*** BAR TOO MUCH 181 ***

15-11-2009 13:44 703 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom allen!
Wat een losgeslagen zootje hier. En dat op zondag
Tsjonge, dus ik was zo op dreef dat ik een 701ste bericht postte
Ik ga even lunchen met m'n echtgenoot.

Laterrrr!
Ja leuk hè, die is van Beryl Cook. Leek een beetje op Annie MG, op leeftijd en vrolijk gestoord.
Hoewel, ze was wel vrolijk gestoord, maar dat zag je toch niet zo. Beetje verlegen ook.
Gelukkig komt dochter1, eerste in rij vnaaf alweer gezellig thuis eten

Mis haar nu al.......

Hé Joopp, gezellig dat je ook weer ff komt kantelen.

Dames, ik vind dat jullie de vorige bar knap volgeplempt hebben en alles politiek correct.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wat mij betreft was het wat tè politiek correct allemaal.

Ik zou het wel bevrijdend vinden om eens een Bar lang lekker politiek incorrect te zijn.
Nah, dan beginnen we daar nu toch gezellig mee, Yette?

Waar wil je het over hebben?

Ben voor alles in!
Ligt het aan mijn pceetje of is het forum kutterig traag?

Ik ga maar eens vroeg onder de wol, een retedrukke dag morgen in het vooruitzicht. En ik hoef niet eens te werken!

Jongste zoontje mag gezellig op controle bij de uroloog en de kinderarts, dan drop ik m op school, ga door naar Stadskantoor, BMAtje ophalen en een huurdersverklaring bij mijn vorige woningbouwvereniging. Dan door naar nieuwe woningbouwvereniging en schuld inlossen en dan heb ik ff rust, hoop ik.... dussssss.....

Truste allemaal!
Succes vandaag Bloe!

Ik heb ff koffie nodig hoor. Werd vrij vrolijk ende fris wakker, maar kreeg meteen te maken met twee zielige zieken, een pukkelige pestkop, een kletsende kleuter en een Elfje met een ongelofelijk ochtendhumeur. Die laatste drie zijn nu gelukkig naar school.
Met de alliteratie zit het wel goed. Nu de Sinterklaasrijm nog
Zo, heb de controles van zoontje gehad. Kom ik op school, zegt de juf dat zoontje naar de schoolverpleegkundige moet. Dacht het niet he? Heeft hij net 2 onderzoeken gehad, mag hij een 3e keer weer? Nope, forget it! Wil je z'n gewicht en lengte meten? Nee, hoeft niet, is net gebeurd, joh!

Heb dat al een paar keer mee gemaakt met consultatiebureau. Was ik de ene dag in het ziekenhuis geweest, moest ik hetzelfde de volgende dag wèèr laten doen! Nee, we kwamen alleen voor de DKTP en meer niet, mevrouw. Nee, ik kleed mijn zoontje niet uit.

Bel het ziekenhuis maar, of nee, mail ze maar voor de gegevens, ik ga het niet wèèr doen! Veuls te belastend voor het manneke, bekijk het maar!

Heb dikke bonje met dat mens gehad, maar ik kreeg mijn zin! En nu dus weer!
Ik kwam in zo'n geval altijd binnen met iets als: 'Volgens de kinderneuroloog was hij gisteren 12,6 kilo en 94 centimeter. Als jij denkt dat dat veranderd is, wil ik hem best wel even voor je uitkleden'. Daar moesten ze dan om lachen en dan schreven ze het gewoon op.
Dat werkte voor mij helaas niet. De dames vonden mij een slechte moeder, hallo, het is mijn 4e kind, so don't tell me what to do!

Gaven me ook doodleuk voedingsadviezen, terwijl mijn kind lang niet alles mocht hebben en in andere hoeveelheden.

"Wat is uw zoontje mager, mevrouw, geeft u hem wel voldoende te eten?" Ja hoor muts, maar als het er net zo hard weer uitkomt als dat het erin ging, tja, dan dweilen we de hele dag en komt het kind geen grammetje aan, he? En gingen we gewoon voor de lol naar Groningen en lieten we hem omdat we het zo interressant vonden zo vaak opereren.

Stomme wijven verdomden het gewoon om zijn dossier te lezen voordat ze hem op "zicht" kregen.
Wat een leuke nieuwe bar!

Pfff ging met dochter hoofdsteden van Europa leren, zijn er gewoon 46....46!!!!! toch niet leuk meer
Stom CB.

Kwam er zo weinig mogelijk, alleen om te wegen/meten, alles was altijd goed.

1x ruzie gemaakt met zo'n stomme doos.
Afijn, mijn 1e grote probleem, de huurachterstand, is opgelost, sta zelfs "op groen" !

Morgen probleem 2, half 12, dus duimen voor me dames!

En als we dat hebben overwonnen kan deze dame met haar gezin weer met een schone lei beginnen!
O, haaaai, Winx!

Gaat het weer een beetje met jullie?
*begint alvast met duimen*

Het gaat beter zeg maar
Hoi dames

Ik zal aan je denken Bloe!
Ah, da's fijn Winx!

Alles zal recht kommen!

Waar is Hela, by the way?
Ahoi, Yette!

Hoeveel koffie hebbie nu achter de kiezen gemikt?
Ola Yette.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven