen slaap word ik ook wakker. Het is een gewoonte zeg maar. Meestal ook rond dezelfde tijd (1 en 4 uur). Hij of ik gaan ook wel eens in het logeerbed.
quote:Star schreef op 17 september 2009 @ 14:20:

[...]

Ouderwets woord volgens mij. Net als bijvoorbeeld 'edoch', 'niettemin' en 'derhalve'. Leuk wel juist die weer van stal te halen ten tijde van de huidige taalverloedering

Ik bedoel stam + d zie ik zo vaak voorbij komen momenteel. Huiver ende bibber.Welk 1 gruwel.
quote:Helenita2 schreef op 17 september 2009 @ 14:22:

[...]

Welk 1 gruwel. Prachtig
Eetje ligt knock out ja
Vanavond die vrouw met die 6 kinderen en die toen nog een 8ling kreeg bij DrPhill.

Ben nu fan hè? Nee hoor, zocht op de uitzending die ik heb gezien.
Aaaah, lief, slapend vers baby'tje... Nog niet echt veel ritme, begreep ik?

O ja, dat idiote verhaal... Hoe werd ze ook alweer genoemd, octomum ofzo? Toch wekt het dan wel weer de nieuwsgierigheid he...
Die aflevering was van de week ook al. Dr. Phil is nogal lelijk over haar
quote:Helenita2 schreef op 17 september 2009 @ 14:28:

Aaaah, lief, slapend vers baby'tje... Nog niet echt veel ritme, begreep ik?

*klop klop*

De afgelopen twee nachten is ze in totaal 1.5 uur wakker geweest, dus erg goed

Tien pagina's bijlezen, nou snel erdoor scrollen, want ik geloof dat ik plaats moet nemen op de tribune voor Suusbeeb???

Tim is bij het CB geweest, een halve centimeter gegroeid en iets aangekomen. Blijft een klein mannetje, maar dan doet hij wel wat langer over zijn kleertjes

Alle testjes (die ik alweer was vergeten) gingen goed, dus ik toch weer blij.

Star, wat bijzonder toch iedere keer, bevallingsverhalen

Bedankt voor je kaartje, lief!

Jin, met de kapster gaat het naar omstandigheden goed. Ze heeft wel last van evenwichtsstoornissen en ze denkt zelf dat ze daar niet meer van af komt. Maar, als dat alles is, dan valt het nog mee met waar ze doorheen is gegaan.

Mamax, nog gefeliciteerd met jullie 9 jaar samenzijn.

Amaal, je hebt het druk! Gezellige bruiloft.

Alleen bloeddruk en bloed getest en verder niet? Raar dat ze niet verder testen, hormonen kunnen ook dit soort klachten veroorzaken.

Hi Ris! We sms'en dus geen nieuws voor mij

Hel, wanneer ga je nou precies?

Bridges, hoe ging het oppassen?
Suus,
Star, goed van Eetje!

Fijn dat je een goede kraam hebt.

Ik ga, Tim huilt.
Hel, volgens mij is het westfries. Volgens mij gebruik ik het niet, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het mij niet opgevallen was in je post...

Suus, nu bij de vk. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft!

Star, wat goed! Hopelijk blijft dat zo!

Amalia, fijn dat alle onderzoeken goed zijn. Kun je niet een verwijzing voor het ziekenhuis krijgen? Het klinkt ook niet normaal allemaal. Misschien is er wel iets heel simpels aan te doen.
Tim is gewoon een klein fijn mannetje dus Kokos

Kraam morgen alweer voor het laatst. Moet nog even een bedankje verzinnen. Wat hebben jullie gedaan? Bloemen ofzo?
Bloemen en tranen

Bij die van Laurens dan hè, bij B hadden we 3 verschillende dus die hebben we allemaal uitgezwaaid.

Mijn moeder was altijd blij met alles (is kv geweest), maar het leukst vond ze volgens mij een bon. Bloemen, VVV, Hema. Kan je zelf iets uitzoeken wanneer je wilt.

Chocola kon ze nooit zo waarderen. Ik geloof dat ze een kast hebben gekocht om alles in te zetten wb chocola ha ha.
WAAR IS SUZE???
Precies Star! Een klein lief ventje heb ik.

Cadeautje geven. Hmmm.... nooit gedaan. Moet dat dan persé? Het lijkt wel een verplichting (ik lees het zo vaak op dit forum) om een cadeautje te kopen. Ik denk dat ik daar te nuchter voor ben . De kraam van Tim kende ik heel goed, ook haar heb ik geen cadeautje gegeven. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze.

Aha, vent komt thuis met Lianne. Ga weer. Fijne dag! En een knuffeltje voor Eetje en Ceetje.
is toch aardig een kadootje? De juf geef je toch ook een aardigheidje aan het einde van het jaar? Natuurlijk hoeft het niet, maar ik vind het wel zo aardig.

De vk heb ik ook een bos bloemen gegeven.
quote:amalia schreef op 17 september 2009 @ 14:48:

WAAR IS SUZE???

14.45 naar VK.

LE-ZEN
Ik vind het ook wel zo aardig om het te doen inderdaad, maar komt meer omdat ik me soort van schuldig voel dat ze zo druk met mijn huishouden bezig is terwijl ik me eigenlijk prima voel
quote:Star schreef op 17 september 2009 @ 14:52:

[...]

14.45 naar VK.

LE-ZEN

Oh, maar ik ben moe..

Ah kaartje is hier ook binnen Star! dank je wel! erg lief en laatste naam: Mooi!!!

Cadeautje: bos bloemen en we hebben haar na tijdje nog foto van kind gestuurd. (maar is bekende van ons dus we wisten ook dat ze dat leuk vond, anders doe je niks met die foto's denk ik...

Oh kind wakker. Daag!
Nog steeds jet-lag Amaal?
Wel hoor Bridges. Mijn moeder had een plakboek en plakte daar alle kaartjes en foto's in.
quote:Star schreef op 17 september 2009 @ 14:54:

Nog steeds jet-lag Amaal?

Nee LE-ZEN!

Al een half jaar last van.

Jetlag zou ook nog wel een beetje kunnen ja, verklaard waarom ik vannacht om half 1 nog lag te koekeloeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven