3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 13:22
woensdag 14 oktober 2009 om 13:22
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 13:21:
Ik wil in mijn eventuele volgende relatie alleen nog maar goedmaaksex. Niks 'goede gesprekken'. Woest dwars over de keukentafel klaart de lucht net zo goed èn het houdt je jong! (pijpen en slikken nog veel jonger, maar dat kan hij dan natuurlijk móói op zijn buik schrijven )
Ik wil in mijn eventuele volgende relatie alleen nog maar goedmaaksex. Niks 'goede gesprekken'. Woest dwars over de keukentafel klaart de lucht net zo goed èn het houdt je jong! (pijpen en slikken nog veel jonger, maar dat kan hij dan natuurlijk móói op zijn buik schrijven )
woensdag 14 oktober 2009 om 13:43
Zoals dat goedmaaksex God's gift to women is op het gebied van conflicthantering en sexuele gratificatie. Of je nou schuld hebt die je liever niet toe wilt geven of niet, zodra je sex op tafel legt als easy way out is een man negen van de tien keer meteen ready willing & able om d'r wat moois van te maken. Sex en van het conflict af, dat kent geen verliezers .
woensdag 14 oktober 2009 om 13:53
Mogelijke onderwerpen voor ruzie:
Het befaamde tandpasta-dopje
Schoonmaken
Zin beginnen met: Jij doet ook altijd/jij zegt nooit
Vragen: Schat, heb ik hier een dikke kont in?
Ga je nu alweer voetballen, sport kijken, bier drinken, met je maten uit ipv goede seks met mij te hebben?
Waarom praten we nooit, ik heb zoiets van: waarom praten we nooit?
Succes, Bianca!
Het befaamde tandpasta-dopje
Schoonmaken
Zin beginnen met: Jij doet ook altijd/jij zegt nooit
Vragen: Schat, heb ik hier een dikke kont in?
Ga je nu alweer voetballen, sport kijken, bier drinken, met je maten uit ipv goede seks met mij te hebben?
Waarom praten we nooit, ik heb zoiets van: waarom praten we nooit?
Succes, Bianca!