Discussie over de biechtstoel
vrijdag 18 december 2009 om 20:36
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.
Leef je uit, maar hou het leuk.
Two.
Leef je uit, maar hou het leuk.
Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden: link toegevoegd
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 18 december 2009 om 22:59
vrijdag 18 december 2009 om 23:01
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:55:
[...]
Nou ja, uit je posts kwam wel al een beetje naar voren dat je de biechter niet kon zijn. Tenzij je zit te liegen en bedriegen natuurlijk. Ho wacht eens... dat was precies de hele kern van de biecht toch?
Mensen, we hébben er een hoor! Wie doet even antecedenten-onderzoek?
Ik eh....ik ben niet in de bios, net als jij. Ha! Ik kan het dus niet zijn! Mits die bios een leugen is natuurlijk....
*Wicky de Viking denk smiley* ingewikkeld dit.....
[...]
Nou ja, uit je posts kwam wel al een beetje naar voren dat je de biechter niet kon zijn. Tenzij je zit te liegen en bedriegen natuurlijk. Ho wacht eens... dat was precies de hele kern van de biecht toch?
Mensen, we hébben er een hoor! Wie doet even antecedenten-onderzoek?
Ik eh....ik ben niet in de bios, net als jij. Ha! Ik kan het dus niet zijn! Mits die bios een leugen is natuurlijk....
*Wicky de Viking denk smiley* ingewikkeld dit.....
vrijdag 18 december 2009 om 23:01
quote:sneezeweasel schreef op 18 december 2009 @ 22:59:
Ik krijg wel eens slechte haar-adviezen, telt dat ook?
Hmmm Sneeze gaat even nadenken over al haar knappe vriendinnen
Shit. Van al mijn vriendinnen ben ik de knapste. (Sorry, Loom )
En ik zit dan wel niet in de bioscoop, maar de televisie staat hier wel aan. Èn ik heb geen verstand van mode. Ai ai ai.
*gaat voor de zekerheid even diep in de spiegel kijken*
Ik krijg wel eens slechte haar-adviezen, telt dat ook?
Hmmm Sneeze gaat even nadenken over al haar knappe vriendinnen
Shit. Van al mijn vriendinnen ben ik de knapste. (Sorry, Loom )
En ik zit dan wel niet in de bioscoop, maar de televisie staat hier wel aan. Èn ik heb geen verstand van mode. Ai ai ai.
*gaat voor de zekerheid even diep in de spiegel kijken*
vrijdag 18 december 2009 om 23:02
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:59:
Ik heb het overwogen, maar ja, je mocht geen biecht schrijven over andere forummers. En dan houdt het op hè...
Je kan altijd, na een paar pagina's volgeklad te hebben, nog biechten dat je over andere forummers gebiecht hebt.
Als je er dan maar wel wat van leert.
Ik heb het overwogen, maar ja, je mocht geen biecht schrijven over andere forummers. En dan houdt het op hè...
Je kan altijd, na een paar pagina's volgeklad te hebben, nog biechten dat je over andere forummers gebiecht hebt.
Als je er dan maar wel wat van leert.
vrijdag 18 december 2009 om 23:03
vrijdag 18 december 2009 om 23:04
vrijdag 18 december 2009 om 23:04
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 23:02:
Hoezo zitten jullie niet in de bios? Wie zegt dat?
*roept iets over mobiel internetten*Ik kan verklaren wat er nu op tv is . Hoor op de achtergrond iets over op natuurijs schaatsen.
Hoezo zitten jullie niet in de bios? Wie zegt dat?
*roept iets over mobiel internetten*Ik kan verklaren wat er nu op tv is . Hoor op de achtergrond iets over op natuurijs schaatsen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 18 december 2009 om 23:05
vrijdag 18 december 2009 om 23:05
vrijdag 18 december 2009 om 23:07
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 23:04:
[...]
Damn! Ik kan heel goed mobiel internetten vanonder mijn lelijke jas vandaan, die ik op advies van mijn knappe biosgenote heb gekocht. Het zou dus kunnen.
Lelijke jas.... jaja!
quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 23:05:
[...]
Welnee, geen angel te zien vanavond....
Kucht even...
quote:mylenevalerie schreef op 18 december 2009 @ 23:04:
[...]
Ik kan verklaren wat er nu op tv is . Hoor op de achtergrond iets over op natuurijs schaatsen.Ja, en ik over sneeuw, koud en klimaattop. Zo kan ik het ook!
[...]
Damn! Ik kan heel goed mobiel internetten vanonder mijn lelijke jas vandaan, die ik op advies van mijn knappe biosgenote heb gekocht. Het zou dus kunnen.
Lelijke jas.... jaja!
quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 23:05:
[...]
Welnee, geen angel te zien vanavond....
Kucht even...
quote:mylenevalerie schreef op 18 december 2009 @ 23:04:
[...]
Ik kan verklaren wat er nu op tv is . Hoor op de achtergrond iets over op natuurijs schaatsen.Ja, en ik over sneeuw, koud en klimaattop. Zo kan ik het ook!