Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ahhh, arme Vitootje. Gelukkig alweer beter. Gek hoe snel dat kan gaan he? Moeten ze er kennelijk gewoon iets 'uitzweten'. En Tony, whahaha, wat ontzettend schattig en aandoenlijk en ook erg grappig

Die plank, ik snap t (kende em ). Maar die heb je alleen nodig voor gewone speculaasjes toch? Niet voor gevulde?

Over in de put gesproken, zag dat er weer heel wat stond en heb ook weer gereageerd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vito lag op de bank met een dekentje, maar is intussen alweer met de trein aan het spelen.

Voor gevulde speculaas niet nodig nee! Alleen voor 'gewone' speculaasjes, die ik stiekem veel lekkerder vind.

How's Mier today? Heeft-ie al gepoept?
Loretta is De Mol. Punt.
Zeef? Wasda? Doe ik echt nooit iets mee. Tenminste, niet waar het voor bedoeld is. Ik giet de pasta er in af

Speculaasplank is leuk, gewoon bij Blokker denk ik. Of anders Cook & Co achtige winkel.

Whahaha Tony

Hier van de week soortgelijk iets. Mijn moeder had het over de loopneus van Ceetje en die lag werkelijk helemaal in een deuk, neus kan toch niet lopen rare oma

Vito's koorts ook weer over? Dekentje op bank?
Hahhahaha hij lag dus echt op bank met dekentje zie ik in vorige post nu:)
Intussen spríngt hij op de bank en moet ik hem even tot orde roepen.

How's Eetje today? Al gekotst?
Loretta is De Mol. Punt.
En ja, die heeft al drie schone truitjes gehad vandaag

Hmmmm, dat klinkt reuze ziek, springen op de bank

Raar toch hoe snel die kinderen van hoge koorts naar geen koorts en weer beter kunnen gaan.

Als ik koorts heb, wat gelukkig niet vaak voorkomt, dan duurt dat echt wel langer. Ga ik ook raaskallen enzo. Niet dat ik dat zonder koorts niet doe

Zo meisjes maar jassen aandoen (vindt Eetje ook zo leuk en haar muts helemaal ) en richting CB. Vind het wel leuk wegen en meten
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 15-10-2009 12:27
Reden: niet meer relevant ;-)
% gewijzigd
O, je hebt je post al gewijzigd
Maar doe nou eens verslag van chocotaart? Dan kan ik beslissen of ik 'm ook wil maken
Het was zo'n simpele waar je alleen eieren en boter bij moest mikken. Bakken in bijgeleverde bakvorm, afkoelen, chocoglazuur erop en chocoballetjes erop mikken. Zó klaar, terwijl het eruit ziet/zag alsof je er hel wat werk aan gehad hebt.

Ik had geen jasjes voor de jongens, als baby. Ik gebruikt zo'n Lodger Wrapper, scheelde hoop gefrunnik met niet-willende-armpjes door te-krappe-mouwtjes enzo. En je kon je zo slapend overhevelen, ook handig.
Loretta is De Mol. Punt.
Deze heb ik:

Loretta is De Mol. Punt.
Ik vind het er ook superlief uitizien: zo'n pakketje kind!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 15 oktober 2009 @ 12:35:

Het was zo'n simpele waar je alleen eieren en boter bij moest mikken. Bakken in bijgeleverde bakvorm, afkoelen, chocoglazuur erop en chocoballetjes erop mikken. Zó klaar, terwijl het eruit ziet/zag alsof je er hel wat werk aan gehad hebt.

Ik had geen jasjes voor de jongens, als baby. Ik gebruikt zo'n Lodger Wrapper, scheelde hoop gefrunnik met niet-willende-armpjes door te-krappe-mouwtjes enzo. En je kon je zo slapend overhevelen, ook handig.

Oooooooooooo die heb ik ook laatst gemaakt. Was best te eten, al noemde ik het meer cake dan taart

Die Lodgers zien er zo schattig uit! Ik heb een soortgelijk geval, misschien wel een goede tip inderdaad.

Eetje slaapt nu net en dan is jasje aandoen niet handig.

Pakketje baby is ook lief
Een taart is rond. Een cake rechthoekig. Dus het was taart.
Loretta is De Mol. Punt.
Aha, de logica van keukenprinKess
Het leven kan soms zo heerlijk simpel zijn!
Loretta is De Mol. Punt.
Even bijlezen, maar alvast: even naam in posting van 11.26 editten Kess?
Peas on earth!
Ik bak heel vaak ronde cakes, maar die zal ik dan ook voortaan taart noemen

Ik ben net terug van rondje stad en heb klein en groot vormpje bij Dille&Kamille gekocht. Dit weekend ga ik ze uitproberen
Peas on earth!
4200 gram en 55cm zijn de ideale maten

En verder zuigt het CB. Een uur!!!! te laat aan de beurt. Pfffff.Zit je dan met een Rainman die moet poepen maar niet wil want het krukje heeft de verkeerde kleur en is vies. En het stonk.
Whahah, wat een drama!

Mooie maten van Eetje, hoor. Verder ook weer allerlei fijn advies gehad?

Naam: check. Sorry!
Loretta is De Mol. Punt.
Nee, ze hield haar mond dicht dit keer

O toch wel, 45 minuten per dag op hun buik leggen tegenwoordig.
45 minuten? Dat vind ik persoonlijk behoorlijk lang al! Hoe lang is zo'n kleintje nou helemaal wakker tussen de voedingen in? En dan eerst voeding even laten zakken, anders weet je bij voorbaat al zeker dat die voeding eenmaal op de buik er toch weer uitkomt. Al heb je die zekerheid bij Eetje sowieso wel, rug of buik, heb ik het idee.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja helaas, het maakt niet uit hoe om ik haar houd

Zei ik ook inderdaad dat het lang was. Maar goed, dit kwam bij TNO vandaan, een of ander nieuw onderzoek.

45 minuten wakker achter elkaar redden we alweer makkelijk helaas
quote:Star schreef op 15 oktober 2009 @ 15:32:

4200 gram en 55cm zijn de ideale maten

En verder zuigt het CB. Een uur!!!! te laat aan de beurt. Pfffff.Zit je dan met een Rainman die moet poepen maar niet wil want het krukje heeft de verkeerde kleur en is vies. En het stonk.
Cesar op arm dus hou het kort! Maarre mooie maten Star...en erg van cb zeg tsss...

Kess hier ook Lodger maar ben nog geen ervaren lodger mams. Hoe doe je Cesar er het makkelijkst in? Hij ligt bij mij nooit helemaal goed. Ben niet erg handig maar vindt verder wel ideaal...
Dier, op het plaatje dat ik geplakt heb staat ook zo'soort stappenplan, zeg maar.

Dus, doek overdwars leggen (punt omhoog waar je het mutsje van kunt maken). Kindeke erop leggen. Onderkant over de voetjes slaan, rechterkant over de buik heen vouwen, linkerkant over de buik heen vouwen, klittenband even aanwrijven, eventueel mutsje maken met aantrekkoordjes. Ik zal eens even en foto van Vito in wrapper opzoeken.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven