Discussie over de biechtstoel
vrijdag 18 december 2009 om 20:36
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.
Leef je uit, maar hou het leuk.
Two.
Leef je uit, maar hou het leuk.
Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden: link toegevoegd
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 18 december 2009 om 22:53
quote:Vinyl schreef op 18 december 2009 @ 22:50:
[...]
Oh, en forummer van de maand? Boehoehoe, dat was ik ook ooit. Maar ik was de biechter niet hoor! , ik was het ook een keer dit jaar, maar was ook niet de biechter. Moet toch niet gekker worden dat we dat hier voor de zekerheid gaan melden hahahahah.
[...]
Oh, en forummer van de maand? Boehoehoe, dat was ik ook ooit. Maar ik was de biechter niet hoor! , ik was het ook een keer dit jaar, maar was ook niet de biechter. Moet toch niet gekker worden dat we dat hier voor de zekerheid gaan melden hahahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 18 december 2009 om 22:53
quote:qwertu schreef op 18 december 2009 @ 22:52:
*wist zweet van voorhoofd*
Ik ben nog nooit forummer van de maand geweest, dus ik mag blijven nuanceren zonder dat ik in het verdachtenbankje hoef te gaan zitten.
Wacht maar.... je kunt ook heel geliefd zijn en het nooit tot FvdM zijn benoemd hoor!
Zó makkelijk kom je er niet van af!
*wist zweet van voorhoofd*
Ik ben nog nooit forummer van de maand geweest, dus ik mag blijven nuanceren zonder dat ik in het verdachtenbankje hoef te gaan zitten.
Wacht maar.... je kunt ook heel geliefd zijn en het nooit tot FvdM zijn benoemd hoor!
Zó makkelijk kom je er niet van af!
vrijdag 18 december 2009 om 22:54
vrijdag 18 december 2009 om 22:55
quote:eleonora schreef op 18 december 2009 @ 22:53:
[...]
Ah.......dus ik ben de lelijke vriendin!Nou ja, uit je posts kwam wel al een beetje naar voren dat je de biechter niet kon zijn. Tenzij je zit te liegen en bedriegen natuurlijk. Ho wacht eens... dat was precies de hele kern van de biecht toch?
Mensen, we hébben er een hoor! Wie doet even antecedenten-onderzoek?
[...]
Ah.......dus ik ben de lelijke vriendin!Nou ja, uit je posts kwam wel al een beetje naar voren dat je de biechter niet kon zijn. Tenzij je zit te liegen en bedriegen natuurlijk. Ho wacht eens... dat was precies de hele kern van de biecht toch?
Mensen, we hébben er een hoor! Wie doet even antecedenten-onderzoek?
vrijdag 18 december 2009 om 22:56
quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 22:38:
Mag je ook gaan raden naar de forumnick van vivabiechters, of valt dat onder de noemer "niet leuk"?
Voor alle duidelijkheid: dat valt onder de noemer "niet toegestaan".
Biechten is hier anoniem en dat blijft zo, anders gaat het topic haar doel voorbij m.i.
Mag je ook gaan raden naar de forumnick van vivabiechters, of valt dat onder de noemer "niet leuk"?
Voor alle duidelijkheid: dat valt onder de noemer "niet toegestaan".
Biechten is hier anoniem en dat blijft zo, anders gaat het topic haar doel voorbij m.i.
vrijdag 18 december 2009 om 22:56
vrijdag 18 december 2009 om 22:56
quote:Viva Angel5 schreef op 18 december 2009 @ 22:56:
[...]
Voor alle duidelijkheid: dat valt onder de noemer "niet toegestaan".
Biechten is hier anoniem en dat blijft zo, anders gaat het topic haar doel voorbij m.i.Dûhhh ,.... beetje overbodig, Vijf.
[...]
Voor alle duidelijkheid: dat valt onder de noemer "niet toegestaan".
Biechten is hier anoniem en dat blijft zo, anders gaat het topic haar doel voorbij m.i.Dûhhh ,.... beetje overbodig, Vijf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 18 december 2009 om 22:57
vrijdag 18 december 2009 om 22:57
vrijdag 18 december 2009 om 22:58
quote:loomii schreef op 18 december 2009 @ 22:56:
[...]
Ik vind jou wel héél enthousiast andere forummerts naar voren schuiven Qtje.........
En jij begon heel "toevallig" met de verdachtmakingen, Loompje...
Ik wil niet vervelend doen, maarre.... we zitten op zijn minst in hetzelfde schuitje. (Gezellig! Theetje drinken? Varen we naar de Overtoom! )
[...]
Ik vind jou wel héél enthousiast andere forummerts naar voren schuiven Qtje.........
En jij begon heel "toevallig" met de verdachtmakingen, Loompje...
Ik wil niet vervelend doen, maarre.... we zitten op zijn minst in hetzelfde schuitje. (Gezellig! Theetje drinken? Varen we naar de Overtoom! )