Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
O ja nog zo'n draak.
Malman moest even naar mijn ouders toe, rijdt hij zowat een wild zwijn aan, hij was helemaal van de wap

dat is echt zo'n weg waar ik altijd zeg dat hij een beetje op moet passen, maar wat hij niet geloofd omdat hij nooit wat ziet. Nu stonden er een stuk of 10
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat is dat met jullie; herten wilde zwijnen. Bloedlink.

Oooh help, man en ik hebben nu al geen enkele naam die enigszins in de buurt komt van wel leuk. Huh, rare zin. We kunnen geen namen bedenken die we allebei wel leuk vinden.

Tips nodig!!!!
Naaaaaaaaa wat voor rimboe wonen jullie?

Hmmmmm, heb je niks meer op je lijstje van L en B staan wat nog wel leuk is?
Tja, het is koud en ze hebben honger dan lopen ze sneller op de weg. Haske mooi man die Veluwe.

Welke namen vind jij leuk en welke namen zijn afgekeurd?
Ja leuk, weer namen bedenken
Zo, middag gered. Ik ben gewoon drie uur blijven zitten (jaja ik was zo´n irritante plakker ). Nee horo, zij liep ook wat met haar ziel onder de arm.

Lekkerrrrrrrrrrrr zo´n extraatje Mal!

Amalia, heerlijk zo winkelen zeg. Vindt Amaliaman dat leuk dan?

Bridges, oh irritant he? Hier ook een teakhoutenkast die helemaal uitpuilt, en een erker die ook uitpuilt. Een soort uitbouwtje helpt dus niks .

Bam, wat krijgt Juul dan allemaal? Ik heb op aanraden van jullie zo´n meeneemplaymobielkoffer gekocht. Denk alleen dat ie er niks aan vindt. Nou ja, voor jongste dan maar.
Zo daar ben ik ook weer.

Gisteren lekker mijn verjaardag met vent gevierd in de sauna met een hamam behandeling erbij (zooooooo lekker) en de jongens en de hond waren uit logeren dus vanmorgen ook nog uitgeslapen.

Ik heb een camcorder gehad, erg leuk! Kan ik eindelijk goede filmpjes maken ipv die halfbakken met de foto camera.
Gaaf zeg Enka! Daar zul je vast veel plezier van hebben!
oh wat ernstig, vergeten....

Hiep hiep hoera voor Enka!!!! Wat een geweldig cadeau!!!!
Ja gefeliciteerd vergeet ik er helemaal bij te zetten!
Jinny, dus de mannen heb je even lekker ergens anders kunnen laten uitrazen

Bridges, moeilijk zeg zo'n driftig meisje. Ik zal even de folders kopiëren die ik kreeg bij de cursus over peuterdrift en ze samen met DE sticker (die ik steeds vergeet) op de post zal doen. Hier nog geen tips (naast de folders)

Zag wel erg leuke foto's voor T zijn verjaardag!

Mal, lekker zeg zo'n extraatje, en wat een geweldige foto van Mr J in zijn skipak, hij kan zo meedoen in die reclame.

Juud, ken je de bakkerswinkel is ook erg leuk, wel heel anders als hotel Americain. Maar ook altijd erg leuk, gezellig en lekker.

Bam, leuke kado's! En succes met balansen. Moest wel even lachen om je sleutelactie
Oh Enka: vergeten... Hierperdepiep hoera voor jou!!! Alsnog gefeliciteerd. mooi cadeau!!!

Mal: haha die Malman! Eindelijk een live ontmoeting! Gelukkig ging het goed!

Jin: ah de middag goed doorgekomen dus. Fijn. Man nog vrij met oud & nieuw?

Suus niets van gehoord nog? Vreemd...

Amalia: ah leuk, namen! Zet je suggesties op de groep? Kunnen we daar schieten. Leuk shoppen!

Compu: nee niet naar circus. We zijn naar renz geweest in zomer. Geloof dit wel.

Meisje was hier vanmiddag gelukkig rustig en weer iets blijer. Had vandaag geen AB gehad tussendoor... Zou dat echt schelen? Verder is ze op kdv een dotje. Eet goed en netjes (voor een 1 jarige dan hè) en geen driftbui te vinden. Nooit trouwens. Ties afscheid genomen, hij had het erg leuk gehad. Ben benieuwd hoe hij reageert als Fieke volgende week heen gaat en hij niet.
Dat zou mooi zijn Enka, dank je wel alvast! En bedankt voor je leuke post nog!!! Hij was in zijn nopjes!
Maakt niet uit hoor dames, is gewoon ook een rare tijd om nu jarig te zijn. Ik vier het zondag voor de familie al staat het feestje dan meer in het teken van T. Ik heb vandaag alle kleurstoffen etc voor T's Cars taart gehaald nu nog maken.... Wij geven de Kiddizoom Pro aan T, hij wil altijd heel erg graag foto's maken

Amalia, wat een heerlijke zwangere buik heb je! En sushi mjam!

Compu: klinkt er leuk en gezellig jullie date met Hel en Mare. Ben je niet heel erg moe? Pfff en zwanger en een bijna kleuter en verhuizen
Enka, dat is een leuk cadeau!!! Oudste kreeg het vorig jaar van oma en de hele Kita is er fan van (ze mochten laatst een speelgoedje van thuis meenemen naar de Kita). Volgens mij krijgen bijna alle kindjes van de Kita er een!!
Meisjes hai!

Bridge, van harte nog met je grote kleine man. Hij is vier, wat een mijlpaal toch he?

En sterkte met de kleine driftkikker

Enka, jij ook nog van harte! Klinkt als een heerlijke dag en wat een mooie camera. Leuk cadeau!

Hier alles goed hoor. Beetje depri want de hormonen zijn zich weer aan het roeren geloof ik. Ik kan om alles janken en verlof is voorbij dus ik moet afscheid nemen ofzo. Ik heb dus maar even bewust veeeeel tijd met mijn dochters doorgebracht. Na ja, tel daarbij op dat ik echt nog wel wat in de war ben (ik vergeet dus echt weer alles, dramatisch...) en u begrijpt dat ik me even afzijdig gehouden heb.

Maar goed, ben d'r weer! Hoest hier verder? Zag dat Compu uit de kast is en bijna echo heeft, Amalia al lekker op schiet, jullie allemaal teveel speelgoed hebben en geen Exp... Ikea kast , iedereen weer goed bezig is qua fietsen en andere cadeau's, Mare nog steeds dol is op paarden, Jinster nog weer eens een knuffel kan gebruiken voor haar allerliefste oudste, Bammie bijna geen speelgoed in huis heeft (ha ha ha) en nog een heeeeeeeleboel meer dat ik niet meer weet.

Star, hoest at the office? Gaart dat ouderschapsverlof nu direct in? En heb je maar een jaar genomen? Geef dan wel aan dat je de rest wil bewaren he? De rechten zijn fors uitgebreid naar 26x je werkweek. Ik kan met de 4 uur die ik opneem 4 jaar vooruit .

Bam, hoest bij Ris? Gaat het daar een beetje?
Oh ik zie ergens sticker staan: de stickerclub is dood vrees ik. Geen sticker gezien hiero
Gefeliciteerd Enka, ben je vandaag jarig?

Klinkt als een gezellig dagje, gaaf kado ook zeg.

Suze: Is ook niks om weer te werken, en de kleinste naar kdv te brengen, niet gek dat je hormonen weer van slag zijn. knuf voor jou.

Wanneer ga je weer aan de slag?

Kokos: Ik dacht vanmiddag ineens aan de gevonden kado's van sinterklaas door Lianne, hoe heb je dat nog opgelost?

Mal: Fijn dat je zoveel werk hebt, altijd goed.

Klinkt wel spannend daar bij jullie met al die beesten
Volgens mij kun jij een veel grotere gebruiken Suze!! Getsie, niet leuk van die geflipte hormonen.
Jullie oh-en 3 pagina's in een kwartier vol over Wen, Lien en Lin en nou zijn jullie pleitos?!? Tssss, ook niet aardig!
Crosspost Bam en Jin
Gisteren begonnen Bam.
Hoooooooooooooooo stop HOOOOOOOOOOOOOO, dat heb ik je niet aangeraden hoor Jinny, ik weet van niks

Juul krijgt een fiets ( maar goed dat is echt een must en meer toeval dat hij ook jarig is nu, anders had hij hem ook wel gekregen) een doos playmobil van de speeltuin en een slot voor zijn fiets en een leesboek : Apie leert zwemmen.

En kan best dat ik nog meer tegenkom wat ik al had gekocht, maar goed zie momenteel door het bos de bomen niet meer, ehh andersom....

Enka: Knap dat je dat kan zeg een taart maken, doe je 3d?

Ik wil wel een fotootje zien, ben benieuwd.

Juul heeft bedacht dat hij een piratentaart wil...
quote:Suze2 schreef op 29 december 2009 @ 22:01:

Gisteren begonnen Bam.

Ohh dacht volgend jaar ergens, dan is het helemaal k u nogwat..

Hoe doet de kleine meid het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven