Mode & Beauty alle pijlers

Hoe lang ben jij?

17-12-2009 11:59 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien past dit topic beter of Lijf & Lijn, maar het is een luchtige topic en dat vind ik dan weer beter bij M&B passen.

In ieder geval....het valt me hier wel eens op dat ik veel mensen "tegen kom" van mijn eigen lengte 1.60 of kleiner terwijl dat in het "normale leven" helemaal niet zo veel voorkomt. Dus ben ik benieuwd wat de gemiddelde lengte is van de forumsters hier.

En nu we toch bezig zijn ben ik benieuwd wat je van je lengte vind. Ik vind mezelf vrij klein met 1.60m, maar ik zit er niet meer. Maar (ja, toch die maar) als ik zomaar 10cm erbij zou kunnen krijgen zou ik geen nee zeggen.

[edit] elke keer als ik de poll bekijk staan de opties in een andere volgorde!? Beetje onhandig, maar niks aan te doen. Oh...de optie met de meeste stemmen staat bovenaan geloof ik, maar ook gelijk voor mensen die niet gestemd hebben. Lekker overzichtelijk

Hoe lang ben jij? (in meters ;-) )

Totaal aantal stemmen: 436

< 1.50 (0%)
1.50 - 1.54 (2%)
1.55 - 1.59 (8%)
1.60 - 1.64 (8%)
1.65 - 1.69 (18%)
1.70 - 1.74 (22%)
1.75 - 1.79 (23%)
1.80 - 1.84 (14%)
1.85 - 1.90 (5%)
>1.90 (0%)
1.76. Fijne lengte, ik kan bij alle hoge schappen in de supermarkt.
quote:robo schreef op 17 december 2009 @ 12:08:

Hee, dan zijn we even lang, MissChicken *high five*
1.57
Ik ben 1.74. Ik ben blij met mijn lengte
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Mevrouwdekees, wij zijn even lang. Ik heb wel ok benen voor mijn lengte want mijn lengtemaat van broeken is 32. Maar zou voor mooie wel 5 cm langer willen zijn. Al weet niemand hoe lang ik ben (behalve man) aangezien ik altijd op hakken loop

Hoe zit het dan met jullie lengtemaat dames van 1.63?
Zo, jullie reageren snel!

Ja, mevrouwdekees, langere benen zoudenn hier ook zeer welkom zijn. Nu heb ik in verhouding niet echt korte benen, maar ik wil ook graag gewoon een broek kunnen kopen en niet speciaal op de lengte moeten letten!

Ik ga nog een poging doen met de trein (van morgen is het niet gelukt en stond ik na 2 uur weer voor mijn eigen deur)
Ik ben 1.71 m. Als ik het hier zo zie verbaas ik me tot nu toe over de hoeveelheid langere mensen! Heb ik mijn omgeving en vriendengroep(en) eigenlijk alleen maar meiden die of even groot (enkelen) of een stukkie kleiner zijn. Boven de meesten steek ik uit!

Ben zelf tevreden met mn lengte. Prima gemiddelde zo. Heb soms wel moeite met broeken, ze zijn snel te kort. Maar dat zal meer aan de verhouding benen/rest liggen denk ik.
1.74 prima!
Ik ben 1.71 en ik dacht altijd dat dat een redelijke lengte is, maar heel veel mensen vinden me klein :(

Omdat ik vroeger werkelijk klein was (ben pas heel laat een beejte bijgetrokken ) erger ik me eraan wanneer mensen me klein noemen. Dat ben ik helemaal niet! wil ik dan het liefste schreeuwen.
Whatever, I do what I want
1.55 m en alles in verhouding, maar toch zou ik heeeeel graag 10 cm langer willen zijn!!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
1.92m

(tijdje terug was ik de langste van de vrouwelijke forummers...weet niet of dat nu nog zo is)
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
1.67 en ik vindt het prima!
1.73 en daar blij mee. Ik trek trouwens wel gerust 10 cm hoge hakken aan. Hoger eventueel ook maar daar kan ik niet op lopen
anoniem_71936 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 12:13
Reden: Typo
% gewijzigd
1.84
1.85 en altijd op gympies
1.58... maar mijn man is dan weer 1.98 dus die kan mooi voor mij bij alle bovenste planken van de keukenkastjes!
1.72, heel gemiddeld, maar vind het prima.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
VlammendeTroela, dan ben je 5cm langer dan ik, dat is inderdaad best wel lang!
1.78, vind het een prima lengte
Ik ben 1,67cm.

Mijn vriend is 1,90. Ik vind dat heel lang.

In het begin van onze relatie vondt hij iedereen uit míjn omgeving klein. Bij hem waren ze groter.

Ik ben tevreden met mijn lengte. En ook die van mijn vriend....
quote:robo schreef op 17 december 2009 @ 12:15:

VlammendeTroela, dan ben je 5cm langer dan ik, dat is inderdaad best wel lang!Als ik er een stukje af kon hakken had ik het allang gedaan!! Maar 't geeft zo'n rotzooi he
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
1.53. Had graag wat groter willen zijn...Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo dus doe ik er er maar mee.
1.80m

Blij met mijn lange benen!
1.57....
Ik ben 1.58 en zou toch graag een centimetertje of 10 langer willen zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven