De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
dinsdag 15 september 2009 om 21:50
Hier ook een goede nacht achter de rug, maar het gaat wat op en af, dus ik bereid voor me op een mindere nacht...
Detlev doet het overigens op drinkgebied weer helemaal waardeloos op het kdv, wil gewoon niets drinken daar. Eten en fruit gaat prima, maar het flesje blijft gewoon niet zijn ding, zucht... Moet denk ik maar flink aan het oefenen met een bekertje ofzo, maar dat is weer zo'n geklier. Hij heeft er volgens mij niet zoveel last van, maar volgende week gaat hij een nachtje logeren, dus ben benieuwd hoe hij het dan gaat doen... Thuis drinkt hij overigens ook niet echt goed bij man... Meneer vindt alleen drinken bij mama leuk...
Detlev doet het overigens op drinkgebied weer helemaal waardeloos op het kdv, wil gewoon niets drinken daar. Eten en fruit gaat prima, maar het flesje blijft gewoon niet zijn ding, zucht... Moet denk ik maar flink aan het oefenen met een bekertje ofzo, maar dat is weer zo'n geklier. Hij heeft er volgens mij niet zoveel last van, maar volgende week gaat hij een nachtje logeren, dus ben benieuwd hoe hij het dan gaat doen... Thuis drinkt hij overigens ook niet echt goed bij man... Meneer vindt alleen drinken bij mama leuk...
anoniem_29314 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 22:18
Reden: rare zin
Reden: rare zin
% gewijzigd
woensdag 16 september 2009 om 13:18
woensdag 16 september 2009 om 18:08
Ik heb ook foto gezien, echt een poepie
Nala, bedankt voor je kaartje, leuk kaartje! En wat een schattig gedichtje. Hoe is het nu met jullie?
Frans, ik zeg niks maar wat een kanjer! En weer gewerkt leuk hoor.
Alleen jammer dat luke en detlev niet meedoen met de goede nachten. En Fenne ook niet trouwens, vannacht weer honger en fles leeggelurkt. En vanmorgen kon ik haar dus wakker maken om 8 uur.
Kay, vervelend dat hij niets drinkt op kdv. Ligt het niet aan de leidster? Had dochter van vriendin wil niet drinken bij een bepaalde leidster. En ben met Fenne ook met beker bezig, die wil dus geen tuitbeker o.i.d. Dus ga maar meteen naar gewone beker, heb nu zo'n oefenbeker (geleend van werk)
Ga omkleden, ga wii-en.
Nala, bedankt voor je kaartje, leuk kaartje! En wat een schattig gedichtje. Hoe is het nu met jullie?
Frans, ik zeg niks maar wat een kanjer! En weer gewerkt leuk hoor.
Alleen jammer dat luke en detlev niet meedoen met de goede nachten. En Fenne ook niet trouwens, vannacht weer honger en fles leeggelurkt. En vanmorgen kon ik haar dus wakker maken om 8 uur.
Kay, vervelend dat hij niets drinkt op kdv. Ligt het niet aan de leidster? Had dochter van vriendin wil niet drinken bij een bepaalde leidster. En ben met Fenne ook met beker bezig, die wil dus geen tuitbeker o.i.d. Dus ga maar meteen naar gewone beker, heb nu zo'n oefenbeker (geleend van werk)
Ga omkleden, ga wii-en.
woensdag 16 september 2009 om 20:21
woensdag 16 september 2009 om 20:49
hahaha Quint, ik had weer behoefte aan anonimiteit. Niemand kan meer zien wat ik uitvreet hahaha
Maarre wanneer kom je nou weer deze kan op, die M is ook altijd lekker op tijd. Die laat het weten als je al geweest bent haha. Dus volgende keer als je er bent dan moet je tegen dr zeggen, kom we gaan even langs Joehoe, nou ja niet joehoe, want dan denkt ze dat je gek bent haha.
Hoe is het met je knappe ventje, en je mooie meid? Want ik kan bij jou nu ook niet meer spieken hahah, weet ook niet wat jij nu uitvreet.
Maarre wanneer kom je nou weer deze kan op, die M is ook altijd lekker op tijd. Die laat het weten als je al geweest bent haha. Dus volgende keer als je er bent dan moet je tegen dr zeggen, kom we gaan even langs Joehoe, nou ja niet joehoe, want dan denkt ze dat je gek bent haha.
Hoe is het met je knappe ventje, en je mooie meid? Want ik kan bij jou nu ook niet meer spieken hahah, weet ook niet wat jij nu uitvreet.
woensdag 16 september 2009 om 21:08
Ik had een tijdje terug aan M gezegd om jou te bellen en toen nam je niet op of je tel was uit... hahah maar over een paar weekjes willen we die kant weer op komen, dus komt goed!! Jammer hoor, dat ik niet meer al je secrets kan lezen
Ja 12sept, slecht nieuws... die van vrijdag ging niet door, die van maandag ook niet. Die van gisteren wacht ik nog op de uitslag en die van vandaag ook, maar die gingen best goed dus ik heb goede hoop. En er zijn weer nieuwe de deur uit, dus wie weet!
donderdag 17 september 2009 om 15:52
donderdag 17 september 2009 om 21:16
donderdag 17 september 2009 om 21:37
Even snel.
Frans, veel plezier.
Brabbel, succes morgen hoop dat het allemaal snel verloopt.
Ik noem het ook gewoon plasser. Nick zei laatst mama heeft een kleine plasser en ik een grote
Joehoe zwaai
Nala, bedankt voor het kaartje.
Q, balen dat je het niet bent geworden.
Ga nu even op de bank hangen en dan slapen.
Morgen kom ik langer langs.
Frans, veel plezier.
Brabbel, succes morgen hoop dat het allemaal snel verloopt.
Ik noem het ook gewoon plasser. Nick zei laatst mama heeft een kleine plasser en ik een grote
Joehoe zwaai
Nala, bedankt voor het kaartje.
Q, balen dat je het niet bent geworden.
Ga nu even op de bank hangen en dan slapen.
Morgen kom ik langer langs.
donderdag 17 september 2009 om 22:20
Wij noemen het noenoe (papiaments) of poesie
Jano noemt zijn ding ook dolo (papiaments) of piemel
Maar ik ben het met je eens dat er niet een eenvoudig woord voor is!
Ik krijg vandaag een telefoontje dat ik doormag naar een tweede gesprek, dus dat is goed!
Succes morgen Brabbel!
Ik ga morgen de dokter ook even bellen, Jani heeft een eczeem plekje op haar wang dus het blijft haar niet bespaard jammer genoeg
Jano noemt zijn ding ook dolo (papiaments) of piemel
Maar ik ben het met je eens dat er niet een eenvoudig woord voor is!
Ik krijg vandaag een telefoontje dat ik doormag naar een tweede gesprek, dus dat is goed!
Succes morgen Brabbel!
Ik ga morgen de dokter ook even bellen, Jani heeft een eczeem plekje op haar wang dus het blijft haar niet bespaard jammer genoeg
vrijdag 18 september 2009 om 09:09
Quinti, goed hoor! Wat is het voor baan?
Ah Jani ook eczeem, zielig hoor. Jano heeft er geen last meer van of wel?
Vanmorgen hele stel weer om 6 uur wakker. Ben er nu eigenlijk wel klaar mee met dat vroege wakker worden. Ga Fenne zo maar weer eens wakker maken. Die heb ik er om 8 uur weer terug in gegooid. Ga zo met vriendin naar kinderboerderij en wil wel gezellig kind meenemen.
Ah Jani ook eczeem, zielig hoor. Jano heeft er geen last meer van of wel?
Vanmorgen hele stel weer om 6 uur wakker. Ben er nu eigenlijk wel klaar mee met dat vroege wakker worden. Ga Fenne zo maar weer eens wakker maken. Die heb ik er om 8 uur weer terug in gegooid. Ga zo met vriendin naar kinderboerderij en wil wel gezellig kind meenemen.
vrijdag 18 september 2009 om 10:51
Brabbel succes!
Quint, voor Jani. Balen meid.
Hoe gaat het met Jano?
Succes met al je sollicitaties mop. Zet 'm op!
Goeiemorgen 12-9, bakkie koffie? Zes uur is wel vroeg...
Veel plezier in Rome Frans!
(Thanks voor je mail *smak* )
Oh, wij noemen het bij Daphne plasser of kruis. Niks geen speciale woordjes, gewoon gewoon.
Hoi Joehoe! Leuk je weer eens te zien. Kom je eens vertellen hoe het gaat met jou en je kleintjes? Ben benieuwd joh.
Zwaai van mij! Kus aan allemaal.
Quint, voor Jani. Balen meid.
Hoe gaat het met Jano?
Succes met al je sollicitaties mop. Zet 'm op!
Goeiemorgen 12-9, bakkie koffie? Zes uur is wel vroeg...
Veel plezier in Rome Frans!
(Thanks voor je mail *smak* )
Oh, wij noemen het bij Daphne plasser of kruis. Niks geen speciale woordjes, gewoon gewoon.
Hoi Joehoe! Leuk je weer eens te zien. Kom je eens vertellen hoe het gaat met jou en je kleintjes? Ben benieuwd joh.
Zwaai van mij! Kus aan allemaal.
vrijdag 18 september 2009 om 13:50
Eén goedemiddag allen!
Oeh lekker naar Rome Frans, leuk leuk! Veel plezier saampjes!
Ach arme Jani toch ook last van exceem, balen hoor! Hopelijk blijft het mild en niet zo heftig als toen met Jano...
Nala, prachtig kaartje hoor, bedankt! Ben wel benieuwd hoe het met je gaat, maar je hebt groot gelijk dat je lekker niet online verschijnt hoor! Eerst maar eens bijkomen en genieten van je meisje en nieuwe moederschap!
12-sept, poeh 6 uur, das wel vroeg. Ik gooi ze er over het algemeen weer in als ze dan wakker zijn, tenzij ik een vroege dienst heb want dan begint onze dag zowiezo om 6 uur...
Ik zeg overigens ook plasser(tje) bij kayleigh en piemel(tje) bij detlev. Ik wilde gewoon voor vagina gaan, maar ik vind dat een woord wat niet bij kleine kindjes past ofzo...
Oeh lekker naar Rome Frans, leuk leuk! Veel plezier saampjes!
Ach arme Jani toch ook last van exceem, balen hoor! Hopelijk blijft het mild en niet zo heftig als toen met Jano...
Nala, prachtig kaartje hoor, bedankt! Ben wel benieuwd hoe het met je gaat, maar je hebt groot gelijk dat je lekker niet online verschijnt hoor! Eerst maar eens bijkomen en genieten van je meisje en nieuwe moederschap!
12-sept, poeh 6 uur, das wel vroeg. Ik gooi ze er over het algemeen weer in als ze dan wakker zijn, tenzij ik een vroege dienst heb want dan begint onze dag zowiezo om 6 uur...
Ik zeg overigens ook plasser(tje) bij kayleigh en piemel(tje) bij detlev. Ik wilde gewoon voor vagina gaan, maar ik vind dat een woord wat niet bij kleine kindjes past ofzo...