Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeemig wat een oerdomme actie zeg van die moeder en dochter! Jullie auto krijgt wat te verduren dit jaar (of was het alweer vorig jaar?). Hopelijk niet totall loss idd, want je krijgt er geen bal voor terug.

Paps goed aanspreekbaar ook of nog last van narcose? Vanavond met jongens dus?
Jin, de 4-jarige DKTP prik moet ze.

Fijn dat je moedertje gelukkig is

Man lang vrij?
Ik wilde zo even met ze gaan, maar Mini werd met verhoging wakker. Blijf dus maar thuis.

Vent belt net, ze gaan eerst de auto opnieuw uit laten lijnen, achterwiel staat scheef. Ze moeten weten of dat zo te verhelpen is. Het gaat er om hangen dus.
Mamax, wat balen zeg. Daar zit je maar mooi mee.

Goed bericht van je paps, fijn!

Nou Jin, je had niet veel aanspraak gisteravond hier

De man van de CV ketel is weer weg. Lianne vroeg of ze mocht kijken (ik herken daar mijzelf in, wilde ook alles zien als er iets gemaakt moest worden); dat mocht. Kom ik later boven, zegt hij dat ik een slimme dochter had. Hij had niet zoveel licht en toen had Lianne de deur van haar slaapkamer opgedaan .

Naat,
Mamax, wat een domme aktie van die moeder en dochter, tssss kan ik me echt kwaad om maken. Fijn dat het met je vader goed gaat. Sterkte met Mini.

Jinny, was man nog een beetje op tijd thuis?

Ik mag mijn tussentijdse toets gaan aanvragen van de rijschool!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax, wat een domme aktie inderdaad! En ze zijn niet verzekerd omdat die griet reed dus ze hebben ook nog eens een megaprobleem!

Schoonvader liet man ook altijd rijden toen hij nog 16 ofzo was, op het parkeerterrein, en zijn broertje ook. Ik vind dat echt zo dom en onzinnig. Wacht gewoon nog een jaartje, dan kan je lessen nemen. Vervolgens waren ze boos toen zwager toen hij 17 was eens stiekem de auto mee had genomen. Ook heel dom ja, maarja, van wie had hij leren rijden?

Kan me altijd wel boos maken om dit soort dingen.

Mini koorts? Had je sowieso niet naar Eetje gekund toch? Misschien een schrale troost.

Mal, wat houdt de tussentijdse toets in?

Kokos, idd slim meisje!

Phoe, ben moe van het werken haha. Hakt er toch wel in hoor, 18 peuters vermaken. Bee dus maar op bed gelegd (die ging al op het bankje liggen daar om kwart voor 12, hij was mee en bekaf. Schattig). En El zit voor de tv. Kan ik even uitrusten. Beter.

Vanavond lekker uit eten met 2 vriendinnetjes!!! Zin in!
De tussentijdse toets dan mag je de bijzondere verrichtingen laten zien aan de examinator. Als dat goed gaat, hoef je die niet meer te doen op je examen. En vaak krijg je nog wat tips voor het examen. Malman heeft het ook gedaan en het scheelde hem een hoop zenuwen.
Oh wat handig zeg!

Wanneer mag je afrijden? Hoeveel lessen heb je nu gehad?
Jaaaaa tussentijdse toets, dat is fijn dat dat kan

Heb je al datum?

Mamax, al nieuws over auto inmiddels? Mini weer wat opgeknapt?

Ceetje en Floddertje hebben zich keurig gedragen, de puinhoop viel mee. Floddertje was erg verdrietig want kreeg haar vinger tussen de deur en dat deed helaas goed zeer. Gelukkig kon ze weer lachen toen ze wegging

Floddertje vond de baby wel erg interessant volgens mij
quote:amalia schreef op 16 oktober 2009 @ 13:54:

Oh wat handig zeg!

Wanneer mag je afrijden? Hoeveel lessen heb je nu gehad?

eeeeeh stuk of 50 ofzo? ik ben niet de snelste.

Ik moet nu een DigiD aanmaken en dan kan de rijschool me inplannen, duurt een week of 6. Als dat goed gaat kun je meestal vrij snel erna afrijden.
Pff, ik loop een beetje achter de feiten aan , heb net 2 website's ontworpen (hoort allemaal nog bij die grote order van die kledingzaak) nu snel aan de poets in huis
Star, leuke foto's!!!!!
DigiD voor rijschool?!?! Hmmm, ik leer elke dag iets nieuws.

Nog leuke kleding ook op die websites?

Iemand hier ervaring met die Lodger Shelter/Wrapper gevallen?
quote:amalia schreef op 16 oktober 2009 @ 14:02:

Star, leuke foto's!!!!!Ja mooi roze is niet lelijk hè?
Foto's???? Ik ga snel even kijken.

Ik heb voor Jonathan zo'n leuke broek besteld bij Olliewood. Hij kwam deze week binnen en hij staat zoooo stoer! Vind ik altijd fijn voor hem, van die gevoerde broeken in de winter:

Heel stoer!
Leuke broek! Zoiets heb ik ook voor CG, alleen vind ik dat haar nooit zo goed staan.

Hallo! Ik worstel mezelf er weer even tussen..
Gaaf! Jeep is ook stoer. Lekker ja, gevoerd. Ga snel ook even op Olliewood kijken
leuk hoor... maar ik had eigenlijk bedacht dat ze geen kleren meer krijgen. Ligt zoveel en L had ook nog van een vriendje gekregen. De kast puilt uit. En ik moet natuurlijk nog naar Londen
Nou ja, hier moet het wel. Jonathan is overal uit gegroeid.
Ja ik moet ook echt shoppen
Hai!

Zo. Herfstvakantie begonnen. Vandaag studiedag gehad waar ik veel in had voorbereid (dus best spannend) en ben zeer tevreden. Fijn.

Star: ik heb nog een wrapper: creme oranje. Vooral bij Ties enorm veel gebruikt, ideaal. In kinderwagen, tijdens nachtvoedingen, lekker op de bank etc. Vond hem erg fijn. (heeft op marktplaats gestaan, kan je evt. foto sturen als je interesse hebt. Maar dus niet de draagdoek hè...)

Mamax: jee wat een pech. Balen zeg. Wanneer weten ze of het uitlijnen is gelukt? En spannend, nu nog 2 weken wachten voor je vader dus. hier draaien de duimen hoor!
Mamax, wat onwijs klote van die auto, ik blijf het zeggen. Wat een suf ongeluk, maar wel een opluchting dat er niet echt iemand gewond is...

Amalia, leuk een dagje werken zo tussendoor! Ben jij nu vaste vervangster?

Star, ow auw arme Ceetje met haar vingertje. Dat is niet fijn! Wel fijn dat het zo leuk was!
Was Floddertje haar vinger Jin. En aangericht door haar bloedeigen moeder (Maar was niet grappig op het moment want mopje had echt Pijn).

Bridge, ik neig naar de draagdoek-versie, want mijn gewone draagdoek is veel te koud buiten en wil niet altijd met de kinderwagen op pad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven