E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
dinsdag 3 november 2009 om 00:32
quote:Viva Angel5 schreef op 02 november 2009 @ 21:20:
Jaaa Panien! Doen! Enneuh haal die andere 3 fotomutsen ook maar over
Oh: @ Djoels en DS: done hoor! Met een slag om de arm, maar het plan is er
Zonder dollen: ik zou het echt tof vinden als jij ook komt
(ik heb nu één Angel ontmoet en die was IRL zoooo leuk .... dat smaakt naar meer ....)
Jaaa Panien! Doen! Enneuh haal die andere 3 fotomutsen ook maar over
Oh: @ Djoels en DS: done hoor! Met een slag om de arm, maar het plan is er
Zonder dollen: ik zou het echt tof vinden als jij ook komt
(ik heb nu één Angel ontmoet en die was IRL zoooo leuk .... dat smaakt naar meer ....)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 3 november 2009 om 00:34
quote:wallace schreef op 02 november 2009 @ 21:33:
Mij lijkt de meeting heel leuk, maar ik ben een lafaard.
Heb afgelopen zaterdag erg getwijfeld (woon ook in Den Haag) maar vond het toch te eng.
Ik schrijf ook niet mee met een groepje, dus ben dan toch bang dat ik me moederziel alleen klemzuip aan de bar.
Trekt iemand me over de streep? Gewoon komen. Bij de afgelopen meet kreeg niemand zelfs maar de kans om alleen in een hoekje te blijven zitten want die kreeg in no time gezelschap. Er werd echt niemand buitengesloten of genegeerd.
Mij lijkt de meeting heel leuk, maar ik ben een lafaard.
Heb afgelopen zaterdag erg getwijfeld (woon ook in Den Haag) maar vond het toch te eng.
Ik schrijf ook niet mee met een groepje, dus ben dan toch bang dat ik me moederziel alleen klemzuip aan de bar.
Trekt iemand me over de streep? Gewoon komen. Bij de afgelopen meet kreeg niemand zelfs maar de kans om alleen in een hoekje te blijven zitten want die kreeg in no time gezelschap. Er werd echt niemand buitengesloten of genegeerd.
dinsdag 3 november 2009 om 00:38
quote:pimpel schreef op 02 november 2009 @ 22:00:
[...]
Maar... maar... maar... dan ZIE je helemaal nix!
Wat leuk man, al dat enthousiasme. Heb er ook al weer zin in. Ik vind wel dat er dit keer absoluut aansluitend gestapt moet worden. Ik was namelijk nog láng niet klaar toen mijn laatste trein al ging.
Het plan is:
- meeting
- after party voor select gezelschap
- after after party voor de harde kern
[...]
Maar... maar... maar... dan ZIE je helemaal nix!
Wat leuk man, al dat enthousiasme. Heb er ook al weer zin in. Ik vind wel dat er dit keer absoluut aansluitend gestapt moet worden. Ik was namelijk nog láng niet klaar toen mijn laatste trein al ging.
Het plan is:
- meeting
- after party voor select gezelschap
- after after party voor de harde kern
dinsdag 3 november 2009 om 00:46
quote:Digitalis schreef op 02 november 2009 @ 23:40:
Dan kom ik ook als ene Zonnestraaltje begint over iedereen eronder zuipen. Hier komt de Korsakovbrigade! Gezellig Digi !! Ik heb al bedacht dat jij en Minny na de after-after party samen de logeerkamer mogen delen in Casa Di Donkey
Dan kom ik ook als ene Zonnestraaltje begint over iedereen eronder zuipen. Hier komt de Korsakovbrigade! Gezellig Digi !! Ik heb al bedacht dat jij en Minny na de after-after party samen de logeerkamer mogen delen in Casa Di Donkey
dinsdag 3 november 2009 om 00:49
dinsdag 3 november 2009 om 01:07
dinsdag 3 november 2009 om 01:13