HalloMeeting

30-07-2009 21:29 1738 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er komt een forum meeting!

Wanneer? Zaterdag 31 oktober. Halloween!!

Waar? Den Haag

Hoe laat? 16:00

Aanmelden? Door te mailen naar het adres in mijn motto dan stuur ik je de link van de Hyves.

Hoop jullie dan te zien!

Met zeeeeeeer grote dank aan Zwieber die alles op locatie regelt!

En dan nu nog een poll, want die vind ik leuk

Meeting?

Totaal aantal stemmen: 220

Ik ben er bij! (13%)
Misschien (38%)
Echt niet (37%)
Wil wel...kan niet... (11%)
quote:Courage schreef op 10 oktober 2009 @ 22:49:

[...]

Zeg, doe me nog eens even een hyves-adviesje als jullie willen; ik heb m'n avatar-hyves nu staan op 'alleen vrienden'. Als ik nu wil dat iedereen van de hallo-meeting-hyves mijn profiel kan zien, waar moet ik hem dan op zetten? De hyves is nieuw, dus ik heb nog geen vrienden.

Eén vriendje maken en dan de optie "vrienden van vrienden kiezen?". Ik mag nog 3 keer wisselen deze maand, ghe ghe.

Ik weet niet precies hoe het werkt maar volgens mij zou je eerst iedereen moeten accepteren als vriend (en zij jou) en pas als ze vrienden zijn kun je aan diegene je profiel tonen. Of je moet 'm openzetten voor iedereen maar dan ziet de rest van Nederland en omstreken het ook.

Vrienden van vrienden heeft volgens mij ook geen zin want dan moet je het viva kaf nog van het andere koren zien te onderscheiden.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
De kans is 98 bijna 100 % zeker dat ik kom. Ik wil alleen nog een hotel in Den Haag regelen. Wie weet er een goed hotel?

Zonder tegenbericht van mijn kant tussen nu en 31 oktober blijft dat zo.

Ik wil zaterdag dus meedoen aan de meeting. De nacht tussen zaterdag en zondag wil ik doorbrengen in een Haags hotel. Zondag ochtend - tenzij jullie ook voor zondag iets gepland hebben - ga ik weer terug naar huis. Als jullie iets voor zondag bedacht hebben, of later tijdens de meeting zelf dat zo besluiten, doe ik daar ook aan mee, maar ik wil uiterlijk zondagavond naar huis.
World of Warcraft: Legion
ze hebben er meteen een meet-week van gemaakt hoor hans... dit om de drukte op het forum te verminderen... na die week wordt verw8 dat de helft omgelegd is... dus voortaan rust op het forum...
quote:hans66 schreef op 11 oktober 2009 @ 10:52:

De kans is 98 bijna 100 % zeker dat ik kom. Ik wil alleen nog een hotel in Den Haag regelen. Wie weet er een goed hotel?Deze vraag is intussen op Hyves al beantwoord.
Hoi Minny,

Ik heb me aangemeld hoor. Leuk! Ik ga binnenkort even alles lezen hierover en wie er bij is.

Groetjes,

Vircy
quote:courageux schreef op 12 oktober 2009 @ 02:14:

ze hebben er meteen een meet-week van gemaakt hoor hans... dit om de drukte op het forum te verminderen... na die week wordt verw8 dat de helft omgelegd is... dus voortaan rust op het forum...Misschien breng ik Minny op goeie ideeën.
We gaan een week lang alle forummers opsporen die nu de meet-snor drukken.
quote:hans66 schreef op 11 oktober 2009 @ 10:52:

Zonder tegenbericht van mijn kant tussen nu en 31 oktober blijft dat zo.

Vergeet niet je Kapitein Achmed trui mee te nemen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:courageux schreef op 12 oktober 2009 @ 02:14:

ze hebben er meteen een meet-week van gemaakt hoor hans... dit om de drukte op het forum te verminderen... na die week wordt verw8 dat de helft omgelegd is... dus voortaan rust op het forum...Fantastisch idee.
Cum non tum age
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Maar Courage, jij kan ook mensen uitnodigen! Of heb je dat ook gedaan?

* zegt zij die op Hyves ook nul vrienden heeft,.....*
Gewist.

Gewist.

*twijfelt*
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Gewist.

komen er zowel vrouwen als mannen?
Ik twijfel ook. Ik wil wel, maar ik zit een beetje in tijdnood.

Wie weet, Wieweet

Ik denk lang niet zoveel mannen als vrouwen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:wieweet72 schreef op 18 oktober 2009 @ 18:02:

komen er zowel vrouwen als mannen?Ja, maar er zijn veeeel meer vrouwen, we lijden aan chronisch meetmannentekort helaas
Gewist.

Zow, dat is een hoop geknipoog achter elkander
Gewist.

Dat wordt een dolle boel
Je kan mij herkennen aan 1 dicht oog.
Ghe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven