minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Angel,we zitten op het seks forum he?

Dan mag ik af en toe ook wel effe vertellen hoe heerlijk mijn sv met mij de "liefde bedrijft "toch?

Heb al zoveel kommer en kwel in m'n hoofd en vindt het heerlijk om 's avonds mijn ogen te sluiten en te denken aan die heerlijke vrij partijen die ik met mijn sv heb beleefd.
@ MdR: daar zeg je me wat. de perfecte keuze bestaat idd niet. Aan elke keuze, ook het niet maken van een keuze, kleven voor- en nadelen... Ga proberen mezelf niet helemaal gek te maken met de verwachting dat ik er morgen uit moet zijn, maar goed om weer even te horen dat alles relatief is. Weet je natuurlijk wel, maar realitycheck is altijd welkom
@bkstr: Ben blij te horen dat je er iets aan had. Als je nog tips nodig hebt voor het kopen van een nieuwe tv hoor ik het ook wel he?
@ stokroos, medelijden met je man en het intieme niet kunnen verdragen. Auw! Ik ken het afwezig zijn van intimiteit wat ook dat soort 'niet kunnen verdragen' met zich meebrengt. Als dat lang duurt is dat echt killing voor je relatie. En zeker in combi met een sv. Je draait nr1 & 2 al om, dat ziet er allemaal niet zo goed uit, zo op het eerste gezicht.
quote:stokroos schreef op 14 januari 2010 @ 21:44:

Dan mag ik af en toe ook wel effe vertellen hoe heerlijk mijn sv met mij de "liefde bedrijft "toch?

Heb al zoveel kommer en kwel in m'n hoofd en vindt het heerlijk om 's avonds mijn ogen te sluiten en te denken aan die heerlijke vrij partijen die ik met mijn sv heb beleefd.Je mag hier alles vertellen. Net als angel komt het bij mij wel over, alsof je het punt dat het nog goed met je man kan komen al lang gepasseerd bent. Ook dat mag je trouwens natuurlijk hier ook vertellen. Het lijkt me persoonlijk heel lastig om samen te leven met iemand waarvan je de aanraking niet kunt verdragen. Heel veel sterkte ermee.
@ MdR: thnx, voor al mijn digitale weetjes klop ik bij jou aan

@ haddock / stokroos: ik moet bekennen dat ik het herken; niet goed weten wat ik aanmoet met de toenadering van nr1. Sinds ik mijn eerste seksdate met sc heb gehad ben ik zelfs niet meer met nr1 naar bed geweest. So far so good 4 het idee van een sc naast mijn relatie he.. Er is een link naar sc en die date, maar ook het gedoe van dit moment. Emotioneel de binding missen zeg maar, en daardoor ook niet zitten te wachten op intimiteit. Alsof de oppervlakkigheid in onze emotie zorgt voor oppervlakkigheid in intiem contact.. (bazelt de hulpverlener ;) )
@ angel, ik heb geduld, vind het meer vervelend voor jou. En als ik behoefte heb aan smeuïge details dan kan ik altijd nog proberen ze zelf te beleven, toch?!

@ MdR, geen tv advies meer nodig. Gewoon de winkel in lopen en kopen, toch? Scheelt ook irritatie, ik heb het nooit zo op 'verkopers'!
@Haddock. Volgens de theorie ben jij dan het soort klant dat erg tevreden is met zijn tv. Mits je natuurlijk niet van te voren avond aan avond op www.kieskeurig.nl heb zitten gluren wat de allerallerallerbeste tv is die je voor je zuurverdiende centjes aan kunt schaffen.
Dat punt ben ik inderdaad al gepasseerd,een poos geleden heb ik aangegeven er mee te willen stoppen,ik ben weken sterk geweest maar kon niet omgaan met het verdriet van nr1.

Het enige wat ik daarvan heb geleerd is dat als ik de stap weer durf te zetten dat ik dan zelf ook direct weg moet gaan.

Ik ben op dit moment best berekend bezig door te zorgen dat ik de boel financieel op een rijtje heb.

Ben niet van plan direct bij m'n sv te gaan hokken..een vrijgezel meteen opschepen met 2 kids lijkt me niet verstandig.

Ondertussen bewaar ik hier in huis de lieve vrede voor zover mogelijk maar je voelt de spanning..we lopen op ons tenen.

Toch komt op vele momenten weer de twijfel...doe ik het wel goed..moet ik wel voor mijn eigen geluk kiezen?

Maar als ik dan de aanraking van nr1 voel komt de afkeer naar boven en dan weet ik weer dat dit nooit meer goed komt.
Wat een nare situatie stokroos. Voor iedereen. Ik kan alleen maar hopen dat het voor alle betrokkenen zo snel mogelijk op een of andere manier beter wordt. Nogmaals heel veel sterkte met alles.
Thanx MdR..

Nou effe wat leukers want van al dat gezanik wordt je alleen maar depri..volgende week zie ik m'n sv weer...en nog wel een hele dag+avond..als ik gewild had zou ik zelfs kunnen blijven slapen maar dat durf ik dan toch net niet aan.

Ben nu al lekker aan het fantaseren wat ik allemaal met hem wil gaan doen,of hij met/bij mij..mmmmmmmm
quote:stokroos schreef op 14 januari 2010 @ 21:44:

Heb al zoveel kommer en kwel in m'n hoofd en vindt het heerlijk om 's avonds mijn ogen te sluiten en te denken aan die heerlijke vrij partijen die ik met mijn sv heb beleefd.lieve stokroos,je zit op het sexforum en vertel jij maar veel hoe jij de liefde bedrijft hoor, daar houden wij hier van,details en groot verslag,dat zijn de huisregels hihihi!
[quote]haddock schreef op 14 januari 2010 @ 21:55:

@ angel, ik heb geduld, vind het meer vervelend voor jou. En als ik behoefte heb aan smeuïge details dan kan ik altijd nog proberen ze zelf te beleven, toch?!

je kan ze zelf proberen te beleven,dan lees ik ze graag haddock hihi
@ Angel, je kunt ze ook beter zelf beleven dan lezen.

Ik heb echt een vreselijke hekel aan mensen die bv via de consumentenbond hun aankoop doen. Of tientallen garages aflopen voor gratis matten bij hun auto. Ik ben een denker maar qua aankopen juist heel erg impulsief, dus het vergelijk met een relatie gaat bij mij niet op.
@stew:ja je kan ze beter zelf beleven,maar als haddock het eerder beleefd dan ik dan graag verslag van meneer!
joehoe goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!

tot half twee vanacht mega veel heerlijke smsjes gehad van minnaar,die steek niet onder stoelen of banken hoeveel zin die in mij heeft en als afsluiter de zin "wij zijn voor elkaar gemaakt,voor het leven" pfff daar kreeg ik wel even warme wangen van!
jeetje angel: lekker! gemaakt voor elkaar, voor het leven.... is dat puur de seks, of is er toch nog wat meer wattie bedoelt? enjoy!
nog wat meer blijkbaar hihi
Jeetje Engel, dan zou je nooit meer kunnen sven. (is jouw sv eigenlijk gebonden?)
Maar stew, je kunt toch altijd blijven sven (als je dat zou willen), ook al promoveert de sv tot nr 1.5 of huisvriend of wat dan ook.

Ik snap je voorbeeld trouwens, maar matten voor in de auto staat heel ver bij mij vandaan.

goedemorgen engeltje, spannend hoor, en wel een wending toch? Ben ook benieuwd naar status sv.

Wat smeuïge details betreft, komt vast wel goed, ik heb alle vertrouwen in een goed 2010
@stew:mijn sv is gebonden.

en tuurlijk kan ik blijven sven.

pfff minnaar ging op de geile toer op de sms en in 1x werd die ernstig hihihi!

en ik weet dat het niet iemand is die zomaar over zijn gevoelens praat dus het was wel serieus, maar die land straks wel weer op zijn voetjes hoor als die wakker word!

dan neemt die ze woorden niet terug(anders draai ik hem zijn nek om )als die wakker is,maar kijkt er waarschijnlijker nuchterder tegen aan dan vannacht.

ik vond het vooral vertederend en erg lief.

geeft gewoon een heerlijk gevoel en haalt mijn onzekerheid weg.

dus engeltje is gewoon ff in de hemel en gaat na 60 smsjes heen en weer zo heerlijk slapen !
@haddock:minnaar promoveert niet hoor ,die blijf gewoon zijn status minnaar houden ,anders loopt die straks nog naast zijn schoenen hihihi !

enne die smeuige details die ga ik vast lezen van jouw of bedoelde je de mijne

minnaar stelde nog voor om zo langs te komen wippen maar vond het achteraf toch beter dat ik na 24 uur maar is ga slapen en dat is beter voor engeltje.

jeetje wat kan je toch blij worden van zoveel geils,liefs,lekkers en serieus op de sms
Ben blij te horen dat ik hier niet alleen mijn depri verhaal kwijt kan maar ook mijn "geile "ei.

Ik weet nog zo goed de eerste keer dat we zoenden! was ook een hele periode van om elkaar heen draaien aan vooraf gegaan.

Maar meteen bij die zoen wist ik dit voelt hemels,geweldig! Deze man houdt van geil en intens!

bovendien is hij zo vreselijk lief...en als we seksen zo vreselijk onherkenbaar geil!

Ik moet hem gewoon even ophemelen...
Dubbel gepost
anoniem_92804 wijzigde dit bericht op 15-01-2010 11:12
Reden: dubbel
% gewijzigd
@ Angel, toch heeft hij al promotie gemaakt; van sv naar minnaar!

@ Stokroos, (je bent toevallig toch niet de vrouw van Stokbrood?) heb je kinderen? En denk je er serieus over om met jouw minnaar verder te gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven