Afvallen met...
zaterdag 19 september 2009 om 15:58
Ik vind Ilse de Lange altijd significant minder leuk als ze begint te praten, weet niet wat 't is
Dyaa, volgens mij is het gezondste om te eten waar je het meeste zin in hebt, daar wordt je het blijst van en blij zijn is gezond
Balen Drift, van het tuinfeestje van de buren. Niet van de buurman trouwens?
Grr, het is al weer vier uur en ik moet nog een kadootje kopen, douchen, lunchen, meer opruimen, schoonmaken, en ik wilde eigenlijk nog aan de benen- en bikinilijn-hars. Best druk, je hele non-work leven in 1 middag proberen te stoppen
Oh Erwt, limonade, ik heb vorige week vlierbloesemsiroop gekocht bij Dille en Kamille, echt heel lekker (en jeugdsentiment) is dat. Alleen wel duur en ik vind deze niet zuur genoeg, moet nog eens andere zoeken.
Dyaa, volgens mij is het gezondste om te eten waar je het meeste zin in hebt, daar wordt je het blijst van en blij zijn is gezond
Balen Drift, van het tuinfeestje van de buren. Niet van de buurman trouwens?
Grr, het is al weer vier uur en ik moet nog een kadootje kopen, douchen, lunchen, meer opruimen, schoonmaken, en ik wilde eigenlijk nog aan de benen- en bikinilijn-hars. Best druk, je hele non-work leven in 1 middag proberen te stoppen
Oh Erwt, limonade, ik heb vorige week vlierbloesemsiroop gekocht bij Dille en Kamille, echt heel lekker (en jeugdsentiment) is dat. Alleen wel duur en ik vind deze niet zuur genoeg, moet nog eens andere zoeken.
zaterdag 19 september 2009 om 16:16
zaterdag 19 september 2009 om 16:21
Ben ook druk geweest, nog even naar de Aldi voor yoghurtbrie, plantjes eindelijk in grotere potten doen (staan sinds verhuizing op de vensterbank voor het eerst in hun leven, en groeien heel hard!), scartkabelverdeler gekocht, aangesloten en een dvd van m'n werk gekeken, stof gezogen, was opgevouwen, omgekleed en nu moet ik alweer rennen naar een vriendin.
Tot later vanavond (of vannacht)
Tot later vanavond (of vannacht)
zaterdag 19 september 2009 om 16:47
zaterdag 19 september 2009 om 17:01
zaterdag 19 september 2009 om 17:38
Leuk Pilous, zo'n intiem concertje!
En pindasoep is heul lekker, ik maak het ook altijd met pindakaas (goedkope inderdaad, die met zo'n lelijk etiket die echt naar gebrande pinda's smaakt, hm). Verder boullion, sambal, tauge, lente-ui, sperzieboontjes (eigenlijk kouseband natuurlijk) gembersiroop en sojasaus. Zoiets. Denk ik. En dan in je bord/kom er nog hele pinda's door doen.
Wat is het raar weer he? Het ziet er hiet in de stad een beetje smoggy uit zelfs, raar.
En pindasoep is heul lekker, ik maak het ook altijd met pindakaas (goedkope inderdaad, die met zo'n lelijk etiket die echt naar gebrande pinda's smaakt, hm). Verder boullion, sambal, tauge, lente-ui, sperzieboontjes (eigenlijk kouseband natuurlijk) gembersiroop en sojasaus. Zoiets. Denk ik. En dan in je bord/kom er nog hele pinda's door doen.
Wat is het raar weer he? Het ziet er hiet in de stad een beetje smoggy uit zelfs, raar.
zaterdag 19 september 2009 om 17:40
Pindasoep is klaar (straks weer even opwarmen en tauge erdoor mikken). Deze is met gehaktballetjes met kokos (maar gerookte kip lijkt me ook wl lekker bijvoorbeeld), prei, knoflook, bouiloon, pindasaus en tauge. Oh, en een beetje ketjap en kruiden.
Nu even dat recept van plous kijken.
Nu even dat recept van plous kijken.
Peas on earth!