Hoe laat staan jullie op werkdagen op?

03-10-2009 21:18 150 berichten
Ik heb net een nieuwe baan en moet nu om 6 uur opstaan, omdat mijn reistijd langer is. Dat is wel even wennen moet ik zeggen, zeker nu het 's ochtends weer langer donker is.

Daarom was ik benieuwd: hoe laat staan jullie op?
Alle reacties Link kopieren
6 uur... Erg vroeg, ja!
Als ik ochtenddienst heb sta ik om half 6 op, meestal om 5 uur al wakker. Hou er van alles rustig aan te doen: douchen, ontbijtje en krant lezen.
6.40, dan heb ik drie kwartier nodig voor opstaan/douchen/ontbijten/etc en dan ben ik (incl reistijd van iets meer dan een uur) om half negen op mijn werk.
mijn wekker gaat om 7.15u en ik ga om 8.00 de deur uit. Ik ga met de auto naar mijn werk en doe daar 30min over. Lijkt me heftig om elke morgen om 6u op te staan; sterkte daarmee!
ik heb flexibele werktijden

Ik sta om 6 uur op en begin om half 8 , ik mag dan tot half 4/4 uur werken, maar meestal word het toch 5 uur.

Wel vreemd je vertrekt in het donker en komt thuis in het donker.

Wennen he! vooral als de wekker net is gegaan die eerste paar minuten.
Ik werk thuis, dus ik ga er om 08.30 uur uit...

En als ik een afspraak buiten de deur heb al om 08.15
6 uur. Bij mijn vorige baan moest ik om kwart voor 5 op. Vergeleken daarbij is 6 uur echt een soort uitslapen.
Mijn wekker gaat al om 5 uur, ik snooze 2 keer en bij de 3e keer sta ik op. Het is dan 5.18 uur.

Ik hoop dat ik wat dichter bij mijn werk kan wonen in de toekomst.
Ik werk onregelmatig. Voor een vroege dienst kwart voor 6.
Om 8:30u.

Ik begin om 10u met werken, en ik hoef maar 10 minuten te fietsen naar m'n werk.
07.00 uur
Bij vroege diensten om 05.20, daar staat tegenover de vele uitslaapochtenden (en die vind ik zaaaalig).

Vind het in de zomer wel een stuk makkelijker dan in de winter. Nu is het nog donker en dat geeft me een heel ander gevoel. Mijn voorkeur gaat uit naar avonddiensten, dat mag duidelijk zijn.
Known to cause insanity in laboratory mice
6.15 en na 3 jaar vind ik dat nog steeds belachelijk vroeg...
Alles voor 07.00 uur vind ik onmenselijk. Ben daarom zelfs van baan veranderd.
7.15. Ik begrijp dat dat uitslapen is
vroege dienst 05.30 late dienst wanneer ik zin heb.

Vind het behoorlijk vroeg. Zeker wanneer je laat-vroeg hebt, niet altijd even fijn.
6.50 uur gaat de wekker en vertrek om 7.10.

Werk tot 16.30 en ben om 17.00 thuis.

Heb gelukkig weinig tijd nodig 's morgens:).

Vorige baan moest ik om 5.50 opstaan en 6.10 weg. Werkte tot 16.15 en pas tegen 18/18.15 thuis. Dat was wel

zwaar....vooral in de herfst/winter als je de hele dag geen licht ziet.
Ma, di en wo om 6.30, do om 7u, vr om 7.30. Stijgende lijn dus.
Everytime you make a typo, the errorists win.
ik sta op 06.30 op en kan dan rustig douchen, snel krant doornemen,met dochters ontbijten en dan om 07.45 de deur uit. Ik zou wel iets langer in bed kunnen liggen maar ik vind dat gehaast 's morgens helemaal niets.
Ik sta om 6 uur op, aankleden (soms heel snel douchen) brood smeren, haren doen, make-up en dan om 6.40 op de fiets naar het station, en dan ben ik om half 8 op mijn werkplek.

Ik blijf het te vroeg vinden. Nadeel is ook dat ik op vrijdagavond helemaal naar de klote ben en vaak om half 12 al op bed lig. En er om 8 uur, half 9 er al weer uit.
6:30 - 7:00 afhankelijk of ik word gewekt door mijn kind of het wekkertje van mijn mobiel. Ik woon op korte reisafstand mijn werk en de school van mijn kind ligt op de route.
Ik moet om 7 uur in de auto zitten, om 8 uur begin ik, maar ik moet nog parkeren omkleden ed, dus ik ben er 10 minuten van te voren wel.

Ik sta meestal om 6.15 op, soms later als ik kleding ed al klaargelegd heb. Ik moet wel altijd douchen om wakker te worden. Wat wel vervelend is dat ik altijd zachtjes moet doen voor mijn vriend, die staat een half uur later op maar die nachtrust wil hij graag behouden.... Terwijl ik graag de radio aanzet en zing onder de douche als ik in mijn eentje ben.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Wekker gaat om 7 uur.

Dan even douchen en ontbijten, en tussen 7:45 en 8:00 de deur uit.

Alles voor 7 uur vind ik onmenselijk. Zou voor mij een reden zijn om die baan niet te willen!
Tussen 0715-0730.

Rond 0815 de deur uit, 10 minuten fietsen zo tegen 0830 beginnen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven