Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Ik wil mini terug. Grrrr.
Arme Remma... Morgen misschien?

En arme Anky! Wat een gedoe met dat uitje en wat een avontuur onderweg... Kan me je frustratie voorstellen! Wel cool dat je vervangende kaarten krijgt!

Hier een heerlijk weekend. Paul was veel weggeweest en in de nacht van vrijdag op zaterdag begon Liz weer te spoken waarop ik ruzie kreeg met Paul. Toen was ik het thuisfront (incl. man die mij wel eens had kunnen steunen) meer dan zat. Almaar leuke dingen verzinnen en alles opvangen en dan van alle kanten gezeik.

Ik ben opgestaan en heb aangekondigd dat ik ging winkelen. Dat ze maar boodschappen moesten bedenken omdat ik niet van plan was 't weekend te gaan koken. En ook niet om iets anders leuks te verzinnen.

Dat is me goed bevallen. Ik heb heerlijk gewinkeld en naderhand geborreld met vriendin. Thuis was er zuurkool en iedereen was gezellig. Ik had kerstfilms gekocht, die hebben we gekeken. Paul heeft verder alles gedaan. Ook vandaag, toen aten we mosselen, ook lekker. Ben nu weer helemaal relaxed. Moet vaker rigoureuze maatregelen nemen :-)
You go Es!

Ik vraag me ernstig af wat ik morgen moet doen met werk; ze verwachten bevriezing van wegen en in de middag nieuwe sneeuwval.
Ach gos, da's niet leuk, mini moeten missen.

Da;s inderdaad wel triest Anky, dat er helemaal niemand stopt. Gelukkig dat je in ieder geval goed voorbereid was, maar echt niet leuk.

Goed gedaan Es, heerlijk als het allemaal eens geregeld wordt. Beetje jammer dat je er letterlijk voor in staking moet gaan, maar toch..

Ik doe ook even niets meer, lig met hoofdpijn op de bank. Mijn verkoudheid duurt eigenlijk ook al iets te lang, maar door het gespook met Mandarijn komt uitrusten er ook steeds niet van. Denk dat ik er zo vroeg induik.

Gelukkig dat je vader thuis is gebleven Pammie, het treinverkeer loopt niet echt op rolletjes vandaag vrees ik.

Schoonmoeder belde vanmorgen dat ze met de trein vanuit de andere kant van het land moest komen, hoe het weer bij ons was, en dat er geen treinverkeer was bij Den Bosch, dus ze dacht als er nou iemand haar daar op het station... nou nee dus!
Ik hoop iig dat man morgen thuis gaat werken, maar voor hem is dat op zich vrij simpel te regelen.
Oh, Remma zonder kind, da's zielig. Vindt mini een extra nachtje logeren wel leuk?

Uiteindelijk twee afzeggeningen en 5 kinderen (en een pas geboren baby) met ouders wel over de vloer. Ze waren allemaal komen lopen, dus geen geglibber met auto's. Voor 1 gezin betekende dat wel een hele lange verfrissende wandeling

Pluis heeft een heleboel nieuwe houten trainrails gekregen, en was daarmee helemaal blij. En duplo, puzzels, een trein ... Kind is voorlopig wel voorzien.

Es, klinkt alsof je weekendje uiteindelijk toch wel geslaagd was. Lekker! Ankies weekend klinkt dan weer minder. Nu moet je weer tien maanden tegen Rieu aanhikken

Ik wilde morgen met Pluis gaan zwemmen, maar fietsen zie ik niet zitten, en ik weet ook niet of ik de auto nog uit z'n parkeer plekje krijg
Jammer voor je schoonmoeder, Citro, maar dat had ik ook niet gedaan!

Anky, ik weet niet of ik voor je gestopt zou zijn, want onze eigen accu is op sterven na dood, dus ik zou bang geweest zijn dat we vervolgens allebei niet meer weggekomen zouden zijn, tenzij ik daarvoor net een flink stuk gereden had, maar met een goede accu en met man samen had ik het zeker wel gedaan.
quote:Pammie schreef op 20 december 2009 @ 19:40:

Lullig inderdaad dat er niemand stopte. En fijn dat je naar een ander concert mag (mag je dan ook voor iets anders kiezen dan Rieu? )

Ik vrees van niet . Ach, vorig jaar ging ik met lichte tegenzin en had ik een hele leuke avond, dus dat komt wel goed. En als moeders het naar de zin heeft, heb ik dat ook .
En Elessie, ik ga je voorbeeld misschien maar eens volgen. Het klinkt goed in elk geval.

Maar nu eerst maar eens een stapel was wegvouwen. En vroeg naar bed. Ik moet nog van alles doen en regelen, maar ik heb er gewoon geen zin meer in vanavond.

Nu maar hopen dat het weer morgen beter is en dat je Mini weer terug krijgt Remma.

Hier valt het nog heel erg mee met de sneeuw trouwens. De wegen waren zelfs sneeuwvrij gemaakt, wat redelijk uitzonderlijk is in Duitsland. Ik heb dus ook geen excuus om niet te gaan werken en dat is wel jammer, want ik heb wel zin in een dagje ijsvrij.
Gosh, ik lees net dat Brittany Murphy is overleden. 32 jaar. Dat is wel erg jong zeg
Ik lees het ook net, maar ik weet niet wie het is.
Heb ook geen idee wie het is, maar ik las dat dat zeilmeisje verdwenen is. Is ook wat.

Hiep hiep hoera voor Pluis! Miffy, hoe voel jij je nu? En wanneer is D-day eigenlijk?

Citro, hier zijn ze ook vervelend. Volgens mij is het decembermoeheid; vandaag was het al iets beter. Overmogen nog Nippi's kinderfeestje; als iemand nog leuke ideeen heeft voor een toverfeestje hou ik me aanbevolen.
Brittany Murphy is was een actrice in oa clueless. Vond haar altijd wel fris.

Dat zeilmeisje heeft even goed gepind voordat ze er tussenuit piepte. Dat geeft te denken.
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Hoe komt een kind van die leeftijd aan 3500 euro. Die actrice kende ik vaag van naam, maar geen idee wie het is.

Hier zijn kinderen eigenlijk wel erg lief. Ik ben zelf echter een beetje moe en sippig.
Ik was dus vanmiddag een beetje boos op Maby (ze liep de hele tijd maar om mijn hete strijkijzer heen en aan me te hangen). Ik gaf haar dus te kennen dat ze maar even elders moest gaan spelen. Dan trekt ze zo'n enorme pruillip, zet haar zieligste gezicht op en begint dan een eindeloze monoloog. Totaal onverstaanbaar (praten doet ze nog nauwelijks), maar vrij vertaald zegt ze dan zoiets als:"okay mama, als jij dan zo stikchagrijnig bent omdat je panne had met de auto en je etentje de mist in ging, nou dan ga ik wel ergens anders spelen hoor. Als dat echt is wat je wilt. Maar bedenk dan wel dat ík er niets aan kan doen en dat ik alleen maar lief voor je wilde zijn." Compleet met articulaties en handgebaren, het is eigenlijk te schattig voor woorden.
Anky

Nippo, D day is in de tweede helft van juli. Hebben we er straks eentje die met de feestdagen jarig is en eentje in de zomervakantie. Wat een timing

Ik ben hopeloos met acteurs en actrices en weet ook niet wie dit is, maar 32 is wel heel erg jong.

3500 euro had ik ook niet op mijn pennyrekening staan toen ik 13 was.
pennyrekening ik vermoed dat Laura 3500 euro van d'r vaders rekening heeft gepind? tis wel een raar verhaal; óf het is een publiciteitsstunt (die vader spoort niet helemaal) óf het is echt goed mis.

Geweldig verhaal van Maby, Anky. ik zie het helemaal voor me. Was je boze bui (terecht overigens hoor) toen snel over?

Es: Thumps up! goed gedaan! ik ben vorige week gaan gooien, schreeuwen en smijten, maar ik had jouw voorbeeld moeten volgen. Ik was geneigd om in de kroeg te gaan zitten zuipen, maar dit is slimmer. Is bij Paul het kwartje enigzins gevallen? dat-ie de volgende keer een beetje nadenkt?

en Citro: ik was schoonmoeder ook niet gaan brengen, hoor. die had duidelijk een beetje oogkleppen op.

fijn dat het een geslaagd feestje was, Miffy.

ik merk wel dat ik het grootste gedeelte van de dag buiten heb doorgebracht; ik was om 8 uur zo goed als áf.
haha die Maby. Ik zie het voor me want onze meis kon dat ook altijd zo goed,

Ik ben ook moe van buiten "spelen" Sok. Het valt niet mee om op je 356e op je buik op een slee de heuvel af te racen. Maar leuk was het wel.
Oh fijn, het regent of hagelt hier nu. Volgens mij blijf ik morgen maar binnen!

Slee hebben wij niet, maar die staat wel op het wensenlijstje nu.
Regen of hagel? Hier is het net wintersport.

Es, ik vond je actie uitstekend, lijkt mij ook heerlijk. Maar man heeft al zoveel alleen gedaan de afgelopen weken dat hij dat niet verdient.

Leve internet, ik heb allerlei leuke toverspelletjes gevonden. Een verjaardag in de zomervakantie lijkt me trouwens zo gek nog niet. Je hebt in ieder geval tijd zat om er iets leuks van te maken. Ik ben trouwens erg blij dat ik het feestje naar de vakantie heb verplaatst, want er is al genoeg decemberdrukte.

3500 euro heb ik nu ook niet, maar toen ik 14 was zeker niet. Hoe komt zo'n meisje aan zoveel geld? Ze zit vast al ergens ver weg.
hier valt ook weer vanalles naar beneden, maar het lijkt tot nu toe op sneeuw.
Zeilmeisje zit op St. Maarten hoor ik net.

En van Brittany Murphy schrik ik, zij is net zo oud als ik!

Ik wil morgen ook ijsvrij Wie weet geeft het KNMI morgen nog een geinig weeralarmpje af.

Het was trouwens mijn schoonvader die per trein wilde komen. Dat jullie niet denken dat mijn kant van de familie zo gek is

Ik was net boos op Pamman, hij wilde Mannie niet gaan inhaleren terwijl hij ontzettend lag te hoesten. Kreeg een hele monoloog dat het alleen maar verkoudheid is. Terwijl de kinderarts al 38 keer heeft verteld (specifiek aan Pamman) dat hoesten een teken van benauwdheid is bij jonge kinderen. Dat volwassenen gaan piepen en jonge kinderen hoesten. Ik ben zelf maar Mannie gaan inhaleren en tadaa, hoesten is met 80% afgenomen. Duh.

Mif, Mini is ook tweede helft juli maar nog net op tijd om ook eens haar verjaardag op school te vieren.
Ik ga naar bed. Met een fijn warm kruikje en mijn boek.

Bis morgen!
Tot morgen
Goedemorgen!

Hier is weer aardig wat sneeuw bijgevallen vannacht. Eens kijken of ik de kinderen wat eerder uit bed kan vissen en dan nog op tijd op werk kan zijn.

Sterkte met feestje Nippo. Ik benijd je niet, ik ben zo blij dat ze hier in Duitsland (nog) niet aan feestjes doen (ik vermoed vanaf 6 jaar = Grundschulleeftijd?).

Ot en Sien waren gisterenavond al weer helemaal hyper bij het vooruitzicht van weer een hele dag buitenspelen op de Kindergarten vandaag. Sien heeft haar skipak al klaargelegd en Ot zijn thermo-onderbroek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven