Orde van het Open Kruis
vrijdag 6 november 2009 om 19:54
Ik lees net op het topic van Min dat er behoefte is aan een klooster voor Vivazusters die het even helemaal gehad hebben met mannen. De ideeën om dit vorm te geven zijn veelbelovend en ik zet mezelf alvast maar op de wachtlijst, als ik zo vrij mag zijn. Ik ontferm me graag over de kruidentuin en/of de moestuin. Welke afdelingen zijn er nog meer? Moet ik nog een gelofte o.i.d. afleggen?
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 6 november 2009 om 20:02
Het oorspronkelijke idee:quote:Met de teloorgang van de religie in dit land staan er zoveel kloostergebouwen leeg, moet een klein kunstje zijn om er één voor een zacht prijsje op de kop te tikken. En dan een Viva-retraite er in maken...
Met aparte cursusruimtes voor de BEO's, ruimte zonder duidelijke bestemming voor de Nietjes, praatruimte voor de 3000+ ers, kindervrije vleugel voor Elninjoo, kamer met mooie uitloop voor de kipjes voor STC, mooie bar (schema opstellen voor wie de barmannen van dienst aan moet leveren) en fijne keuken voor MV.... Uiteráárd is dit een opzetje, een eerste ideetje... Ik denk dat we moeten proberen er een "home away from home" voor alle Vivazusters van te maken... Maar hoe doe je dat?
Met aparte cursusruimtes voor de BEO's, ruimte zonder duidelijke bestemming voor de Nietjes, praatruimte voor de 3000+ ers, kindervrije vleugel voor Elninjoo, kamer met mooie uitloop voor de kipjes voor STC, mooie bar (schema opstellen voor wie de barmannen van dienst aan moet leveren) en fijne keuken voor MV.... Uiteráárd is dit een opzetje, een eerste ideetje... Ik denk dat we moeten proberen er een "home away from home" voor alle Vivazusters van te maken... Maar hoe doe je dat?
Iets anders
vrijdag 6 november 2009 om 20:05
quote:Babsjuh schreef op 06 november 2009 @ 20:02:
Het oorspronkelijke idee:
[...]
Uiteráárd is dit een opzetje, een eerste ideetje... Ik denk dat we moeten proberen er een "home away from home" voor alle Vivazusters van te maken... Maar hoe doe je dat?
Ik wil ook!!!
Maar geen barMANNEN a.u.b.....gaan mijn hormonen wéér steigeren....
Het oorspronkelijke idee:
[...]
Uiteráárd is dit een opzetje, een eerste ideetje... Ik denk dat we moeten proberen er een "home away from home" voor alle Vivazusters van te maken... Maar hoe doe je dat?
Ik wil ook!!!
Maar geen barMANNEN a.u.b.....gaan mijn hormonen wéér steigeren....
vrijdag 6 november 2009 om 20:13
vrijdag 6 november 2009 om 20:25
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 november 2009 @ 20:18:
Ooit een kippenhok met een cursusruimte enzovoorts een cavia in een kippenhok gezien, Singa?Ik hou mij verre van kippenhokken, na traumatische gebeurtenissen in mijn jeugd met reuzekippen , maar het lijkt me toch ruim genoeg voor een cavia
Ooit een kippenhok met een cursusruimte enzovoorts een cavia in een kippenhok gezien, Singa?Ik hou mij verre van kippenhokken, na traumatische gebeurtenissen in mijn jeugd met reuzekippen , maar het lijkt me toch ruim genoeg voor een cavia
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 6 november 2009 om 20:29
van de site: romance-your-wife.com Geweldig, deze werkt toch voor elke vrouw? Geef haar een kruisloos vlinder slipje met belletje en ze wil meteen weer eens sex met je, voor het eerst dit jaar.... (denkt aan "mijn vrouw wil geen sex meer topics, waarbij vermeldt staat: ik heb al spannende lingerie gekocht voor haar )
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 6 november 2009 om 20:32
quote:minny schreef op 06 november 2009 @ 20:30:
Hey een vlinder! Dat is die van mij dan
(eng plaatje zo zonder genitaliën trouwens)Ik wil niet weten wat die twee bandjes met je genitalien doen trouwens
Hey een vlinder! Dat is die van mij dan
(eng plaatje zo zonder genitaliën trouwens)Ik wil niet weten wat die twee bandjes met je genitalien doen trouwens