3000+ deel 20!

11-01-2010 18:45 2944 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.

Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.

Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.

Er gelden hier slechts drie regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

Floor en BAM, we missen jullie!

3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
quote:lunaan schreef op 13 januari 2010 @ 22:47:

Hee Mocy, was je nog op tijd voor de foto's?Ik heb veel gezien, mooie meiden/vrouwen allemaal hoor. Heb jij ook geplaatst? Zo ja, dan heb ik je jammer genoeg gemist.

je mag hier in de herkansing dan...
En dan mis ik appeltje ook nog op het nippertje.
Dus, ik stel voor dat de 3000+ die foto's geplaatst hebben, dat hier ook nog ff doen.
Hebben we al gedaan Mocy. Eerder op de avond.

Zit nu net mijn behandelplan te lezen en hun zeggen dat ik een GAF score heb van maar 50 en bovendien pedagogisch en affectief verwaarloosd ben in mijn jeugd.
Ikke al geweest, maar nog een keer snel, voor jou, let je op?
Wat betekent GAF Ibi?
Sgaapie, jij blonde vamp.

Ik wacht Lunaan, ga niet van dit topic af nu.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 januari 2010 @ 22:56:

Hebben we al gedaan Mocy. Eerder op de avond.

Ja, maar toen was ik er nog niet
Gaf-score is een maat waarmee het psychisch, sociaal en beroepsmatig functioneren van een persoon wordt aangeduid in de vorm van een score tussen 0 en 100. De term is een afkorting van Global Assessment of Functioning. De GAF-score is een onderdeel van het DSM-IV-systeem, dat gebruikt wordt voor diagnosticeren van psychiatrische aandoeningen.

"Normale" mensen, met gewone 'alledaagse' problemen, scoren in de buurt van de 100. Mensen met psychische en/of sociale problemen scoren lager.

Het psychiatrisch handboek DSM-IV vermeldt de volgende omschrijvingen:

* 91-100: Uitstekend functioneren bij een groot aantal activiteiten, de problemen in het leven lopen nooit uit de hand, persoon wordt op prijs gesteld door anderen door veel goede kwaliteiten. Geen symptomen.

* 81-90: Geen of minimale symptomen, goed functioneren op alle gebieden, geïnteresseerd en betrokken bij een groot aantal activiteiten, sociaal effectief, doorgaans tevreden met het leven, alleen alledaagse problemen en zorgen.

* 71-80: Als er symptomen optreden, zijn deze van voorbijgaande aard, te verwachten reacties op psychosociale stress, slechts beperkte hinder in sociale omgang, op het werk of op school.

* 61-70 Enige lichte symptomen OF enige problemen in sociaal functioneren, op het werk of op school, maar functioneert over het algemeen behoorlijk goed, heeft goede inter-persoonlijke contacten.

* 51-60 Matige symptomen OF matige problemen in sociaal functioneren, op het werk of op school.

* 41-50 Ernstige symptomen OF ernstige beperkingen in sociaal functioneren, op het werk of op school.

* 31-40 Enige vermindering in realiteitsbesef of communicatie OF sterke vermindering op verschillende terreinen, zoals werk of school, gezins- of familierelaties, beoordelingsvermogen, denkvermogen of stemming.

* 21-30 Gedrag wordt beïnvloed door wanen of hallucinaties OF ernstige beperkingen van communicatie of beoordeling OF onvermogen op alle terreinen te functioneren.

* 11-20 Enig gevaar om zichzelf of anderen te verwonden OF af en toe verwaarlozing van de persoonlijke hygiëne OF zeer ernstige vermindering van communicatie.

* 1-10 Blijvend gevaar zichzelf of anderen te verwonden OF blijvend onvermogen de persoonlijke hygiëne te onderhouden OF ernstig suïcidaal gedrag met duidelijke doodsverwachting.

Bij onvoldoende informatie voor GAF-beoordeling, scoort men nul.

De GAF-score wordt bijvoorbeeld gebruikt om (mede) de graad van functiebeperking ("invaliditeit") te bepalen wanneer mensen beroep doen op het Vlaams Fonds.
Ik ga nu even slapen. Tot morgen.
waarom is dat andere topic gesloten dan?
Had net leuke jongen op msn...

Maar hij moest weer weg...

Ben zenuwachtig over verjaardag zaterdag

het blijven slapen daar.

Bij wie op de kamer slaap ik dan enzo...
het forum werd er te traag door Just
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
IBI, trustuh.

Lunaan ik w8 (roffelt verder met vingers)
Just, DE leukert?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 januari 2010 @ 23:03:

Ik ga nu even slapen. Tot morgen.Dank je voor het delen van je mooie foto's, lekker slapen Ibi, niet te druk maken.
Just, alcohol lijkt me in jouw geval geen goed plan. Dus, ja nog een drankje extra lijkt me geen goed idee. Het meest slechte idee wat je kunt hebben zelfs. En dat weet je zelf ook best.

Ben hard, dat weet ik.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Echt super leuke jongen...

Maar ja weet niet wat hij van mij denkt...
quote:mocy schreef op 13 januari 2010 @ 23:06:

IBI, trustuh.

Lunaan ik w8 (roffelt verder met vingers)Oke, mevrouw ongeduld,
No? Heb je alles weer hierheen gesleept inmiddels?
Lunaaaaaaaannnn
Ja Floor en Bam is niet lekker, dus denk dat het daarvan komt.
Paarden zijn vals en stinken
He Floor... gelukkig.. je hebt weer je oude vertrouwde geile gele kleurtje in je avatar
Wel of geen herverkiezingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven