Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mama.nl

Cap hoeft ook niet te passen Star. (ze hebben ze wel vrij klein, in Slagharen had ze er ook een op, die bleef goed zitten...)
Ik heb al:

Vang- en werpspel klittenband

Memory

Vlieger
Het lijkt hier wel een Sinterklaasfolder!
verschrikkelijke site
quote:enka schreef op 05 november 2009 @ 14:09:

verschrikkelijke siteDie importeert uit DLD bedoel je? Ziet er niet uit idd, dan vergaat me de lust al meteen.
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 14:06:

[...]

NOG wel

Ik heb besloten dat we klaar zijn, hahaha nou ja op die adventskalender na dan

Ik vind dat hij met sint en verjaardag goed verwend mag worden....
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 14:08:

Ik heb al:

Vang- en werpspel klittenband

Memory

VliegerPlaymais
quote:enka schreef op 05 november 2009 @ 14:07:

http://www.sonjas-speelgoed-winkel.webx ... efault.wxp

Hier hebben ze de meeste Lego en playmobil kalenders, ook een playmobil manege adventskalender Hel Jezus wat een site zeg, daar koopik dus mooi niks......
quote:bambino schreef op 05 november 2009 @ 14:10:

[...]

Ik vind dat hij met sint en verjaardag goed verwend mag worden.... Eigenlijk mogen ze altijd verwend worden, voor je het weet zijn ze volwassen en valt er weinig meer te verwennen
quote:bambino schreef op 05 november 2009 @ 14:11:

[...]

PlaymaisNee dit was wat ik al daadwerkelijk hier heb liggen. Op lijstje staat nog meer
quote:Helenita2 schreef op 05 november 2009 @ 14:08:

Mama.nl

Cap hoeft ook niet te passen Star. (ze hebben ze wel vrij klein, in Slagharen had ze er ook een op, die bleef goed zitten...)Wat misschien wel een leuk idee is Hel, om haar een koffertje met wat poetsspulletjes te geven. Vaak kan je bij manege's wel vragen of ze kleine pony's mag poetsen/verzorgen....
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 14:12:

[...]

Eigenlijk mogen ze altijd verwend worden, voor je het weet zijn ze volwassen en valt er weinig meer te verwennen haha ja benik wel helemaal mee eens. Maar aangezien ik het toch wel wil beperken klap ik alleen dan uit de school... grinnik
quote:Star schreef op 05 november 2009 @ 14:13:

[...]

Nee dit was wat ik al daadwerkelijk hier heb liggen. Op lijstje staat nog meer

ohh op die fietsssss......

ik ben dus zo goed al klaar.....mag ook een wonder heten...
http://www.ruitersportoutlet.nl/

Roze poetskoffers....
Misschien is dat het verschil Bam, ik vind het ook wel leuk om zomaar wat te kopen, niet alleen met kerst en sint bijvoorbeeld. Heb ook een beetje het idee dat ze door de bomven het bos niet meer zien.

Maargoed, ieder zijn meug toch?

Ik heb al wel een aantal leuke schoenkado's. Zal eens met mijn zus afstemmen wat zij koopt voor de koters. We vieren het samen en het is niet leuk als de ene een poppenhuis krijgt en de andere een chocoladeletter. Bijvoorbeeld.

Heee, zon!
O, ik kom er helemaal niet uit. Ik wil dus iemand uitnodigen voor mijn hyves en ik kan het niet vinden dat je 'lets' hyve' in beeld krijgt. Waar staat dat? Ik moet het naar iemand zijn normale emailadres sturen, dus ik kan ook geen account van iemand anders aanklikken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ceetje heeft trouwens van de week van mijn moeder Mijn Eerste Wie Is Het gekregen, leuk spel.
PSZ juf belde net, Mini is de 4e in de groep met hoge koorts.

Wie is het, dat vond ik vroeger al leuk. Misschien leuk voor Maxi voor Kerst.

Mal, heeft diegene ook al Hyves? Anders kun je je link doorgeven (dat wat bovenin staat bedoel ik) Dan kan diegene jou uitnodigen.
10 pagina's in een ochtendje/begin middagje??? Are you freakin' kidding me? Ik ben ziek hoor! Dat is toch niet bij te houden!
quote:mamax schreef op 05 november 2009 @ 14:45:

PSZ juf belde net, Mini is de 4e in de groep met hoge koorts.

Hmmm toch maar goed dat hij lekker thuis is.
quote:Cin31 schreef op 05 november 2009 @ 14:45:

10 pagina's in een ochtendje/begin middagje??? Are you freakin' kidding me? Ik ben ziek hoor! Dat is toch niet bij te houden!Gaat over speelgoed, jij hoeft niet bij te lezen want jouw moeder heeft dat al wel geregeld
Ja, ik heb van niemand gehoord dat het de Mexicaanse griep is. Heb jij al wat gehoord of ze kinderen ook gaan enten?
Nope, nog niks op nieuws gezien.

Jeeeeej het Sinterklaasjournaal komt weer
Toch bijgelezen.

Ik zie allemaal dingen langskomen waar hier geen ruk mee gedaan wordt en die ik eigenlijk wel eens m'n huis uit kan bonjouren. De grote V-smile (echt, dat ding heeft echt maar 1 keer aangestaan ofzo), de V-smile pocket (ok, die misschien wel 3 keer), de Kiddizoom (stom apparaat), nee, dat waren hier geen succesnummers. Die stomme stofzuiger mag ook weg. En zo kan ik nog wel een heeeeeeeeeeeeleboel dingen uitfaseren waar geen ruk mee gedaan wordt. Maarja, het is ook een imposante collectie aan het worden na 7 jaar Sinterklaas/verjaardagen van eerst 1, toen 2 en nu 3 kinderen.

Gijs houdt wel van een keer een spelletje spelen maar dan kan ie ook even Cars-racen op de Wii en dan is ie weer even tevreden.

Sam DSt en Wiit.

Ze krijgen hier van ons 1 'echt' cadeau, 1 spel, 1 boek, wat knutseligs wat toch op is. Voor Cas staat er al een grote auto in de kelder. Van Bruder. Ze zijn hier dol op auto's. En Gijs krijgt denk ik de Playmobil-hijskraan of zo'n ander groot Playmobilvoertuig.

Ik vind de Playmobil-school leuk maar ik wil geen gebouwen van Playmobil meer. We hebben circus, ziekenhuis en dierenziekenhuis en daar wordt hier alleen maar Afghanistannetje mee gespeeld.

De rijdende/varende dingen gaan veel beter.

M'n moeder zal ongetwijfeld weer een hoop dingen kopen die ik nevernooitniet zou kopen. Hoewel ze vorig jaar geen zin had en toen mocht ik kiezen dus toen viel het reuzemee.

En Gijs moet een fiets maar die gaan m'n ouders voor 'm kopen. Het arme joch kan nog steeds niet zonder wieltjes fietsen. Wat op zich ook lastig te leren is als je geen fiets hebt.
quote:Cin31 schreef op 05 november 2009 @ 15:04:

En Gijs moet een fiets maar die gaan m'n ouders voor 'm kopen. Het arme joch kan nog steeds niet zonder wieltjes fietsen. Wat op zich ook lastig te leren is als je geen fiets hebt. Maxi fietst ook nog niet zonder zijwieltjes hoor. En die heeft wel een fiets, eigenlijk nog erger. Mini krijgt voor Sinterklaas of Kerst een loopfiets, straks kan hij het nog eerder dan z'n broer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven