Ik blijk zijn minnares te zijn....!

20-01-2010 12:59 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit shokking nieuws even delen. Weet geen eens, wat ik nu voel. Verbijstering komt het dichtstbij denk ik.

Enkele uren gelden kreeg ik een telefoontje van een vrouw, met de vraag of ik een relatie had met 'die en die'. Vreemd, wie was zij?

Zij blijkt dus al 3 jaar met hem samen te wonen!

Ik ga al bijna een jaar met hem, dus mijn mond viel open.

Hij slaapt hier regelmatig, we doen samen leuke dingen, zijn op vakantie geweest. En ze wonen notabene in dezelfde stad!

We bellen veel met elkaar, niks wees erop dat hij een vriendin had.

Na een lang gesprek met haar, hoorde ik, dat hun al heel lang langs elkaar heen leven, en bij elkaar blijven om de financiën.

En dat ze vermoedens had, dat hij met anderen seks had, maar ze had nooit verwacht, dat hij er een relatie op na hield.

Dit is echt wel het laatste, wat ik een andere vrouw aan wil doen. Was blij dat ze dat begreep, en ze gaf ook aan, dat hij fout zat.

We zijn nu een paar uur verder, hij heeft ons beiden telefonisch gesproken. En weet dat we elkaar hebben gesproken.

Hij wil vanavond met mij praten, maar heeft dat zin? Waarom zou ik mijn tijd steken in een aardsleugenaar! Wat vinden jullie?
Kijk, daar wordt al meer duidelijk. Hij ziet haar al lang niet meer als zijn partner en is vooral in gevecht om de financien af te wikkelen, zelfs zijn familie ziet dit zo. WAAROM vindt zij dan dat ze nog steeds een relatie met hem heeft? want blijkbaar is dat dus niet zo. Ze hebben een geregistreerd partnerschap wat nog niet ontbonden is, maar zo te lezen geen relatie meer.

Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat en zijn hele familie, en al zijn vrienden, en zijn kinderen meewerken aan het in stand houden van twee relaties.

Het was netter geweest als hij jou dit verteld had, maar dit is toch een ietwat ander verhaal aan het worden met deze informatie. Waarschijnlijk heeft hij die andere vrouw niets verteld om nog meer gezeik over de afwikkeling van de boedel te voorkomen. Maar ik zou het erg raar vinden als hij haar in de waan liet nog steeds een relatie met haar te hebben. De kans op ontdekking is wel zo huizenhoog, zo stom zal hij toch niet zijn?
Wat mfihlo zegt dus
Ik begrijp dat je boos, teleurgesteld en wantrouwend bent. Ik leef nu van de zijlijn mee, en kan de situatie daardoor wellicht wat meer op afstand benaderen. Ik zou je adviseren om voordat je hem vanavond spreekt, bij jezelf na te gaan hoe je in deze relatie staat:

Is het liefde? Heeft het lange termijn potentie? Voelde ik me gelukkig in deze relatie? Had ik twijfels over deze relatie? etc etc.

Op basis daarvan kun je bepalen / voelen hoe je het gesprek wilt ingaan: wil je hem begrijpen, wil je hem kunnen vergeven?

Het kan heel goed zijn angst hem geregeerd heeft en dat deze relatie voor hem veel minder belangrijk was, dan dat hij nu (logischerwijs) voor jou is.

Hij moet in ieder geval met zijn billen bloot, maar bepaal vooraf wat jouw 'agenda' is.

Ik wens je veel sterkte, wijsheid en eerlijkheid toe!
.
Zij zegt dat ze langs elkaar leven, hij zegt dat t voorbij is? Of heb ik t mis?

Ik vraag me af waarom zij jou op deze manier belt als het echt helemaal voorbij is tussen haar en jouw vriend. Ik wil niets suggereren of je bang maken maar zou dit zeker vragen vanavond.
Wees niet te veroordelend voordat je hem gesproken hebt. Natuurlijk ziet het er zoals het er nu naar uit ziet wel naar uit dat hij een ontzettende streek geleverd heeft. Maar wacht op zijn verhaal. Zijn argumenten.
Tijdens het telefoongesprek liet ze in het midden wat ze nog samen delen. Wel vertelde ze, dat hij er was, als zijn kids bij hun moeder zijn. Of dat langsgaan is, of bij elkaar slapen, geen idee.

Dat wil ik graag weten! Ik ben overstelpt met telefoontjes van zijn fam. Ze vinden het niet goed te praten, maar ze geloven niet, dat er meer contact is, dan nodig tussen hun. Zijn fam gaf ook aan, dat hij haar zeker niet in de waan laat, anders was hij niet dagenlang bij mij. En zou hij zeker de feestdagen niet samen met mij, de kids en zijn fam hebben gevierd. . Ik weet het allemaal ff niet meer.
Bedankt voor je wijze raad, want ik kan momenteel niet meer logisch denken. (en dat voor een hulpverlener haha)quote:Mijn leven is nooit saai, maar dit.....in me wildste dromen niet! Meestal zit ik hier met open mond verhalen van anderen te lezen.belle123 schreef op 20 januari 2010 @ 14:22:

Ik begrijp dat je boos, teleurgesteld en wantrouwend bent. Ik leef nu van de zijlijn mee, en kan de situatie daardoor wellicht wat meer op afstand benaderen. Ik zou je adviseren om voordat je hem vanavond spreekt, bij jezelf na te gaan hoe je in deze relatie staat:

Is het liefde? Heeft het lange termijn potentie? Voelde ik me gelukkig in deze relatie? Had ik twijfels over deze relatie? etc etc.

Op basis daarvan kun je bepalen / voelen hoe je het gesprek wilt ingaan: wil je hem begrijpen, wil je hem kunnen vergeven?

Het kan heel goed zijn angst hem geregeerd heeft en dat deze relatie voor hem veel minder belangrijk was, dan dat hij nu (logischerwijs) voor jou is.

Hij moet in ieder geval met zijn billen bloot, maar bepaal vooraf wat jouw 'agenda' is.

Ik wens je veel sterkte, wijsheid en eerlijkheid toe!
Zie je? Zelfs een quote gaat fout haha.
kan het zijn dat de relatie over is, de vriendin hem terug wil, achter jullie relatie is gekomen en nu aan het stoken is door net te doen of er nog wat speelt tussen hun?
Maar je hebt je 'vriend' toch ook gesproken aan de telefoon? Wat zei hij dan?

En idd, het advies van Belle is een goede. Bedenk heel goed wat jij wilt met het gesprek. Wat jouw uitgangspunt is.
.
'Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat en zijn hele familie, en al zijn vrienden, en zijn kinderen meewerken aan het in stand houden van twee relaties. '

Ik ook niet. Ik vind dit heel, héél vreemd.
Ik heb werkelijk geen idee, want heb hem kort gesproken, en wil hem ook niet spreken voor vanavond. Moet eerst kalmeren en nadenken over wat ik met het gesprek wil. En vooral éérst met me vriendinnen face to face, me gal en ongeloof spuwen.

Niet dat hun menig doorslag gevend is, maar hun kennen mij (en hem) goed.
Ben je dan in dat jaar nooit bij hem thuis geweest?
wel lief (althans, daar ga ik vanuit) dat zijn familie allemaal wat laten horen...
quote:Bubbles_ schreef op 20 januari 2010 @ 14:39:

Noa, je hebt vorige week een topic geopend over een 'goede vriend' waarvan sommige dingen wel heel erg overeenkomen met wat je hier nu vertelt over je vriend.

Gaat dit over dezelfde man of is het puur toeval dat jij een vriend èn een 'goede vriend' hebt die allebei een ex + 3 kinderen en een vriendin met 3 kinderen heeft?Ik heb dit topic ook gelezen en ik gok dat er niet twee zulke situaties bestaan. Je wist er dus wel wat vanaf, in ieder geval dat ze samen waren geweest en nog samen een huis hadden?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Noa, je hebt vorige week een topic geopend over een 'goede vriend' waarvan sommige dingen wel heel erg overeenkomen met wat je hier nu vertelt over je vriend.

Gaat dit over dezelfde man of is het puur toeval dat jij een vriend èn een 'goede vriend' hebt die allebei een ex + 3 kinderen en een vriendin met 3 kinderen heeft?

Dat topic gaat over de man in kwestie denk ik, alles komt overeen.

Hoe zit dat, TO? Is die 'goede vriend' jouw partner? Dan wist je dus al dat hij een vriendin had?
Stel dat hij echt bij die vrouw weg is, dat zij jaloers is en dat niemand, behalve zij, van mening is dat hij en zij nog een relatie hebben. Dat is allemaal heel fijn, maar feit blijft dat hij nooit over haar verteld heeft! Waarom zou je in een serieuze relatie niet vertellen over de moeizame afwikkeling van de scheiding (/beëindigen van het partnerschap)? Wat de omstandigheden ook zijn, dát is toch wat er mis is in deze situatie?
Noa, ik ben zo brutaal geweest om ook even op je vergrootglas te klikken en daar heb ik je topic zitten lezen waarin je uitlegt dat hij geregistreerd partner is met 'haar', dat het huis op dit moment een onderwaarde heeft en je vraagt of hij alimentatie voor haar moet gaat betalen.

Ik begrijp nu niet zo goed dat haar bestaan als donderslag bij heldere hemel komt in dit topic.

Misschien ben ik te achterdochtig, maar zou je me dat uit willen leggen?

Gaat dit over dezelfde man of is het puur toeval dat jij een vriend èn een 'goede vriend' hebt die allebei een ex + 3 kinderen en een vriendin met 3 kinderen heeft?Dat ging over een oud-collega waar ik heel goed bevriend mee ben geraakt. Hij heeft trouwens nog meer kinderen, maar die ziet hij al jaren niet meer. Het is, idd puur toeval! En het verhaal met me vriend, weet ik nog niet wat de exacte status van de dame in kwestie is. Is ze echt ex? of liet hij haar in de waan, dat het goed zou komen? Of (en dat denk ik) hield hij haar zoet, door nog wel seks te hebben, en ook met mij te gaan? In elk geval.....niet te vergeven.
Ik ben geen achterdochtig persoon, maar ken niet zo heel veel mannen met 3 kinderen die een geregistreerd partnerschap met een vrouw met 3 kids aangaat... waarvan de relatie uitgaat maar er nog wel financiële problemen af te wikkelen zijn...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 20 januari 2010 @ 14:51:

Ik ben geen achterdochtig persoon, maar ken niet zo heel veel mannen met 3 kinderen die een geregistreerd partnerschap met een vrouw met 3 kids aangaat... waarvan de relatie uitgaat maar er nog wel financiële problemen af te wikkelen zijn...

mijn idee...

I'm not buying it.
quote:singalala schreef op 20 januari 2010 @ 14:51:

Ik ben geen achterdochtig persoon, maar ken niet zo heel veel mannen met 3 kinderen die een geregistreerd partnerschap met een vrouw met 3 kids aangaat... waarvan de relatie uitgaat maar er nog wel financiële problemen af te wikkelen zijn...Misschien ontdekte TO vandaag niet alleen dat haar vriend nog een relatie heeft, maar ook dat haar vriend haar oud-collega is.
quote:fiepje schreef op 20 januari 2010 @ 14:53:

[...]

Misschien ontdekte TO vandaag niet alleen dat haar vriend nog een relatie heeft, maar ook dat haar vriend haar oud-collega is.

wat een verrassingendag vandaag!

Mij vergaat in elk geval de lust om nog te reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven