Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 23 september 2009 om 19:37
quote:singalala schreef op 23 september 2009 @ 13:25:
margriet loopt reclame te maken voor haar vlekken site (ja ik wist ook niet dat je daarvoor ook al kunt spammen )
margriet27 in "Zeer dringend hulp gezocht, smeervlekken..."Merci, posting is verwijderd!
margriet loopt reclame te maken voor haar vlekken site (ja ik wist ook niet dat je daarvoor ook al kunt spammen )
margriet27 in "Zeer dringend hulp gezocht, smeervlekken..."Merci, posting is verwijderd!
woensdag 23 september 2009 om 19:41
Schravelvot, de posting is verwijderd, dank je!
Singalala, ik heb de topictitel aangepast. De link in de openingspost heb ik laten staan, zoiets wordt wel vaker gedaan, vind ik geen probleem.
Singalala, ik heb de topictitel aangepast. De link in de openingspost heb ik laten staan, zoiets wordt wel vaker gedaan, vind ik geen probleem.
woensdag 23 september 2009 om 23:56
Het oproepje 'ervaren thuiskapster gezocht' is verwijderd.
donderdag 24 september 2009 om 20:46
het topic Acrylnagels in den haag of omgeving is verplaatst naar het prikbord.
vrijdag 25 september 2009 om 20:08
Enquete is verplaatst, merci!
zondag 27 september 2009 om 21:30
zondag 27 september 2009 om 23:05
Bedankt allemaal, de desbetreffende postings zijn bewerkt!
zondag 4 oktober 2009 om 00:22
Slotje was al geplaatst, Sopsie!
Qwertu, ik heb met mijn mede-engelen overlegd maar we kwamen tot de conclusie dat we het topic toestaan.
Topic 'wat vinden jullie van de kleding van MEXX?' is verwijderd.
Qwertu, ik heb met mijn mede-engelen overlegd maar we kwamen tot de conclusie dat we het topic toestaan.
Topic 'wat vinden jullie van de kleding van MEXX?' is verwijderd.
zondag 4 oktober 2009 om 14:03
reclame?
To, heeft in 1 jaar tijd 21 berichten geschreven waarvan er 7 maal deze site word benoemd. Misschien kun je er wat mee?
To, heeft in 1 jaar tijd 21 berichten geschreven waarvan er 7 maal deze site word benoemd. Misschien kun je er wat mee?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 4 oktober 2009 om 22:37
Merci ikbenik, ik heb de desbetreffende postings verwijderd!
Friezinnetje, ik laat het maar zo, nu ze het zelf al heeft aangepast.
Friezinnetje, ik laat het maar zo, nu ze het zelf al heeft aangepast.
woensdag 7 oktober 2009 om 22:40
Oproepje is verplaatst, merci Moonlight!
Rozigst, ook jij bedankt, heb het hele topic verplaatst want het stond inmiddels bol van de reclame.
Rozigst, ook jij bedankt, heb het hele topic verplaatst want het stond inmiddels bol van de reclame.