*** Bar Too Much *** 182 ***

15-12-2009 22:04 701 berichten
Het is echt tijd voor een wijntje!

Proost
Alle reacties Link kopieren
Wies, wat is het mooi in A. Gelukkig reed het OV allemaal volgens plan, dus dat ging prima.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ja Mir, het is hier een hele witte wereld. Heb er de hele dag ook van genoten......
Hoi

Ik ga even bijlezen...
En.....ben je al uitgelezen Yetteke?

Gaat het weer goed met grote zoon???
Het gaat wel Wies. Hij probeert overdag leuke dingen te doen en komt voor het slapen met 100 vragen. Net zijn moeder

Morgen de eerste schooldag na de vakantie. Het team is geïnformeerd en morgenvroeg wil hij het de klas vertellen. Hij draagt een SOS medaillon en wordt naar school gebracht en komt met de bus terug. We gaan van de week een fietshelm kopen zodat hij onder begeleiding kan fietsen. Ik hoop zó dat dat allemaal voor niks is. Dat hij, als hij al aanvallen moet hebben, ze thuis mag krijgen. En niet op school of een busstation.
Goedemorgen.

Alles weer normaal vandaag, heerlijk. Vandaag wordt de nieuwe tv gebracht, zo'n grote platte. Nou ja, groot, 't kon nog veel groterder, maar voor mijn doen is ie groot. Hoop dat ik daar geen spijt van krijg.

En weer normaal eten, want die paar kilootjes zijn er wel een paar veel geworden, dus die mogen er best weer af.

David Dunning
Zo, ik kan me weer meten met Jo, ik heb nu ook zo'n grote tv. M'n tv-kastje lijkt best smal ineens.

David Dunning
Goeiemorgen Barrers.

Hoi Mir, jij bent dus klaar voor de olympische winterspelen?

Wat zal jij genieten van je grote tv.

Issie net zo groot als die van Jo?

Wat een spannende dag voor je zoon Yetje, wel heel dapper, dat hij het zelf in de klas gaat vertellen.
Zo, alles gezien en beantwoord, nu gauw douchen en dan maar eens gaan puinruimen van alle feestdagen.....
Hoi

Ik zal blij zijn als Zoon weer veilig thuis is. En de anderen ook tuuk, maar da's toch anders.

Wat gaaf Mir, een grote tv! Gaat de Wii nu de deur uit? In de bijsluitert daarvan staat namleijk dat je het op een zo'n klein mogelijk scherm moet aansluiten

Mag ik een koffie en een trap onder m'n achterste?
Hé, we heb onze hoofdletters terug!
Goh
Wow, we hebben echt onze eigenste letters weer trug, hiephoi
Nee toch niet, alleen maar de beginletters :-S
Ach ja, die beginletters zijn het belangrijkste. In elk geval de B en de M, want het is oorspronkelijk natuurlijk wel de Bar van Much.

Hoop trouwens dat het goed is gegaan met die rechterlijke uitspraak waar ze het ergens vorig jaar over had.
Middag!

Op den valreep, voor ik weer moet werken.

Yette, ik heb iets gemist vrees ik. Oudste zoon helaas met iets behept waar je je hele erge zorgen om maakt?

Mir, leuk, nieuwe tv! geniet er maar lekker van!

Wies, drukkie, drukkie?

Hela, hoest met de knie?
Ha die Bloe. Ja, we maken ons best zorgen. Ik vond het doodeng om hem naar school te laten gaan, maar iedereen weet er daar nu van, dus ze zullen hem zo goed mogelijk opvangen, dus dat zal wel wennen. Vandaag heeft Man hem gebracht en gehaald, want fietsen mag nog even niet. Zoon kan ook wel met de bus, maar hij en ik vinden zelf halen en brengen met de auto toch een fijner idee. Hij zal maar op straat of in de bus omkiepen als hij alleen op weg is. Dus als dat even kan, halen en brengen we hem voorlopig. En bij mooier weer gaan we samen fietsen. Met een helm.

Gelukkig is dit in elk geval niet zo'n gevaarlijke epilepsie als de vorm die hij als baby had. Hij kan natuurlijk wel heel ongelukkig vallen, of stikken, maar de epilepsie zelf beschadigt zijn hersenen niet.
Lieve Bloesje, als er eentje is, die het juist niet druk heeft, in vergelijking met jullie allemaal, dan ben ik het wel.

Ik ben alleen maar aan het genieten van alles wat op mijn pad komt en er is niets, wat ik persé moet.......

Sorry als ik jullie daar jaloers mee maak, want dat wil ik niet.

Laten we gewoon zeggen, dat ik het druk heb met meeleven van jullie drukke leven. En het meeleven is wel heel echt
Tijd voor een glaasje port.

Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd naar de uitslag van de rechtzaak van onze Mutchie.....

Misschien dat ze dit wel leest......

Mutch, laat eens wat van je horen........
Proost!

Dank je Yetje, is het goed met zoon gegaan met zijn verhaal in de klas?
Goedemorgen meisjes.

Ik ga voorlopig in de meeleesstand en ik vermoed dat dat ook de voorbereiding gaat worden tot afkicken. Heb meer dan schoon genoeg van de manier waarop er op dit forum in het algemeen wordt omgegaan met forummers. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat het meten met twee maten hier echt aan de orde van de dag is ondanks al het gemekker van de oppermoddereter dat dat absoluut niet zo is. Er worden onbeschofte fouten gemaakt.

Koffie
Hel, watskebeurt? Of de druppel?

David Dunning
Lieve Hela, wij hebben het hier toch heel gezellig??

Het klopt inderdaad niet helemaal, hoe er met verschillende zaken omgegaan wordt, maar waarom moeten wij jou daarom dan gaan missen??? Dat kan niet hoor!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven