Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja Jin, probeer het in iets positiefs te zetten, zodat jij idd je handen vrij hebt. Is dat mogelijk? Ze komen toch voor de kinderen en niet voor jou, toch?

Ga oudste ophalen vna de psz
Hieperdepiep Thijmen en CompuGirl! Jullie hebben een mooie zonnige dag uitgezocht om jarig te zijn!

Jin, je zou ze toch, die schoonouders van je...

Amalia, sterkte vandaag meis. Buik weer wat gekalmeerd?

Mamax, hoe is het bij jullie met de pokken?

Mal, hebben nu met schoonmoeder ook met het CIZ te maken, drama! Hoop dat het voor jullie goed uitpakt nu. Ah, en mooie kar zag ik voorbij komne.Niks mis mee!

Bridges, dat zijn fijne berichten! Mag je zeker trots op zijn! Gaat 't were een beetje met de knoop? Bah bah bah...
Net wat gegeten, knap er niet van op

Boehoe
Stressed is just desserts spelled backwards
Hieperdepiep! Twee jarige joppies, twee kleuters

Gefeliciteerd!
Thanks dames!!! Ook voor de leuke kaarten.

Heb trouwens ook niet bedankt voor de kerstkaarten, sorry..

Nogmaals dank!

Iedereen heeft besloten vanmiddag te komen. Dus ze heeft vanmorgen heerlijk gespeeld met de Brio trein en gesnoept van de chocotaart. Vanmiddag verlegen met duim in mond bij mij op schoot, ik schat in tot etenstijd..

Nu nog in diepe rust, lekker.

Jinny, je broek blijft afzakken van hen! Je zou het toch voortaan omdraaien, dat je vraagt of ze vrijdag of eerder willen komen. Zul je zien dat ze weer een eigen plan hebben.

Beterschap Amalia!! Voel je je niet superslap? De dip zal daar ook wel van komen. Over een paar dagen ben je vast weer fitter, ik duim voor je!
Dat is een lief plaatje, ik knap er vanop. Of was het van die 2 uur slapen op de bank
Kutsneeuw.
Zeg dat wel. Benieuwd hoe ik straks van werk naar huis kom.
Compu zei man ook al dat ik daardoor vast zo moe ben/was de afgelopen dagen omdat dit eraan zat te komen. Dat hoop ik dan maar! We gaan er van uit.

Ik ben ook klaar met die sneeuw. De kinderen kunnen niet eens fietsen omdat het spekglad is, stom.

aaah ik vind dat kleine aapje van Ni Hou zo schattig. Loulou of Oehoeh heet ie volgens L. Ik weet het niet maar hij is cute!!
quote:Helenita2 schreef op 06 januari 2010 @ 16:46:

Zeg dat wel. Benieuwd hoe ik straks van werk naar huis kom.

Ik net in z'n 1 met een gangetje van <10 km per uur.

Jij waarschijnlijk in lange file op A7
Amaal, Lulu is de olifant

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ni_hao_kai_lan
Gefeliciteerd CG enThijmen!!!

Mini is echt Ziek van die pokke pokken. 's Nachts slaapt hij niet van de pijn (vooral z'n billen en rond/op z'n piemeltje zit het helemaal onder) 'Mama, billen au!' hoor ik de hele dag en nacht. Heb van de huisarts nu een zalfje gekregen, hopelijk helpt dat. Druk, druk, druk dus met de kleine man.

Jin, wij kregen toen bij de High tea ook sandwiches met cheddar en chutney. Was ook erg lekker en ook makkelijk volgens mij. Verder sluit ik me aan bij Suus, maak het jezelf zo makkelijk mogelijk. Hebben opa en oma geen zin er een ochtend/middag alleen met de mannen op uit te gaan?
O, en beterschap voor Amaal! En voor de rest!
quote:Star schreef op 06 januari 2010 @ 16:52:

[...]

Jij waarschijnlijk in lange file op A7

Door het dorp? Wel zonder brokken thuis hoop ik?

A7 hoef ik gelukkig niet op; neem de provinciale weg (één afslag voor/voorbij jou). Maar moet wel half rondje A10 en daar staat de ene kant op 25 km en de andere kant op 34 km file. Wist niet eens dat 'ie zo lang was, de A10...

Denk dat ik hier nog maar even blijf plakken tot het weer een beetje oplost.
quote:Star schreef op 06 januari 2010 @ 16:52:

[...]

Jij waarschijnlijk in lange file op A7 Zo glad? Of alleen de sneeuw? Ik ga morgen naar een musical hier in H. met schoonmoeder, schoonzus en schoonoma. Oma moeten we in Medemblik ophalen en terugbrengen.
Wat zielig Mamax! Arme Mini....
Ja door het dorp, iedereen reed gelukkig rustig.

Staat dat er nu al??? Zoveel file. Ah, weet welke weg je bedoelt, zal ook wel druk zijn.

Mamax, zielig voor het ventje!

Badje met zemelen en dat soort trucjes al geprobeerd?
25 en 34 km? Is de A10 wel zo lang dan?

Ben blij dat man hem vanmiddag al uit Amsterdam is gepeerd richting Oisterwijk ofzo. Maar of dat iets oplost...

voel me iets beter, vage gevoel in mijn maag blijft. Voordeel voor de baby; ik eet alleen maar fruit vandaag, verder kom ik niet. Beter dan die vette koekjes die ik normaal naar binnen werk
correctie voor Hel: 34 en 31 ondertussen.

Tsss, nieuw record lijkt me.
Volendam - Watergraafsmeer (binnenring)

ter hoogte van knp. Watergraafsmeer

[=]31 km stilstaand verkeer

Kan toch niet???? Dat stukje van afrit Volendam naar Watergraafsmeer is geen 32 km
Getverdegetver! Vgs mij is 'ie 34 km lang, de A10. 't Is gewoon 1 lange file.

Oe, Medemblik is wel een eind Mamax....

Na, gelukkig heeft man chaufeur Amalia. Kan 'ie iig wat lezen onderweg ofzo.
Zo! Dat tikt aan! Blij dat vent tegenwoordig om de hoek werkt.

Badje met zemelen is toch tegen de jeuk? Dat heeft hij niet, alleen Heel Veel Pijn (tja, in ieder geval een echte kerel )
quote:Star schreef op 06 januari 2010 @ 17:07:

Volendam - Watergraafsmeer (binnenring)

ter hoogte van knp. Watergraafsmeer

[=]31 km stilstaand verkeer

Kan toch niet???? Dat stukje van afrit Volendam naar Watergraafsmeer is geen 32 km Als je door de Coentunnel rijdt wel, zouden ze dat bedoelen? Dan zou het wel kloppen dat de hele ring vast staat...
Het is bij jullie wel goed raak he! Hier is het droog. Maar we hadden al een flink pak.

Ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee, met die kutsneeuw.

Voor Ceetje:

Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven