Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dan moet je deze maar eens heel snel gaan aanschaffen, HPL. Ik lees waanzinnig veel zoals je misschien weet, maar dit boek is 1 van de beste boeken die ik in lange tijd gelezen heb. Zooo tragisch en zoooo grappig bij tijden.
.
Gaan we doen Marie

Zeg hoe is het bij jou? En met je dochter en je jongste? Zit die nog steeds op die speciale school?
Yep, en dat gaat heel erg goed! Hij kan tegenwoordig

....

....

....

....

....

LEZEN!!!! En beter dan de gemiddelde forummer, kan ik wel zeggen, grijns. Maar serieus: hij kan dus lezen, wie had dat nou ooit bedacht? Hij gaat dus als een speer.

Met beide dochters (ik heb er 2) gaat het ook goed: de oudste doet eindexamen en gaat volgend jaar dit jaar naar de universiteit. En mijn oudste zoon is tegenwoordig langer dan ik en moet zich scheren :-). Het grut gaat dus lekker.

En met jou? Banengewijs? Meen me te herinneren dat je een poosje aan de kwakkel was, met banen dan. Is dat nu beter?
.
O wat goehoehoed van Jongste! Wat goed! Weet je nog dat je zo blij was toen ie net op die school zat en hele kleine stapjes (maar voor hem zulke grote vorderingen) maakte? Wat super!

Was ff vergeten hoeveel kids je ook alweer hebt Fijn dat het goed gaat joh!

Banengewijs gaat het met mij super Mr N is weg bezuinigd vanwege de crisis, die zit sinds augustus thuis, da`s minder. Maar hij is bezig met iets voor zichzelf, dus komt goed
O ja, dat herinner ik me zeker. Ik herinner me ook dat ik ooit zei dat ik al blij zou zijn als hij ooit "mama" zou zeggen. Nu denk ik met enige regelmaat: kun je ook heel even, voor 3 minuten maar, je waffeltje dichthouden zodat ik mezelf kan horen denken? Het kan verkeren.

Oef, Mr N wegbezuinigd, dasnieleuk. Iets voor zichzelf is dan weer wél heel leuk!
.
En houdt ie z`n giechel als je het vraagt? Nee zeker?

Nee het was ff helemaal niet zo leuk in Villa Kakelbont maar het komt goed
Ik vind het zooo knap, ik zit hier helemaal plaatsvervangend te glimmen voor je jongste
quote:eleonora schreef op 02 januari 2010 @ 18:41:

Nijn, je hunkert naar warmte van hem misschien, En door seks te hebben krijg je de intimiteit die je heel hard nodig hebt, zou dat kunnen?

Of ben je gewoon een hitsige sloerie? Kan ook natuurlijk.....

Zou de waarheid in het midden liggen? Maar nee, je hebt gelijk met het bovenste stukje.
Marie, wat lijkt me dat raar, als je zoon langer is dan jijzelf! Terugstoppen als ie vervelend is is er dan niet meer bij...

Grote Nijn is nu 9 en heeft bijna mijn schoenmaat. Zo gek, van die grote schuiten, haha. Gelukkig heeft ze mijn broekmaat nog niet, ze is zo slank als een gespierde spijker.
Dat is ook heel erg gek, Nijn! Ik ben zelfs met fikse hakken aan kleiner dan hij en hij tilt me met het grootste gemak op. Schoenmaat 44, scheerapparaat in de badkamer, zware stem (baard in de keel is al voorbij) - heel gek allemaal. En toch kan het dan soms weer een klein jong zijn, als-ie een knuffel wil bijvoorbeeld, want uiteindelijk is hij nog maar 15 en dus nog een jongetje. Maar de man die hij wordt is al bijna daar, en dat is een vreemde gewaarwording.
.
Lijkt me heel bijzonder, als je kind volwassen begint te worden. Nu zal Kitty mij niet heel snel voorbij groeien denk ik, ik ben niet groot maar haar vader ook niet. Ik verwacht dat ze slechts een paar cm. langer wordt dan ik ben. Maar het oudste Tommetje bijvoorbeeld, is nu al heel groot en nog maar 8. Ik denk dat die mij met z'n 12de voorbij is. Maar Tom is dan ook lang.

Marie, wat heerlijk om te lezen dat het jongste nasje het zo goed doet!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ze worden heel snel groot. Mijn zoon heeft schoenmaat 46 en is 1.90.

Gisteren zat ie nog in de box.

Ongelooflijk hoe snel alles gaat. En mijn stoere zoon brak als een kleine jongen toen hij bij de uitvaart van zijn omi was, die hem heeft leren lezen toen ie 4 was, heeft leren fietsen en noem alles maar op wat omi's doen.
Wat vreselijk ook voor je kind. Zoeken jullie elkaar erg op deze dagen? (hij woont niet meer thuis toch?)
Yas wat moet dat dubbel zeer doen, als je ziet dat je kind ook zo'n verdriet heeft. Hopelijk hebben jullie veel aan elkaar.
Bioscoop (avatar 3d) was erg leuk, daarna hebben we appeltaart gebakken, gesekst, héél lang gepraat (ook serieus en ja, Tangaman is weldegelijk verliefd) en ach, om 5 uur des ochtends (na het praten) nog maar eens gesekst... En vanochtend appeltaart voor ontbijt gehad . Ben helemaal vrolijk (maar wel een beetje moe) vandaag .

Mariannanas, ik ken het verhaal van je jongste niet, maar als ik het zo lees mag je supertrots zijn dat ie kan lezen!

Komt een vrouw bij de dokter... twee keer gelezen, twee keer gejankt. Wil de film wel zien, maar niet in de bioscoop.
Klinkt heel goed Tang! Eerst gesekst zeg je? Mmmm, misschien werkt het dan toch, dat slechte gedrag belonen
Een hele goede morgen dames!

Moet iedereen weer aan 't werk vandaag?
Mijn vakantie zit er op. Ben dus heeeeeel hard aan het werk nu.

Nog een paar weken en dan ga ik tijdelijk minder werken. Daar kijk ik erg naar uit kan ik zeggen!
Mogguh.
Moggûh HPL. Heeft mr. N. je inbox al gefixt?
Heb ik zelluf gedaan PW Mr N is as we speak de kerstboom aan het aftuigen. Ik ruim zijn rotzooi op, hij de mijne
Had je maar één boom dit jaar?

Bij mij wordt hij vanmiddag ontmanteld. Ik heb daar een kind voor.
Ik ben ook weer aan het werk en dat is altijd even schrikken weer. Bah. Het Gareel is nog niet echt ingezonken, zeg maar.

Kerstboom aftuigen vind ik Niet Leuk. Ik ben dus nog even in denial en laat 'm nog een paar dagen staan.....
.
Ik ben nog niet aan het werk, kan het nog niet aan. Ze hebben alle begrip. Ik mag het rustig aan doen, zo lang ik wil.

Ga er van de week even op een middag langs, de touch niet verliezen. Gelukkig hoef ik niet veel te praten, want mijn lief werk op dezelfde afdeling en die was er vanmorgen wel en heeft alles verteld.

Vanmiddag was ie weer thuis, hij heeft ook carte blanche om mij bij te staan. Ik denk dat ie morgen wel weer de hele dag gaat, of tot een uur of 3.

Denk dat ik volgende week halve dagen ga doen en de week erna weer vol.
Ik moest ook weer werken en ik had geen zin. Gek he.

Maar het viel wonderwel mee. Collega was over het algemeen aardig, en nu ik niet echt meer iets met haar hoef, kan ik haar gevit ook makkelijker van me rug laten glijen.

Heb nog wat collega[s ingelicht over mijn a.s. vertrek en eentje was echt heel verbaasd en vond het heel jammer. Toch wel een soort van prettig natuurlijk.

Verder heb ik een afspraak gemaakt met mijn baas, om nog wat meer na te praten over mijn functioneren, vervolgens nog een afspraak met de loopbaanadviseur van de organisatie.

Zelfs gelachen vandaag op kuttoor! *verbaasd*

Onze boom is weg, dat ging een stuk sneller dan het optuigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven