Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben bij geloof ik. Gezellig hier

Wij zijn vanavond lekker met z'n viertjes thuis. Hopelijk gedragen de meisjes zich zodat Starman en ik kunnen bankhangen.

Reken er maar niet op, dan kan het alleen maar meevallen

Trouwens, hond zal toch wel op schoot willen, arm beest is doodsbang :(
Star, 'leuke' buren kunnen ook vermoeiend zijn, want wij zijn bv weer niet uitgenodigd bij een buurfeestje. Word je weer onzeker van: zijn we wel leuk genoeg?

't Is ook nooit goed

Veel plezier met de bank en man.
quote:Star schreef op 31 december 2009 @ 16:54:

Ik word jaloers van al jullie leuke buren aka potentiele vrienden, wij wonen echt verkeerd Kom bij ons wonen, hier ook weinig gezelligheid.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bridge, ik heb geen tips voor je. Bij ons gaat dat al 2 jaar zo. Alleen als hij zelf weggaat met de bus dan gaat het goed, maar voor de rest is het altijd hartverscheurend brullen als ik weg ga, zelfs bij de thuiszorg waar hij zo gek op is.
Whahaha ja dan krijg je dat weer inderdaad Amalia. Het is ook nooit goed

Mal, regel es een leuke baan voor me daar dan
Wat wil je gaan doen dan Star?
Hier ook geen burenfeestjes of zo hoor. Wel aardige buren, maar daar blijft het bij. Hier schoonouders en vriend zijn broer + vrouw op visite. Ties is helemaal nerveus. Arm ventje, haha. Had er zo'n zinj in. We maken hem weer wakker, ben benieuwd! Zwager heeft Pools vuurwerk, nogal veel en hard...

Wat betreft het afscheid nemen, het is altijd al lastig. Bij kdv heeft hij tijden gebruld, ging net redelijk. Laatste weken weer iets minder vanwege zenuwen en zo, maar goed. Het gaat wel over, en moet even doorzetten. Denk dat ik het momenteel ook even moeilijker vind dan hij hoor... En ben dan weer "bang" dat ik dat onbewust op hem overdraag...

Gerechten van Amalia klinken eng, ik wil er niet eens op googlen. Doe mij maar gewoon gevulde eieren!

Jullie ook allemaal aan de top 2000? Zo gezellig, al die leuke muziek!
Mal: je avatar is weer helemaal geweldig!
quote:Maleficent schreef op 31 december 2009 @ 19:26:

Wat wil je gaan doen dan Star?

Iets leuks

Educatief medewerker in bijvoorbeeld een museum of bibliotheek lijkt me erg leuk, redactiewerk, communicatie/PR-medewerker zoiets.
Top 2000 niet aan, toch elk jaar hetzelfde. Net Blackadder gekeken

Gisteravond I Am Legend gekeken. Starman had een Blue Ray speler gekocht en is nu allemaal DVD's voor mij aan het kopen. Zegt ie
NOg even!!! En de staatsloterijsite ligt eruit Weet ik niet of ik als miljonair 2010 in ga, hmmm.

Nou, ik neem mijn 6e gevulde eitje en ga knallend het nwe jaar in, hoe dan ook.

Maken jullie de kidneren wakker? L wilde graag, dus die mag eruit. Ben benieuwd hoe hij het vindt.
Happy newyear dames! Dat al jullie dromen uit mogen komen. X
Feliz ana nobo!!!!!!!!!!

Hoeraaaaa
Jij was echt snel Su

Ik heb hier 2 ventjes achter Dora haha. Een van mij hoor, B slaapt heerlijk. L vond het vuurwerk prachtig, grote smile achter het raam (het stonk nl buiten vond ie)
35 euro. Op 3 loten dan he. Schiet niet op Ach, ik was 2e met sjoelen, je kan niet al te veel geluk op 1 avond hebben natuurlijk :rolf:
Happy new year (samen iets teveel prosecco soldaat gemaakt, Hips!)
Gelukkig nieuwjaar!!! Met veel goeds, prosecco en gevulde eieren!

Hier lekker op tijd. Ties vond het super, maar plaste in bed net. Fieke ook alweer wakker dus zit maar angelina ballerina te kijken :puke: Even koppie thee zetten...
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Pff.. ging om half 3 naar bed, maar kon niet slapen, hele harde bommen werden er nog afgestoken en ik had het verschrikkelijk koud.

Ik heb het nog 5 uur zien worden en om half 8 was Robin weer rise and shine.

Robin heeft overal doorheen geslapen en Tobias wilde niet slapen en is dus uiteindelijk op de bank om kwart voor 10 in slaap gevallen. En werd om kwart voor 12 wakker.

Hij vond het vuurwerk geweldig!

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!!!

Allemaal fris en fruitig nu?? Zonee, sterkte vandaag!!
Bridges, nog gefeliciteerd met T! Alweer 4 jaar en dus naar school! Wat zielig dat hij er zo'n moeite mee heeft Ik vrees hier ook het ergste.

En Star hoe was het bankhangen met je schoothond?

Haha.. en ben je er al achter, wie er sleutels aan zn broek heeft hangen?

CD, nog gefeliciteerd met Kevin! Leuke dag gehad?

Juud, fijn dat Sjimmie nu doorslaapt! Heerlijk!

Hoe is het met het afvallen? Gaat het goed?

Enka, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Mal, wat een gave avatar weer! Heb je nu hoofdpijn van de prosecco

Amalia, leuk dat je vriendin ook zwanger is. 1 dag? Hihi.. leuk dat ze het gelijk verteld!

Bam is het gelukt met de giraf? Alles klaar voor 2010?

Helen, zie je op tegen Mare haar verjaardag? De verjaardag zie ik niet tegenop, ik vind het meer erg dat hij 4 wordt. Zo groot al weer en dan naar school. daar zie ik pas tegenop!
Hi Compu! Jij vast wel fris en fruitig! Hoe gaat het met je?

Oh zal ik eens wat leuks vertellen? Ik ben aangenomen voor die baan op het nieuwe pand! Per 1 april ( geen grap ) ga ik daar beginnen.

Dus Mal bedankt voor het advies van de brief!
Goedemorgen allemaal. Valt wel mee met de hoofdpijn, Jonathan heeft tot 9 uur geslapen, dus dat is wel fijn. Die is trouwens helemaal niet wakker geworden om 12 uur. Hij heeft in de vakantie een paar keer zijn middagslaapje overgeslagen, en gisteren dus ook. En dan merk je dat hij de nacht toch wat rustiger doorkomt en langer slaapt.

Naatie, wat een mooi begin van 2010, gefeliciteerd!!!!!!
Zoo, hier was het half 9 van L en 10 voor 9 voor B, dus we hebben nog een redelijk nachtje gehad.

L is nu druk aan het sjoelen, ha ha. Grappig.

Oh, meneer wil nu een spelletje op de computer doen, ik moet de boel inleveren

Deze maand worden (bijna) alle kindjes 4! Heel apart, zo'n mijlpaal.
quote:amalia schreef op 01 januari 2010 @ 01:01:

Jij was echt snel Su

Met de vriendelijke groeten van TMobile en mijn iPhone

Morgen dames,

Kort nachtje hier: ging om 2 uur slapen en was om 6 uur wakker want moest kolven en kon toen helaas de slaap niet meer vatten tot man en oudste kind om half 9 naar beneden gingen. Daarna nog 2 uurtjes lekker geslapen gelukkig.

Jeetje is wakker geworden van de knallen, helemaal verdrietig omdat we buiten waren (kan ze max een kwartier hebben staan huilen, oeps...). Ik had de babyfoon mee maar als ze naar beneden gaat en daar huilt hoor je dat natuurlijk niet . Gelukkig had papa een mooi stuk vuurwerk bewaard en hebben we dat nog lekker afgestoken. Daarna bij ons in bed geslapen. Volgend jaar mag ze lekker opblijven als ze dat wil.
Naat, wat een mooi begin voor jou!

Mal, ga je proberen Jonathan wat vaker op te houden of is dat meestal echt niet mogelijk? Al bedacht wanneer jullie Efteling gaan doen?

Hel, kunnen we voor je reis nog afspreken? Weekend na 14 jan misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven