Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Vishnu schreef op 20 september 2009 @ 11:45:

Ja en daar zie ik ze ook nergens bij staan dus élaas.Jei hep al een beeb.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nee, zie ze ook niet. Tsskkk....
Peas on earth!
Nee dus echt niet, weehheeeeeee.
Ik heb ook nog een bon van Ziengs. Even op de website kijken
Peas on earth!
Ik heb nog Irischeques... ga even het boekje bekijken!
Deze zijn ook best leuk:

Peas on earth!
Naaaahhhh ook niet, sjonguhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Ik wil ze eigenlijk niet zo plat van onder, maar die zijn wel leuk ja!
Ja, ik wil ook liever íets meer hak, én blauw Maar ze zijn er niet in't blauw.
Peas on earth!
Heb juist heel veel blauwe laarzen gezien in de stad!
Hmmm, ik ook wel, maar heel veel zonder rits. En daar worden m'n voeten altijd een beetje claustrofobisch van
Peas on earth!
Dit zijn mijn cheapies van 30 euro, best aardig voor die prijs toch!

Jaaa! Leuk!
Peas on earth!
Nou ja zeg, nu een achterlijke site ontdekt, sta je dus met achternaam en straat op internet. Lekker als je niet gevonden wil worden. Vraag me echt af waar ze die info dan vandaan halen want ik sta ook nergens in gids ofzo.

Kan ik zo pissig om worden.
Haai allemaal

Ik zie dat ons mooie jongetje al een nick heeft en ik vind em geweldig!

Dacht eerst dat het om kind Dier ging, want Dier Mier, maar hij is gewoon voor ons

Allemaal bedankt voor de felicitaties, ook die per sms, zo lief allemaal!

Ik ga nog keer uitgebreid opschrijven hoe & wat qua bevalling, maar dat van Mille dekt de lading wel. Om 23.00 begon het met hele krachtige weeën en vliezen die braken. Laatste 2 uur waren heel heftig, niet op te vangen en heb ook heel erg gegild (bij Chica meer geschreeuwd dat mensen op moesten donderen ). Vind het een wonder dat niemand de politie gebeld heeft, maar buren hebben allemaal dikke buik gezien natuurlijk

Om 00.30 zei Mille nog iets in de trant van kan nog een paar uur duren, maar tegen 6en moet hij er toch zijn.. en zei ik: nee dat kan niet, dan ga ik dood! En toen meteen op andere toon: nou, dat was wel heel dramatisch En gezegd dat ze de verloskundige moesten bellen, want voelde persgebeuren opkomen. Toen zei Mille: nou dat was geen perswee, en ik: hoe weet jij dat nou? Was erg leuk, in retrospect dan Toen verloskundige binnen was zei ze dat ik inderdaad 10 cm ontsluiting had en mocht gaan persen. Eerst nog even moeite met zoeken naar hoe, maar toen ging het heel snel en was hij er. Placenta kwam een paar minuten later al. Eerste aanleg ging heel goed en inmiddels is hij een superdrinker. Het is een heel rustig babietje met bescheiden huiltje. Heel anders dan Chica. Hij is heel mooi gaaf, mooi kleurtje en niet dat rimpelige. Ik zal op Hyves wat foto's zetten nu. Ier ligt nu met hem in zijn armen op bed te slapen. Twee slapende mannen samen, erg schattig Hij lijkt trouwens enorm op Ier. Ik kijk soms voor mijn gevoel naar Ier als baby

Kom binnenkort wel weer meer buurten. Ik doe het lekker rustig aan, ook qua bezoek en zo en neem veel rust want dat ging bij Chica beetje mis. De eerste twee nachten gingen trouwens super, vannacht 22.30 en daarna 4.00 en toen Chica om 7.30 wakker, en we lagen er al gelijk met Chica in om 20.00 dus gewoon best lang geslapen. Kraamverzorgster deze keer erg lief en goed en laat je zelf dingen kiezen en beslissen dus ik ben superblij met haar. Voel me heel fit en goed, alleen beetje duizelig af en toe van lage bloeddruk en ijzer in combi met bloedverlies.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wauw, wat een geluk en liefde klinkt er uit je tekst Inad!!

Het is dus geen tweede egeltje?

Ik ga meteen op hyves kijken, ben heel erg benieuwd naar Miertje!!!

Nou ja meteen...zal wel een Inadje zijn
Heeeej, ik kwam net even kijken of er al nieuws was van het kraamfront. Ik val met mijn neus in de boter!

Lekker dat het zo goed gaat, Inad. Lief, Ier en Mier samen op bed. En wat super dat je gewoon lekker thuis bevallen bent. Is echt een heel andere bevalling dan die van Chica geweest, he? Met uitzondering van wederom hilrische dialoog tussen jou en Mille!

Lekker genieten nu!

Ik ga foto's kijken!
Loretta is De Mol. Punt.
Hey Kess, hoe gaat het met Tony?
Tony is een heel eind opgeknapt! Wat moe, maar verder eigenlijk helemaal oké. Raar dat dat zo snel kan gaan bij kinderen, he?

Ik zag bij de Wehkamp laarzen staan waarbij ik meteen aan jou moest denken. Even kijken of ik ze kan vinden...
Loretta is De Mol. Punt.
Jee, Inad, wat een snelle bevalling. Fijn dat het zo goed gaat nu. Rust goed uit en geniet he!

(en nu ook even naar Hyves!)
Everytime you make a typo, the errorists win.
http://www.wehkamp.nl/dam ... arzen/C01_L07_L74_967819/

Hmmm, in de catalogus staan ze als platte laars en dan in het grijs. Bij deze laars denk ik dus níet aan jou.
Loretta is De Mol. Punt.
Haha, zit heel toevallig ook op Wehkamp te neuzen.
Ik zie wel dat die 6daagse ook bij Wehkamp geldt, als je daar bestelt van de meewerkende winkels.
Loretta is De Mol. Punt.
Echt? Whahaa!
Loretta is De Mol. Punt.
Okeej das heel goed dat je bij die niet aan mij denkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven