Koekje erbij?
donderdag 28 januari 2010 om 15:38
even naar school gebeld of we wel vandaag bericht krijgen. Ja maar toch niet via de post hebben ze besloten! We worden nu weer gebeld! Aaaa
Zijn nog aan het vergaderen.
Ik zit via mijn mobiel op het forum, waardoor ik soms slecht te bereiken ben, dus lieve mensen ik ben er pas weer zodra ik gebeld ben
Kusssss
Zijn nog aan het vergaderen.
Ik zit via mijn mobiel op het forum, waardoor ik soms slecht te bereiken ben, dus lieve mensen ik ben er pas weer zodra ik gebeld ben
Kusssss
donderdag 28 januari 2010 om 15:57
Ik weet niet waar je woont maar mijn beste vriend woont in Amsterdam is 36 en heeft jarenlang ervaring. Voor hem was het ook ontzettend moeilijk om iets te vinden. Hij is al 2x een langere tijd werkloos geweest. Zoooo vervelend.
Fijn dat je vanuit een baan kan zoeken naar een andere baan. Heb je het daar niet naar je zin?
Fijn dat je vanuit een baan kan zoeken naar een andere baan. Heb je het daar niet naar je zin?
donderdag 28 januari 2010 om 16:41
van de 27 mensen is iedereen gezakt voor elk dagdeel. Ik dacht dat ik minimaal 1 dagdeel in zijn geheel over moest doen.
Nu komt dus het leuke, een klasgenootje (met wie ik goed optrek) zijn voor alle dagdelen geslaagd maar wij moeten alleen 1 extra opdracht maken ik voor nederlands correspondentie en zij voor engels correspondentie. Pffff wat een opluchting!
Heel gek ik ben wel voor engelse correspondentie geslaagd, maar niet compleet voor de nederlandse haha. Een deel dus wel en een deel niet. Nu ga ik maandag langs, vragen of ik mag inzien wat ik fout deed.
Wat een last van mn schouders zeg, had me al helemaal ingesteld een heel dagdeel over te doen!
Nu komt dus het leuke, een klasgenootje (met wie ik goed optrek) zijn voor alle dagdelen geslaagd maar wij moeten alleen 1 extra opdracht maken ik voor nederlands correspondentie en zij voor engels correspondentie. Pffff wat een opluchting!
Heel gek ik ben wel voor engelse correspondentie geslaagd, maar niet compleet voor de nederlandse haha. Een deel dus wel en een deel niet. Nu ga ik maandag langs, vragen of ik mag inzien wat ik fout deed.
Wat een last van mn schouders zeg, had me al helemaal ingesteld een heel dagdeel over te doen!
donderdag 28 januari 2010 om 23:24
Kiss, blij te horen dat het meevalt, toch? Of begrijp ik het verkeerd?
Whiskers, jij kent kip in real life? Van het forum of daarvoor al?
Hier alles een beetje onrustig. De jongste krijgt 4 kiezen tegelijk door en dat gaat niet ongemerkt en de oudste blaft de hele straat bijelkaar in zijn bedje. Zo zielig.
Kip werk ze!!
Whiskers, jij kent kip in real life? Van het forum of daarvoor al?
Hier alles een beetje onrustig. De jongste krijgt 4 kiezen tegelijk door en dat gaat niet ongemerkt en de oudste blaft de hele straat bijelkaar in zijn bedje. Zo zielig.
Kip werk ze!!
donderdag 28 januari 2010 om 23:43
vrijdag 29 januari 2010 om 00:16
Hey allemaal, net even bijgelezen.
Het was weer veel te gezellig, die visite!
Toet is om 7.30 weer wakker dus ik ga zo slapen.
@Kip, je weet toch dat ik alleen over baby's praat?
Het wordt tijd dat jij bezwangert raakt!
@Noreen, wat Kip zegt.
Vanaf groep 3, en nog steeds dikke maatjes.
@Iedereen, weltrusten!
Spreek/lees jullie morgen.
Het was weer veel te gezellig, die visite!
Toet is om 7.30 weer wakker dus ik ga zo slapen.
@Kip, je weet toch dat ik alleen over baby's praat?
Het wordt tijd dat jij bezwangert raakt!
@Noreen, wat Kip zegt.
Vanaf groep 3, en nog steeds dikke maatjes.
@Iedereen, weltrusten!
Spreek/lees jullie morgen.
vrijdag 29 januari 2010 om 07:28
vrijdag 29 januari 2010 om 07:59
Mogge, dames!
Whiskers, je bent wel van de codetaal he?! Bal gehakt = man? In elk geval wens ik jullie een fijne vrije dag.
Kip, werk je in het ziekenhuis of in een andere vorm van de zorg?
Wel fijn dat jij nu al weekend hebt, wij moeten nog een dag Ik ben gelukkig altijd ook wel vroeg klaar: 16:45 uur. Maar ik ben nu dan ook al op mijn werk.
Whiskers, je bent wel van de codetaal he?! Bal gehakt = man? In elk geval wens ik jullie een fijne vrije dag.
Kip, werk je in het ziekenhuis of in een andere vorm van de zorg?
Wel fijn dat jij nu al weekend hebt, wij moeten nog een dag Ik ben gelukkig altijd ook wel vroeg klaar: 16:45 uur. Maar ik ben nu dan ook al op mijn werk.