3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
donderdag 15 oktober 2009 om 10:55
donderdag 15 oktober 2009 om 10:58
Ik ben trouwens ook wel zo'n verschrikkelijke emo trut. Hebben jullie dat ook? Sta ik de was aan de lijn te hangen, wegens kinderbijslag allemaal de nieuwe kleren van deze winter. Allemaal weer tig maten groter dan de oude kleren. Sta ik daar gewoon een beetje te slikken in het zonnetje over hoe snehel ze zo groohoot worden...
donderdag 15 oktober 2009 om 11:02
quote:Bianca40 schreef op 15 oktober 2009 @ 10:57:
en hoe moet ik me dat voorstellen Sprank?
Begin je dan met een hele dosering en ga je dan zelf proberen om een beetje te minderen waardoor je met zo min mogelijk pillen je toch redelijk goed voelt?
Nee. Ik zoek eerst de kleine dokter onder mijn Bonbonella's. Die checkt mijn lijf en mentale gesteldheid. Vervolgens maken we een plan hoe we OP gaan bouwen. Vorige keer ging dat mis. Zat ik hier 's ochtends om zes uur nog klaarwakker mezelf te bedenken dat ik wel even een ander mantelpakje aan moest trekken omdat ik niet nog een dag in dezelfde kleren naar mijn werk kon .
Je bouwt dus op, nooit af. In principe slik je dit voor altijd.
en hoe moet ik me dat voorstellen Sprank?
Begin je dan met een hele dosering en ga je dan zelf proberen om een beetje te minderen waardoor je met zo min mogelijk pillen je toch redelijk goed voelt?
Nee. Ik zoek eerst de kleine dokter onder mijn Bonbonella's. Die checkt mijn lijf en mentale gesteldheid. Vervolgens maken we een plan hoe we OP gaan bouwen. Vorige keer ging dat mis. Zat ik hier 's ochtends om zes uur nog klaarwakker mezelf te bedenken dat ik wel even een ander mantelpakje aan moest trekken omdat ik niet nog een dag in dezelfde kleren naar mijn werk kon .
Je bouwt dus op, nooit af. In principe slik je dit voor altijd.
donderdag 15 oktober 2009 om 11:08
quote:sprankelend schreef op 15 oktober 2009 @ 11:06:
Zucht... ja...
Ik ben op mijn mannen ook het verliefdst van allemaal.
Soms denk ik weleens dat het daten daarom nooit lekker van de grond komt. Ze zijn altijd stommer dan mijn eigen mannen .Hoeveel mannen heb jij?
En wanneer is die date nou?.. 2 vragen in 1 post is niet echt efficient...
Zucht... ja...
Ik ben op mijn mannen ook het verliefdst van allemaal.
Soms denk ik weleens dat het daten daarom nooit lekker van de grond komt. Ze zijn altijd stommer dan mijn eigen mannen .Hoeveel mannen heb jij?
En wanneer is die date nou?.. 2 vragen in 1 post is niet echt efficient...