Koekje erbij?

28-01-2010 13:26 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die lekker wil kletsen onder het genot van een koekje.

*Denk hier maar even een koekje want plaatjes plakken met de aaifoon lukt niet*
Overigens zoek ik een andere baan, in mijn eigen vakgebied: communicatie / media. Maar dat is nu een beetje moeilijk.
even naar school gebeld of we wel vandaag bericht krijgen. Ja maar toch niet via de post hebben ze besloten! We worden nu weer gebeld! Aaaa

Zijn nog aan het vergaderen.

Ik zit via mijn mobiel op het forum, waardoor ik soms slecht te bereiken ben, dus lieve mensen ik ben er pas weer zodra ik gebeld ben

Kusssss
aha.....

Lang leve internet en het viva forum op dit soort momenten dus.
Succes kiss
Mijn beste vriend heeft communicatie gestudeerd en die is onlangs een half jaar werkloos geweest. Het was voor hem heel erg moeilijk om iets nieuws te vinden.

Ben je al lang op zoek?
Kiss...........wat bespottelijk dat ze dat niet gecommuniceerd hebben. Succes in ieder geval.
Ruim een jaar nu... Heb nu een béétje werkervaring, maar nog niet veel. En aangezien er nu zoveel mensen een comm functie zoeken zijn er vaak veel mensen met meer ervaring...
Ik weet niet waar je woont maar mijn beste vriend woont in Amsterdam is 36 en heeft jarenlang ervaring. Voor hem was het ook ontzettend moeilijk om iets te vinden. Hij is al 2x een langere tijd werkloos geweest. Zoooo vervelend.

Fijn dat je vanuit een baan kan zoeken naar een andere baan. Heb je het daar niet naar je zin?
Nee, het is echt niet mijn werk, te laag niveau en niet interessant qua core business van het bedrijf.

Vind het jammer omdat, zoals ik het zie, ik echt aan het begin van mijn carrière sta, maar die wil al 1,5 jaar niet echt vlotten...
hmm.....dat is inderdaad jammer. Ogen goed openhouden dus.

Ik moet nu even in de mama-mode. Eten voorbereiden en mijn woonkamer proberen herkenbaar te maken. Misschien tot vanavond en werk ze nog even!
Dank je jij mama-ze!

Ik ga inpakken en naar huis. Gelukkig. Tot morgen!
van de 27 mensen is iedereen gezakt voor elk dagdeel. Ik dacht dat ik minimaal 1 dagdeel in zijn geheel over moest doen.

Nu komt dus het leuke, een klasgenootje (met wie ik goed optrek) zijn voor alle dagdelen geslaagd maar wij moeten alleen 1 extra opdracht maken ik voor nederlands correspondentie en zij voor engels correspondentie. Pffff wat een opluchting!

Heel gek ik ben wel voor engelse correspondentie geslaagd, maar niet compleet voor de nederlandse haha. Een deel dus wel en een deel niet. Nu ga ik maandag langs, vragen of ik mag inzien wat ik fout deed.

Wat een last van mn schouders zeg, had me al helemaal ingesteld een heel dagdeel over te doen!
Aaah Kiss, dat valt mee!

Heeft het duimen toch geholpen!

Ik krijg vanavond bezoek las ik net dus dan ben ik er niet.

Kip, doe rustig aan!

En werkze vannacht!

Ik zal aan je denken!

Enne, met hoeveel komen jullie Zaterdag?

3?
Dat valt mee idd, ben blij voor je, kiss!

Werkze, kip! Hoop dat je nog een beetje bij hebt kunnen slapen.
Volgens mij ligt Kip nog op een oor.

@Iedereen, ik ben vanavond dus niet aanwezig.

Ik lees vannacht en anders morgen wel bij.

Bal Gehakt is morgen vrij en dan zijn we druk.

Kiss, blij te horen dat het meevalt, toch? Of begrijp ik het verkeerd?

Whiskers, jij kent kip in real life? Van het forum of daarvoor al?

Hier alles een beetje onrustig. De jongste krijgt 4 kiezen tegelijk door en dat gaat niet ongemerkt en de oudste blaft de hele straat bijelkaar in zijn bedje. Zo zielig.

Kip werk ze!!
Zo goeie morgen. Nog 15 min en dan mag ik weer aan de slag. Oh kiss wat goed. Dat valt weer mee dus. Dus kinderen, daar hebben jullie het over gehad. Nou voor degene die zo een keer gaan slapen slaap lekker alvast. Bijna weekend!!! Koekje erbij?
We zijn al vriendinnen vanaf groep 3
hahah jah het valt heeell erg mee gelukkig noreen. Werkse soepkippieee
Hey allemaal, net even bijgelezen.

Het was weer veel te gezellig, die visite!

Toet is om 7.30 weer wakker dus ik ga zo slapen.

@Kip, je weet toch dat ik alleen over baby's praat?

Het wordt tijd dat jij bezwangert raakt!

@Noreen, wat Kip zegt.

Vanaf groep 3, en nog steeds dikke maatjes.

@Iedereen, weltrusten!

Spreek/lees jullie morgen.
Nooit! Heb die zwangerschap van jou zo eens bekeken, mijn standpunt blijft gewoon hetzelfde. Nooit dus.
Haha, zeg je nu!

Nee, grapje, ik hou op.

Ga nu echt echt echt slapen!
Zo goeie morgen allemaal. Lekker geslapen? Nou nog een uurtje en dan heb ik weekend. Straks ontbijten met m'n stiefzus. Zaterdag met m'n vriend naar een verjaardag van een zekere gehaktbal. En zondag weer werken. En wat gaan jullie zoal doen?
Mogge, dames!

Whiskers, je bent wel van de codetaal he?! Bal gehakt = man? In elk geval wens ik jullie een fijne vrije dag.

Kip, werk je in het ziekenhuis of in een andere vorm van de zorg?

Wel fijn dat jij nu al weekend hebt, wij moeten nog een dag Ik ben gelukkig altijd ook wel vroeg klaar: 16:45 uur. Maar ik ben nu dan ook al op mijn werk.
Zo dat zijn nog eens tijden om te beginnen. Ik ben broodbakker en we werken in 3 ploegen diensten. Vandaar. Nou Werkse he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven