Discussie over de biechtstoel

18-12-2009 20:36 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.



Leef je uit, maar hou het leuk.



Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 22:57:

[...]



Hmmmmm... als ik soms naar de Meds en Leo Hyves kijk....



*lampje*

Meds en Leo Hyves?

Meds vind het mooi? Leo krijgt het....?



We hebben een match!

Alle reacties Link kopieren
quote:Liv schreef op 18 december 2009 @ 22:57:

Nou, ik geef nooit kledingadvies, want daar heb ik geen verstand van. Misschien eens op de mode/beauty pijler kijken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:58:





Ik wil niet vervelend doen, maarre....Het gaat vanzelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:59:

[...]





Ik heb het overwogen, maar ja, je mocht geen biecht schrijven over andere forummers. En dan houdt het op hè...Ben ik even blij zeg!
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:55:

[...]





Nou ja, uit je posts kwam wel al een beetje naar voren dat je de biechter niet kon zijn. Tenzij je zit te liegen en bedriegen natuurlijk. Ho wacht eens... dat was precies de hele kern van de biecht toch?



Mensen, we hébben er een hoor! Wie doet even antecedenten-onderzoek?



Ik eh....ik ben niet in de bios, net als jij. Ha! Ik kan het dus niet zijn! Mits die bios een leugen is natuurlijk....



*Wicky de Viking denk smiley* ingewikkeld dit.....
Alle reacties Link kopieren
quote:sneezeweasel schreef op 18 december 2009 @ 22:59:

Ik krijg wel eens slechte haar-adviezen, telt dat ook?



Hmmm Sneeze gaat even nadenken over al haar knappe vriendinnen





Shit. Van al mijn vriendinnen ben ik de knapste. (Sorry, Loom )



En ik zit dan wel niet in de bioscoop, maar de televisie staat hier wel aan. Èn ik heb geen verstand van mode. Ai ai ai.



*gaat voor de zekerheid even diep in de spiegel kijken*
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:59:



Ik heb het overwogen, maar ja, je mocht geen biecht schrijven over andere forummers. En dan houdt het op hè...



Je kan altijd, na een paar pagina's volgeklad te hebben, nog biechten dat je over andere forummers gebiecht hebt.



Als je er dan maar wel wat van leert.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zitten jullie niet in de bios? Wie zegt dat?

*roept iets over mobiel internetten*
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 23:00:

[...]





Het gaat vanzelf?
Alle reacties Link kopieren
Shit. Van al mijn vriendinnen ben ik de knapste. (Sorry, Loom )



En ik zit dan wel niet in de bioscoop, maar de televisie staat hier wel aan. Èn ik heb geen verstand van mode. Ai ai ai.



*gaat voor de zekerheid even diep in de spiegel kijken*[/quote]





Yep we have a winner!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 18 december 2009 @ 23:01:

[...]





Ben ik even blij zeg!Hoe weet je dat ik over jou iets wilde biechten?!
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 23:02:

Hoezo zitten jullie niet in de bios? Wie zegt dat?

*roept iets over mobiel internetten*Damn! Ik kan heel goed mobiel internetten vanonder mijn lelijke jas vandaan, die ik op advies van mijn knappe biosgenote heb gekocht. Het zou dus kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 23:02:

Hoezo zitten jullie niet in de bios? Wie zegt dat?

*roept iets over mobiel internetten*Ik kan verklaren wat er nu op tv is . Hoor op de achtergrond iets over op natuurijs schaatsen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:01:



Shit. Van al mijn vriendinnen ben ik de knapste. (Sorry, Loom )

Hmmm, en jute is zeker helemaal niet hip dit jaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 23:02:

[...]





Je kan altijd, na een paar pagina's volgeklad te hebben, nog biechten dat je over andere forummers gebiecht hebt.



Als je er dan maar wel wat van leert.











(Als ik dat nu direct ga doen, valt het teveel op zeker? )
Alle reacties Link kopieren
Zou er zat gebiecht kunnen worden over die meet? En sappig ook nog?

Jullie kunnen altijd doen alsof het niet over een andere fomummer gaat, natuurlijk. Zolang het voor mij maar duidelijk is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:05:



(Als ik dat nu direct ga doen, valt het teveel op zeker? )Welnee, geen angel te zien vanavond....
Alle reacties Link kopieren
quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 23:04:

[...]





Hmmm, en jute is zeker helemaal niet hip dit jaar?Ehhhh.... jawel hoor! Toch? Mensen? Alsjeblieft? Val me bij?
Alle reacties Link kopieren
Even voor de zekerheid.

Onder een kort rokje moet een huidskleurige 60 denier panty toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 23:04:

[...]





Damn! Ik kan heel goed mobiel internetten vanonder mijn lelijke jas vandaan, die ik op advies van mijn knappe biosgenote heb gekocht. Het zou dus kunnen.



Lelijke jas.... jaja!



quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 23:05:

[...]





Welnee, geen angel te zien vanavond....

Kucht even...



quote:mylenevalerie schreef op 18 december 2009 @ 23:04:

[...]





Ik kan verklaren wat er nu op tv is . Hoor op de achtergrond iets over op natuurijs schaatsen.Ja, en ik over sneeuw, koud en klimaattop. Zo kan ik het ook!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik jullie mijn beste vriendin even voorstellen?



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:06:

[...]





Ehhhh.... jawel hoor! Toch? Mensen? Alsjeblieft? Val me bij? Als dat jouw kledingadvies is, dan val je NU door de mand!
Alle reacties Link kopieren
BGB, schep je daar een heimelijk genoegen in, dat niemand begrijpt hoe of wat behalve jij? Of zou een mail ook volstaan?



Ik vraag het maar hoor...
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 23:06:

[...]





Ehhhh.... jawel hoor! Toch? Mensen? Alsjeblieft? Val me bij?



Jute gáát hip worden.

Ooit.

Eens.

Een keer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven