Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wauw, Bridges, zonder zijwieltjes! Goed man! Moeten wij Gijs ook eens leren. Misschien wel handig dat we dan eerst even een fiets voor 'm kopen. Die heeft ie namelijk nog niet.

Ja, buitenland bevalt prima! We wonen hier echt heel graag. Zalig. En ik ben ook weer heel fit dus ik heb het lekker druk met van alles en nog wat, vermaak me prima. Heerlijk ook dat de kinderen wat groter worden, je wordt toch een stuk flexibeler met wat grotere kinders.

Star: laat ze zich niet dumpen in mooie bugaboobak?
haha wij hadden in de zomer al eens geprobeerd, zonder succes natuurlijk. Nu stapt hij op, vriend helpt een zetje en hij fietst weg. Tsss...

Viel wel een keer, met kin in prikkelbosjes. Ai...

Fijn dat jullie lekker wonen en dat je fit bent joh! Heb je ook wel verdiend denk ik!
Wow, zonder wieltjes, go Ties go Ties! Stoer!

Mamax, hoorde het gisteren al van Star, wat een toestand zeg, dat bedenk je niet zoiets.... Nog wat te redden van de auto? En jullie hadden em net twee maanden ofzo?

Even snoertje zoeken, batterij leeg
Oh mijn ventje had weer zo'n goede op kdv gisteren...

De peuters gingen buiten spelen. Hij ging naar Fieke haar groep, Fieke halen. Leidsters vonden het prima, dus Fieke jas aan en mee. (gaat wel vaker zo, dat peuters van hun leidsters broertje of zusje mogen halen) Fieke dus naar buiten, leidsters zeer verbaasd. Hij had zijn zusje gewoon op eigen houtje gehaald, zonder dat leidsters het wisten
Gisteren babytje gesnuffeld bij Star (o ja, zure melk ), wat een poppeke is het! Ceetje en Mare heel zoet maar helaas dus grootste deel van visite met hangpopje op schoot vanwege domme actie van mama (als ik er nog aan denk draait m'n maag zowat om, arm kind....). Schade valt gelukkig mee. Ha, en wat een leuke foto's van het kroost zag ik op de groep, schattig! En Star kan hele lekkere bosbessentaart maken, met gelatine (erg knap trouwens voor 10.00 klaar met peuter en verse baby!)

Voel me niet lekker dus haak snel weer af richting bed, later!
Hai Hel! Mail me nog het recept van de pompoensoep (over lekkere dingen gesproken ).

Bridges, knappe Ties!!!!! Wow, goed zeg. Wat kan je trots zijn op de kinderen hè. Supermomenten.

Hai Cin!
O ja, de pompoensoep. Iesse siempel...

Pompoen, winterpeen en ui in stukken hakken. Even aanfruiten in wat olijfolie (gewoon in soeppan), komijn, chilipoeder, zout en peper naar smaak, groente- of kippebouillon (van tablet) erbij gieten en 20 minuten laten koken. Staafmixeren, flinke klodder creme fraiche erdoor en afmaken met verse koriander of ketoembar/korianderpoeder. Le voila.

Hoeveelheden doe ik altijd op de gok. Officieel is het geloof ik een liter bouillon op een kilo groente. Maar liever iets te weinig en dan later vocht toevoegen dan dat je met te waterige soep komt te zitten. Vind het altijd wel lekker als 'ie goed dik is...

In de AH van deze maand staat een recept dat er erg op lijkt, alleen gebruiken ze tabasco ipv chilipoeder. En hij is ook lekker met courgette.
Pompoensoep... Dat klinkt echt te ingewikkeld... Maar ziet er simpel uit. Wie weet waag ik me er wel een keer aan...

Pfff... vriend en schoonvader kijken voetbal en het gaat niet zo goed geloof ik... Er stuift er ineens een op...
Bridges, de soep was zo onwijs lekker!!!! Ehct het proberen waard.

Dank je Hel, ik ga het deze week eens proberen. jummie, met dat ene kopje kippensoep vanavond voel ik opeens mijn maag knorren

Dacht trouwens dat je naar bed ging?

Gezellig Bridges, voetbal. Ik heb Jan Smith er doorheen gedrukt en Paul de Leeuw en nu kijken we Het Beste Idee. Beter dus.
Goedemorgen!

Mal, heb je al gebeld? Is het goed gegaan?

Bridges, wat fijn dat Ties je gisteren daaraan hielp herinneren (zie topic)!

Wat een gedoe eigenlijk met al die spullen meenemen. Heb je dan fietstassen?

Goed van Ties zeg met zijn fietsie!
Haha, nee nog niet gebeld

Maar ben al wel wakker, ik had 3 nachtmerries achter elkaar (niet over Mr J trouwens) en was blij dat ik wakker werd.

Eten bij Juud en man was erg lekker!!! En gezellig en de ombouw ziet er mooi uit, maar ik moet nu eerst weer aan de schilder.
Stressed is just desserts spelled backwards
Schilderze! Je kunt ook leukere dingen doen dan schilderen hoor, op de luie zondagmorgen..

Ik ga zo een dagje naar A'dam met mijn moeder, gezellig.
Ik ga vandaag niet schilderen hoor, daar heb ik geen zin in. Hmmm denk niet dat Malman wakker te porren is
Ga je winkelen Compu?
Ja, we gaan aan de shop, Haarlemmerstraat o.a.

Oh, gelukkig niet schilderen op de zondagmorgen!

Ligt J. bij hen in een campingbedje of gaat dat niet meer?

Even ontbijtje maken en dan naar de trein, fijne dag allemaal!
Ik heb een Koelstra kinderbedje en die zijn best groot en daar past Mr J nog prima in.
Mogge dames,

Compu shop ze! Leuke en lekkere dingen voor de keuken halen?

Mal, nog steeds niet gebeld?? Ik ben wel benieuwd hoe het gegaan is. En je hebt mail...
Ja, ik zag het . Ik heb al wel gebeld inmiddels , maar het was allemaal goed gegaan en hij was lekker aan het spelen met zijn grote neef.
Klinkt goed Mal. Hoe laat ga je hem weer halen? Misschien nog even samen ergens brunchen oid? Wat fijn zeg dat het allemaal goed gegaan is! Kunnen jullie mooi nog eens doen dan. En hoe voelt het nu? Je grote kleine man uit logeren?
Goed hoor Mal! En fijn dat alles goed gegaan is. Hopelijk kan je er een volgende keer (want die komt vast toch?) er wat meer van genieten.

fijne dag Compu! Is Cg mee dan of blijft die bij man? Ga je naar iets speciaals op zoek of gewoon lekker windowshopping?
Haarlemmerstraat is leuuuuuk (wel open op zondag Compu?)
Mal, fijn dat het goed is gegaan Heb je zelf ook een beetje geslapen?
quote:Cin31 schreef op 17 oktober 2009 @ 19:55:

Star: laat ze zich niet dumpen in mooie bugaboobak?Nope, alleen als die mooie bugaboobak geduwd wordt
Wow, zonder zijwieltjes fietsen, knap hoor

Wilde hij dat zomaar ineens?

Mal, wat voor kleur wordt de ombouw? Je bent wel gek op schilderen hè?
Suus, moet eigenlijk wel 'lachen' om je stuitje-verhaal omdat onze bevallingen en conditie na de bevalling wel fiks op elkaar lijken. Eerste week ging zo geweldig goed, daarna even ingekakt. Hopelijk is de pijn bij jou ook snel over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven