3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 09 januari 2010 @ 04:33:

Met mam nog hetzelde.. echt precies hetzelfde. Nog hetzelfde aantal seconden tussen 2 ademhalingen. Hoe lang houdt een mens dit vol?Ja idd. Heb je wel vandaag ook af en toe contact gehad met haar?
Ik ben nu bij mn moeder en heb nog wel even geslapen. Ik schrok me alleen lam toen mn wekker ging, dacht dat ik gebeld werd

Ik ga zo even teruglezen, want ik begrijp dat Peet ook actie wilde ondernemen???

Wat een ongelofelijke lieverds!!!
Bi, dat ademen is een wonder. En erg genoeg kan het lang duren, maar het kan ook vanaf nu bijna gebeuren. Die ademhaling heet Cheyne Stokes ademhaling. Ja, je moet het een naam geven he?

En als fam en geliefden wil je er geen missen, want stel je voor dat het de laatste was.

Zodra het de laatste is, merk je het meteen. het lijkt net of de ziel weg is gevlogen dan.
Nee Mocy, het laatste contact wat we hadden was donderdagmiddag. Toen pakte ze me beet en zei: Mooie kinderen!

Dat is ongeveer het laatste geweest, daarna is ze in een hele diepe slaap gegaan en niet meer 'bij' geweest.
Van die Cheyne Stokes heb ik gelezen. Volgens mij had jij dat in mn andere topic ook genoemd.

Maar ze moet nu toch ongeveer wel een keer uitgedroogd zijn? Ze heeft donderdag overdag ongeveer 70 cc gedronken en daarna dus helemaal niets meer.
Bi, wacht eerst verhaal zuster af, je kunt ze daarna altijd nog inmekaar slaan.

Maar aan de andere kant, ze hebben wel een hele dag om het te regelen. Vraaag dan meteen het telnummer.

En denken jullie over een infuuspomp, of zo laten?

Is geen ingreep, alleen een infuus.
Ik ga even teruglezen wat er de afgelopen uren is gebeurd
Zjeen, het probleem is dat ze de dosering dan weer helemaal moeten gaan inzetten. En met die pleisters nu werkt op zich heel goed. We hebben het er wel met de huisarts over gehad maar die houd het liever bij de pleisters en de injecties, omdat ze nu echt pijnvrij is en we het risico niet willen nemen dat er toch weer doorbraakpijnen (heet dat zo?) komen.
Wow, wel een hele mooie en lieve zin!

Hé lieve schatten, ik ga slapen. Bianca, sterkte daar en hoop dat je een beetje rust kan pakken en voor Zjena hetzelfde.
OOk van dat niet drinken kijk je op. Er zijn mensen in het ziekenhuis die gewoon een week niet drinken en dan pas doodgaan.

Alle theorie verloren!!!!

Als ze maar geen heel droge mond heeft en dat je d;r af en toe iets van een nat watje geeft, maar ze zullen die dingen wel hebben en jullie zullen al wel heel veel weten.

Heeft ze een catheter ja toch hoop ik?

En ik hoop zo voor jullie dat ze ook voor de rest schoon blijft, dat wil je toch niet doen (als je nog nooit hebt gedaaan en dan eigen moeder)

Het zal wel snel gaan.

Kan het ook zijn dat ze juist gaat als jullie er even \niet zijn? Omdat ze jullie helemaal niet los wil laten en andersom?
Mocy, trusten en ja, een mooie lieve zin!
Zjeen.. ze heeft een urostoma, dus dat is gelukkig geen zorg. En ontlasting heeft ze al 3 weken niet gehad.

Die watjes voor haar mond hebben we niet omdat de huisarts zegt dat ze daar haar lippen alleen maar verder mee uitdroogt omdat er een soort alcohol in.

We hebben haar steeds op een washand met water laten sabbelen.. maar nu dus niet meer omdat ze echt buiten westen is

Mocy Truste lieverd
En Bi, laat maar lekker zo, als het zo goed gaat is het toch ok?

ik dacht eerst dat jij en bianco elkaar af zouden lossen, maar je hebt een broer. heb steeds gedacht dat het Bianco was.

gelukki, ben je nu dan met Mr Bi daar?
We hadden inderdaad gehoopt dat ze vannacht zou gaan, als wij er niet zouden zijn maar de nachtzuster wel.... dat liep dus ff anders

Peet lieverd... vanaf morgenochtend is het allemaal weer geregeld, maar heeeel erg lief dat je het aanbiedt!!
urostoma? Oh? Dan wist ik geloof ik niet eens wat voor kanker ze heeft.

Die loopt zeker ook bijna niet meer. Tis gek, je nieren blijven best lang doorwerken (voor ze door hebben dat het niet meer hoeft)

Wil je nu niet liever naast je moeder zitten en naast Bianco?
Ja mr Bi ligt op de bank, ik zit in een lekkere stoel. Dvd-tje staat op, laptoppie op schoot, koppie thee erbij.

Ik kan nog steeds niet geloven wat je voor me gedaan hebt Zjeen... echt... als mn broer straks weer wakker is laat ik hem het hele gedoe lezen (dan snapt ie misschien ook waarom ik zo'n warm hart heb voor dit topic )

En morgenochtend ga ik gelijk de huisarts bellen, en de thuiszorg. Ik laat niets meer aan het toeval over!

Ga jij nou ook ff slapen meis
Just me moet alweer op, de kranten doen.
Ik zit tussen mn moeder en Bianco in

Als ik linkerarm uitsteek kan ik Bianco over zn bol aaien.

Als ik rechterar uitsteek kan ik mn moeder over haar bol aaien

Ze is afgelopen zomer geopereerd aan een blaastumor. Blaas verwijderd, en de kanker die ze nu heeft heet zoiets als urotheel carnicoom (uitzaaiingen van de blaastumor). Ondanks dat haar lymfeklieren na de operatie schoon bleken te zijn is het dus toch door gaan woekeren.
Ja ik zag net ook al weer een krantenfiets rijden toen we hierheen kwamen. Echt petje af voor die bikkels die door weer en wind, bij nacht en ontij moeten fietsen.
De urine is nu zo goed als niets meer. Gisterochtend was het nog 500 cc. Nu nog geen 100 cc over de afgelopen 24 uur.
Jij nu lekker slapen Zjeen (and that's an order!!)

Ik ga eens even snuffelen waar ik de forummer van de maand januari kan promoten
Bi Goed, bellen, maar nog steeds blijf kalm of ga in huilen uitbarsten, als ze een heel kwaad iemand aan de telefoon hebben, hebben ze vaak geen begrip, want diegene kan er niks aan doen. En zuster misschien wel ongeluk gehad?

Je kunt altijd nog kwaad worden en dat kun je dan mooi Bianco laten doen.

Goed, ik ga nu weer mijn ogen dichtdoen.

heeel veeel liefs en ik hoop dat ze lekker vredig in zal slapen vandaag.

Zjeen xxxxxxxxxxxxx
Truste lieverd xxxxxxxxxxxxxxx
Nog 1 ding, wanneer nieren stoppen...snel gedaan.

En als de kleur van haar lichaam verandert, betekent het dat de bloedsomloop aan het zakken is en dat de zwaartekracht het bloed naar de zwaarstel plek brengt. De rug dus. Dus niet schrikken als je dat ziet, grote blauwe plekken.

Dat je het weet.

ou nu kom ik pas weer als ik heb geslapen.
De huisarts heeft precies verteld wat we kunnen verwachten Zjeen... maar thanxxx voor de info.

Ik ga mezelf even wakker houden door koffie te zetten, beetje te topic-hoppen en zo even een peukie buiten roken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven