**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Ik heb een spiksplinternieuwe studiegroep, dus er waren maar 2 meisjes die überhaupt wisten dat ik zwanger was. Die keken wel even naar mijn buik, zo van "Huh er mist wat" maar er was geen tijd om te kletsen.

Vanmiddag heb ik weer een verplicht VO, Miniemeis blijft dan bij Minieman. Die is op tijd thuis, heb het VO pas om 16:30. En daarna komen ze me samen ophalen, kan ik lekker showen met mijn knappe man en prachtige dochter.

Ik heb vandaag al van alles schoongemaakt. De keuken, de wc, vaatwasser uitgeruimd en weer in met de vuile vaat, woonkamer en studeerkamer. Ga zo de badkamer en slaapkamers nog doen en een wasje draaien en dan is het hele huis weer spic en span.

Wij gaan in de zomer ook 2/3 weken met mijn ouders op vakantie, maar Minieman vindt dat niet erg. Mijn (schoon)ouders bemoeien zich niet met de opvoeding en geven alleen tips als we erom vragen. Verder hangen ze gewoon allevier de trotse grootouder uit.

Sax, wat fijn dat alles goed was! Hopelijk komt babySax een beetje snel.

Kwimmie, ik heb ook een dag kraamtranen gehad, maar het ging over van winkelen.

Goed, ik ga weer verder. Bevalze, meiden!
Linda, ik hoop dat ze je kunnen strippen en dat het wat teweeg brengt. Niet teleurgesteld zijn als het niet kan, want als je baarmoedermond nog stug is kunnen ze niet strippen en kom je van een koude kermis thuis. Succes!

Minie, je hebt afternesteldrang, hahaha!

Ik ben de vloer beneden aan het schrobben, maar wel in etappes. Zou er dan toch iets aankomen?

Ik maakte me trouwens geen zorgen hoor gisteren, want ik had het gevoel dat er niks aan de hand was. Maar van mijn vriendin (die veel pre eclampsiegevallen tijdens haar coschap heeft gezien) moest ik gaan.
heej, ben alweer terug..het viel me best mee. het was geen pretje nee, maar ook niet ondraaglijk. het zou kunnen dat ik nu binnen 24 uur ga bevallen, maar anders moet ik vrijdag terug komen en doet ze het nog een keer..ik hoop maar op vandaag. Vrijdag komen de jongens weer en moeten we gehaast oppas gaan regelen enzo...dus als het even kan nog voor het weekend.

x
Liefst vandaag nog of niet, Linda? Kan de moeder van de jongens niet stand by zijn voor het geval dat of liggen de verhoudingen gespannen? Dat zou anders nml een hele geruststelling zijn toch?
Spannend hoor Linda! Zou wel heel fijn zijn als het door zou zetten!

Ben net even naar het winkelcentrum geweest en wat kleding voor na de bevalling gekocht (nou nog hopen dat het past) en 2 nachthemden (2 voor 15 euro bij de hunkemuller, echt superleuk. Dus mocht je zin in een uitje hebben, ff naar de hunkemuller dames). Echt van die ik-ben-net-bevallen-nachthemden. Maar mijn rug... tjongejonge.... vond het een hele tour weer. Ga nu weer even lekker rustig zitten
Ik heb zogenaamde "kruiskrampen". Iemand ervaring mee? Als ik opsta of loop, dan heb ik kramp in het vooronder Alsof je te lang je plas hebt opgehouden zeg maar. Heel vreemd.

Ik durf nog geen after bevalling kleding te kopen. Ben wel erg toe aan nieuwe kleren, maar ben beetje bang voor de teleurstelling als ik er dan uitzie als een rollade. Ik wacht dus nog maar even af.

Ga nu even naar de praktijk wandelen om te kijken hoe daar alles reilt en zeilt. Las op hyves van een oud-collega: ging om 09.00 uur boodschappen doen met haar oudste zoon en om 10.45 is haar 2e zoon geboren! Dat geloof je toch niet?
Nee... maar zo zou ik het ook wel willen. En graag morgen dan!

Kruiskrampen???? Geen idee.. Ik heb wel het gevoel dat ik konstant in mijn kruis/baarmoeder steken heb. Heel onaangenaam gevoel. Maar of jij daar kruiskrampen mee bedoeld weet ik niet

Ik heb juist kleding gekocht die heel makkelijk na een bevalling kan. Ik ga ervanuit dat ik nog wel even mijn leggings aankan en heb wat blousjes/tuniekjes gekocht die wat wijder bij mijn buik en middel zijn en het accent meer op mijn borsten heeft zeg maar. En gewoon bij Vero Moda, niet zo achterlijk duur. maar dan heb ik gewoon het gevoel dat ik er een beetje leuk bij loop.
nee stand by is onmogelijk. ze zal de jongens zeggen dat ze niet mogen komen oid...we bellen oma tegen die tijd wel..

ik durf ook geen kleren te kopen voor na de bevalling. heb wel laatst een nachthemd gekocht, maar dat is meer voor dat ik wat aan te trekken heb in bed als er visite komt..Ik slaap naakt namelijk en heb eigenlijk niets fatsoenlijks in huis.

ik wil wel hee graag winkelen. zeker als er elke week weer nieuwe folders door de bus vallen met leuke schoenen en kleding...nog even en dan mogen we weer winkelen.

sax: horen die kruiskrampen niet bij het indalen?

dat is een super snelle bevalling. ik ben wel bang dat mijn vruchtwater breekt als ik in de winkel ben...dus als ik dat soort dingen kan voorkomen ga ik liever niet...

zo even weer lekker op bed...heerlijk!

vanavond nog even bakkie doen bij schoonouders. die zijn zoveel jaar getrouwd vandaag.

x
ja tuniekjes heb ik ook gezien lies....erg leuk!!! alleen heb ik geen leggings aan....en broeken pas ik denk ik niet....mijn oude iig niet...
Dat is ook vervelend Linda.... Je hebt het wel eens eerder verteld dat het niet helemaal lekker loopt. Kun je inderdaad beter oma stand by hebben. Wel lief van je trouwens dat je de kinderen gewoon nog lekker laat komen. Lieve stiefmoeder dus

En nee.. naakt is ook niet alles in het kraambed . Nou ja... naakt??? Je mag zo'n gaven netonderbroek aan als je net bevallen bent hahahahaha
Die gekke netdingen heb ik de vorige keer niet gebruikt. Heb nu dus een dubbele lading in de kast liggen, want zaten weer in het kraampakket. Ik weiger om die gepunnikte dingen aan te trekken.

Dat soort kleding ziet er bij mij niet uit. Ik heb namelijk heel dunne benen en nagenoeg geen kuiten. Dus dan heb je wat wijders aan boven en dan zie je er 2 van die zwavelstokjes onderuit komen: geen succes. Maar wel een goed idee als je "normale" benen hebt, hahaha.

Als oma in de buurt woont, is dat dan waarschijnlijk de beste optie Linda. Mag je haar ook 's nachts bellen?
Ze hebben ze net binnen bij Vero Moda.. Zijn echt heel erg leuk.

En die zwangerschapsleggings zijn ideaal! Ik heb een goede van Mamalicious en goedkope van de miss etam. Maar de combi tuniek/legging is na de bevalling natuurlijk ideaal, want het "verstopt" alles
Met laarzen staat het dan ook niet leuk Sax???? Die tuniekjes zitten boven je knie. En met laarzen net onder de knie "verstop"je dan je dunne kuiten.
Als ik zeg dat de meeste laarzen bij mij een cm of 8 ingenomen moeten worden, zegt het denk ik genoeg. Als ik laarzen niet op maat laat maken, kieren ze enorm en dat ziet er niet uit. Tja en als die laarzen op maat zijn gemaakt, dan zie je nog steeds dat ik erg dunne benen heb. Daarnaast heb ik hele lelijke uitstekende knieën. Ik ben dus echt van de broeken of jurkjes tot net over de knie.

Ach, wie dan leeft.... Eerst dit vrachtje maar eens kwijt zien te raken....zucht.
Ik ga maar eens lekker met een boekje in bad. Nu mag dat nog. Ik ben echt verslaafd aan ons bad. Vind het zoveel lekkerder dan douchen. Maar ja, na de bevalling zal ik er toch een paar weekjes zonder moeten.
Hier nog zo'n badverslaafde. Moet er niet aan denken geen bad te hebben. Ik ga ook bijna iedere dag in bad. met van die lekker zeepjes of olies... Moet je eens op Lush.com kijken. Die bruisballen en vanallesennogwatdingen voor in bad. Heel verslavend. En lekker dat het ruikt!! Kost wat maar dan heb je wat (zeepdingen kun je trouwens wel 5 of 6 x gebruiken).

Ik ben ook niet een van de dikste hoor. Heb altijd juist veel moeten eten om op gewicht te blijven. Val makkelijk af dan dat ik aankom. Iedereen heeft nu ook zoiets van: wat zie je er goed uit, gewoon omdat ik wat voller ben nu. Ben bang dat ik niet zo blijf
Euhm.. Linda??? Voel je al iets???
Weet je wie hier nog niet is geweest vandaag: Lynx. Zou het?
nee hoor ik voel nog niets. heb wel even lekker in bed gelegen, maar niet geslapen.

oma kan ten aller tijden gebeld worden...dus dat is wel prettig...en natuurlijk kunnen de jongens gewoon komen! Die horen erbij! alleen op het moment zelf even niet.

ik zag die mooie broekjes ook al in de doos zitten....we zullen zien of ik die ga gebruiken.
Ja... Lynx... dat denk ik haast wel!

Ze zei gisteren al dat ze krampen in haar onderbuik had toch?

En JoJo??
Ik heb die sexy netonderbroeken wel gebruikt, want dat is lekker luchtig. Zo'n enorm kraamverband is al broeierig, en om dan ook nog eens een onderbroek aan te hebben is echt irritant. Vond ik dan toch. Ik heb ze in het ziekenhuis aangehad, en de eerste 4 dagen thuis ook. Inmiddels al weer een hele tijd gewone onderbroeken van de H*ma! Maar kan stiekem niet wachten tot ik mijn strings weer gewoon aankan. Even geduld nog.

Ik ga me zo maar eens klaarmaken voor het VO. Minieman is bijna thuis (oh even daarover: ik was zó blij na de bevalling dat ik mijn trouwring weer aankon! 3 dagen na de bevalling ofzo ging het weer en ik vond het echt megafijn.) en blijft dan bij Miniemeisje. Ik heb 120 ml voor haar in de koelkast staan dus honger hoeft ze niet te hebben. Zoveel drinkt ze volgens mij nooit aan de borst, dus moet goed komen.

Nu nog wat te drinken en te snacken voor mezelf in mijn tas gooien, en spulletjes die ik niet moet vergeten.

Ik hoop snel weer het schema te kunnen aanpassen! Straks hebben we weer maar 1 tabel ipv 2.
*breekt even in*

Lieselotje, waar blijft die baby van jou nou? Die van mij is de 14e geboren, en kan inmiddels al bijna lopen Je loopt wel ernstig achter nu hoor...

*breekt weer uit*
NOU!!!!! Ik had het al gelezen Chica........ Natuurlijk hartstikke gefeliciteerd voor jou en je dochter, maar ben wel een beetje jaloers natuurlijk Jij was na mij!!!!!!

Ik loop niet ernstig achter maar ik waggel ernstig achter..

Enne.. ik begreep ook een halfbloedje bij jou?? Mijn oudste zijn ook halfindisch....En die zijn mooi!!!!!!

AL uit het ziekenhuis? Zo af en toe spiek ik nog wel eens bij jullie. Hoop dat alles goed gaat en dat jullie lekker aan het genieten zijn!

Goh Minie: jij bent de eerste die bijna fan is van die onderbroeken hahahahaha. Ik heb hem bij de 1e 1 dag aangehad omdat ik niet beter wist. Bij de tweede gelijk in de prullebak gegooid en nu een hele berg onderbroeken bij de hema gekocht in maat groot
Net slijmprop verloren. Ik weet dat het niks hoeft te zeggen, maar het zou zo fijn als dat wel zo was!!!
sax wat spannend........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven