3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
donderdag 14 januari 2010 om 09:54
Goedemorgen
Ik ben vrij de komende dagen. Ga straks mijn zusje helpen in haar nieuwe huis (gescheiden). We hebben er veel zin in.
Bianca Niet zo gek, nog één dag en dan is ze definitief weg,lijfelijk dan. Het echte besef begint door te dringen.
Floor, kan (de beste) gebeuren hoor. (Kwam natuurlijk omdat je weer ''thuis"was. Maar jemig je moet tot 23.00 werken? Das wel heel erg lang.
Ik ben vrij de komende dagen. Ga straks mijn zusje helpen in haar nieuwe huis (gescheiden). We hebben er veel zin in.
Bianca Niet zo gek, nog één dag en dan is ze definitief weg,lijfelijk dan. Het echte besef begint door te dringen.
Floor, kan (de beste) gebeuren hoor. (Kwam natuurlijk omdat je weer ''thuis"was. Maar jemig je moet tot 23.00 werken? Das wel heel erg lang.
donderdag 14 januari 2010 om 10:00
Bi,
Op het mama topic heb ik gisteren geschreven dat ik me ook zo voelde. Dat als de tranen kwamen dat ik me niet voor kon stellen dat die ooit weer op zouden houden. Maar geloof me ze houden op wanneer je eraan toe bent en het kan een beetje opluchten.
Hoe kan het dat de advertentie er niet in staat? Is er iemand anders die kan bellen naar de krant om dit na te gaan? Succes
Op het mama topic heb ik gisteren geschreven dat ik me ook zo voelde. Dat als de tranen kwamen dat ik me niet voor kon stellen dat die ooit weer op zouden houden. Maar geloof me ze houden op wanneer je eraan toe bent en het kan een beetje opluchten.
Hoe kan het dat de advertentie er niet in staat? Is er iemand anders die kan bellen naar de krant om dit na te gaan? Succes
donderdag 14 januari 2010 om 10:03
donderdag 14 januari 2010 om 10:06
Oh ja vergeten te melden: ik voel me weer goed!
De emotie van mijn thuiskomst werd me gewoon teveel
Nee, pillenswitch en te weinig slaap dat was het, niks ernstigs hoor.
Ben wel weer vreselijk lui vandaag, de vloer schreeuwt om een dweil maar ik zie het nut er niet zo van in als straks die kudde kinderen weer met sneeuwlaarzen binnendendert kan ik weer overnieuw!
(en zo denk ik elke dag dus kan je nagaan hoe vies het hier is )
De emotie van mijn thuiskomst werd me gewoon teveel
Nee, pillenswitch en te weinig slaap dat was het, niks ernstigs hoor.
Ben wel weer vreselijk lui vandaag, de vloer schreeuwt om een dweil maar ik zie het nut er niet zo van in als straks die kudde kinderen weer met sneeuwlaarzen binnendendert kan ik weer overnieuw!
(en zo denk ik elke dag dus kan je nagaan hoe vies het hier is )