De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Hier ook een goede nacht achter de rug, maar het gaat wat op en af, dus ik bereid voor me op een mindere nacht...

Detlev doet het overigens op drinkgebied weer helemaal waardeloos op het kdv, wil gewoon niets drinken daar. Eten en fruit gaat prima, maar het flesje blijft gewoon niet zijn ding, zucht... Moet denk ik maar flink aan het oefenen met een bekertje ofzo, maar dat is weer zo'n geklier. Hij heeft er volgens mij niet zoveel last van, maar volgende week gaat hij een nachtje logeren, dus ben benieuwd hoe hij het dan gaat doen... Thuis drinkt hij overigens ook niet echt goed bij man... Meneer vindt alleen drinken bij mama leuk...
anoniem_29314 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 22:18
Reden: rare zin
% gewijzigd
Nala mag vandaag naar huis met de kleine meid, alles gaat goed met ze!! Ik heb al foto's gezien op de Hyves van haar zusje, tis een plaaaaaaatje hoor!
Ahh mooi dat alles goed gaat! Gelukkig mag ze vandaag naar huis
Sluipt even binnen:

Wat een goed nieuws van Nala. Als niet-zo-trouwe meelezer van jullie topic wil ik jou van harte feliciteren met de geboorte van jullie dochter.

Groetjes Carry

Zwaait even naar 12-9, DDDJ, Quintie en de rest en sluipt weer terug naar het juni 2006 topic
Ik heb ook foto gezien, echt een poepie

Nala, bedankt voor je kaartje, leuk kaartje! En wat een schattig gedichtje. Hoe is het nu met jullie?

Frans, ik zeg niks maar wat een kanjer! En weer gewerkt leuk hoor.

Alleen jammer dat luke en detlev niet meedoen met de goede nachten. En Fenne ook niet trouwens, vannacht weer honger en fles leeggelurkt. En vanmorgen kon ik haar dus wakker maken om 8 uur.

Kay, vervelend dat hij niets drinkt op kdv. Ligt het niet aan de leidster? Had dochter van vriendin wil niet drinken bij een bepaalde leidster. En ben met Fenne ook met beker bezig, die wil dus geen tuitbeker o.i.d. Dus ga maar meteen naar gewone beker, heb nu zo'n oefenbeker (geleend van werk)

Ga omkleden, ga wii-en.
Nala!!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

Ik heb geen Hyves meer dus ik kan jammer genoeg niet spieken hoe ze heet, en hoe mooi ze is haha.

Heel veel geluk verder met jullie meisje!

Groetjes voor iedereen hier, en ook veel geluk natuurlijk(;

Groetjes Joehoe
Joehoe wat is dat toch met jou en je Hyves.. erop, eraf, erop en nu dus weer eraf? Ik miste al een vriendje
quint, al iets van je sollicitatie gehoord?
hahaha Quint, ik had weer behoefte aan anonimiteit. Niemand kan meer zien wat ik uitvreet hahaha

Maarre wanneer kom je nou weer deze kan op, die M is ook altijd lekker op tijd. Die laat het weten als je al geweest bent haha. Dus volgende keer als je er bent dan moet je tegen dr zeggen, kom we gaan even langs Joehoe, nou ja niet joehoe, want dan denkt ze dat je gek bent haha.

Hoe is het met je knappe ventje, en je mooie meid? Want ik kan bij jou nu ook niet meer spieken hahah, weet ook niet wat jij nu uitvreet.

Ik had een tijdje terug aan M gezegd om jou te bellen en toen nam je niet op of je tel was uit... hahah maar over een paar weekjes willen we die kant weer op komen, dus komt goed!! Jammer hoor, dat ik niet meer al je secrets kan lezen

Ja 12sept, slecht nieuws... die van vrijdag ging niet door, die van maandag ook niet. Die van gisteren wacht ik nog op de uitslag en die van vandaag ook, maar die gingen best goed dus ik heb goede hoop. En er zijn weer nieuwe de deur uit, dus wie weet!
Jammer, maar we duimen voor die anderen
Ik heb sinds kort een nieuw nummer. Die heeft ze nog niet. Zal hem wel naar dr sturen. Komt goed dan. Leuk!!!
Hey Joehoe *zwaai*

Nala, leuk kaartje! Bedankt.

Verderr even een *zwaai*. Wij gana het weekend naar Rome, we vertrekken vannacht en ik moet nog poetsen voor de oppas!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Lucky you, veel plezier he!
Frans, gelukt met poetsen?

Heel veel plezier!
Bij de septbaby's een discussie over hoe je vagina noemt.

Iemand hier nog goede ideeen?

We hebben nu

vagina

plasser

muts

muis

voorbillen

puni (surinaams)

piepie

mutsefluts

poesje

pielemuis

kruis
Mijn neefje van 2 noemt het Puni.. Heb van de week bij een ander gehoord een mossel.

Ik zelf doe er niet zo moeilijk over.
Morgen een afspraak met Kaj bij de cardioloog. Nu ligt hij steeds minder stil dus het wordt steeds lastiger, zo sneu om te zien dan gelukkig hebben ze dan de Teletubbies op staan dus dat helpt wel iets.
Succes brabbel, hopelijk valt het mee morgen!

Ik zeg zelf plasser als Ties ernaar vraagt. Dekt natuurlijk niet helemaal het hele verhaal, maar daar komen ze vast nog wel een keer achter

Gewoon beetje jammer dat ze net zoiets voor vagina hebben als piemel voor penis.
Even snel.

Frans, veel plezier.

Brabbel, succes morgen hoop dat het allemaal snel verloopt.

Ik noem het ook gewoon plasser. Nick zei laatst mama heeft een kleine plasser en ik een grote

Joehoe zwaai

Nala, bedankt voor het kaartje.

Q, balen dat je het niet bent geworden.

Ga nu even op de bank hangen en dan slapen.

Morgen kom ik langer langs.
Wij noemen het noenoe (papiaments) of poesie

Jano noemt zijn ding ook dolo (papiaments) of piemel

Maar ik ben het met je eens dat er niet een eenvoudig woord voor is!

Ik krijg vandaag een telefoontje dat ik doormag naar een tweede gesprek, dus dat is goed!

Succes morgen Brabbel!

Ik ga morgen de dokter ook even bellen, Jani heeft een eczeem plekje op haar wang dus het blijft haar niet bespaard jammer genoeg
Super dat je voor een 2e gesprek mag komen.

Balen dat Jani ook een plekje op haar wang heeft

Succes Brabbel.
Quinti, goed hoor! Wat is het voor baan?

Ah Jani ook eczeem, zielig hoor. Jano heeft er geen last meer van of wel?

Vanmorgen hele stel weer om 6 uur wakker. Ben er nu eigenlijk wel klaar mee met dat vroege wakker worden. Ga Fenne zo maar weer eens wakker maken. Die heb ik er om 8 uur weer terug in gegooid. Ga zo met vriendin naar kinderboerderij en wil wel gezellig kind meenemen.
Brabbel succes!

Quint, voor Jani. Balen meid.

Hoe gaat het met Jano?

Succes met al je sollicitaties mop. Zet 'm op!

Goeiemorgen 12-9, bakkie koffie? Zes uur is wel vroeg...

Veel plezier in Rome Frans!

(Thanks voor je mail *smak* )

Oh, wij noemen het bij Daphne plasser of kruis. Niks geen speciale woordjes, gewoon gewoon.

Hoi Joehoe! Leuk je weer eens te zien. Kom je eens vertellen hoe het gaat met jou en je kleintjes? Ben benieuwd joh.

Zwaai van mij! Kus aan allemaal.
Eén goedemiddag allen!

Oeh lekker naar Rome Frans, leuk leuk! Veel plezier saampjes!

Ach arme Jani toch ook last van exceem, balen hoor! Hopelijk blijft het mild en niet zo heftig als toen met Jano...

Nala, prachtig kaartje hoor, bedankt! Ben wel benieuwd hoe het met je gaat, maar je hebt groot gelijk dat je lekker niet online verschijnt hoor! Eerst maar eens bijkomen en genieten van je meisje en nieuwe moederschap!

12-sept, poeh 6 uur, das wel vroeg. Ik gooi ze er over het algemeen weer in als ze dan wakker zijn, tenzij ik een vroege dienst heb want dan begint onze dag zowiezo om 6 uur...

Ik zeg overigens ook plasser(tje) bij kayleigh en piemel(tje) bij detlev. Ik wilde gewoon voor vagina gaan, maar ik vind dat een woord wat niet bij kleine kindjes past ofzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven