Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij is wel heel lekker hoor Star! Hoe maak jij je lasagne?

Mal, doe eens een plaatje van de jas?
*breekt in*

Amalia, het kán nog!

Tenzij hij homo wordt, maar ik heb bedacht dat ze dan beste vrienden kunnen worden, samen theedrinken en roddelen
Peas on earth!
Compu: da's dan mooi klote. er is dus wel vooruitzicht dat ze naar een andere groep mag?

En ikaar zeuren over Juul zijn juf dan is het allemaal maar betrekkelijk zo te lezen

Stond echt stoer en leuk! Maat 116 al, wat gaat het hard!
maleficent wijzigde dit bericht op 05-02-2010 11:16
Reden: plaatje deed het niet
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Heerst ook van alles Bam, hopelijk word je niet ziek!

Verschilt per keer Mamax, soms maak ik de saus zelf, soms de pastasaus van Biorganic (enige uit een pot die te eten is ). Groenten etc. verschillen ook per keer.
quote:Star schreef op 05 februari 2010 @ 11:10:

[...]

Boursinspinazie, klinkt heel goor.Klinkt goor, maar smaakt lekker. Ik bak de spekjes en kipstukjes tegelijk op en dan die boursinpasta erdoor, pasta erbij in mikken en Malman en Mr J die smikkelen een heel bord weg. Ik weer blij dat er weer wat groente in gaat bij Mr J, een win-win situatie dus.
Stoer Mal! Hoop maar niet dat de Azzuri wereldkampioen worden
Mal, maat 116 ! Maxi net van de week opgemeten en die was 102 cm. Voorlopig verzuipt hij nog in maat 116!

Star, ik maak hem altijd met courgette en aubergine en dan van die Sugocasaus met kruiden. Die vind ik ook erg lekker.

Tjongejonge, nu zit ik al 10 minuten m'n hoofd te breken over de post van Erwt. Ik ben dan wel weer zo nieuwsgierig dat ik terug ga lezen, zie dat ze een goede echo had en vraag me nu af of dit een verwijzing naar het geslacht is. En vervolgens vraag ik me weer af waarom ik me dit afvraag
Courgette, die komt van lasagne never nooit niet verpesten

Sugocasaus ken ik niet, eens plaatje zoeken.
O, die van GrandÍtalia? Daar vind ik niks lekker van.
Jonathan is nu 108 cm, maar jasje viel ook wat klein vond ik.
Van Grand Italia. Heel fijn gesneden Star en de aubergine ook, vind je niks meer van terug

En inmiddels snap ik het Erwtenraadsel (godzijdank) dus ik kan weer rustig wat aan m'n was doen
quote:mamax schreef op 05 februari 2010 @ 11:23:

Tjongejonge, nu zit ik al 10 minuten m'n hoofd te breken over de post van Erwt. Ik ben dan wel weer zo nieuwsgierig dat ik terug ga lezen, zie dat ze een goede echo had en vraag me nu af of dit een verwijzing naar het geslacht is. En vervolgens vraag ik me weer af waarom ik me dit afvraag

Je bent wel warm
Peas on earth!
*zwaait nog even naar de rest*
Peas on earth!
quote:mamax schreef op 05 februari 2010 @ 11:28:

En inmiddels snap ik het Erwtenraadsel (godzijdank) dus ik kan weer rustig wat aan m'n was doen
Peas on earth!
Gefeliciteerd Erwt! Ik heb er zelf ook 2 van die smaak en vind het helemaal leuk!

Ik moest even wennen omdat ik me op de een of andere manier alleen maar een voorstelling van een meisje in mijn buik kon maken, maar geloof ik dat ik er -tweeëneenhalf uur later- al aan gewend ben

Heb jij nog leuke linkjes voor babyjongenskleren? Ik heb namelijk vanochtend voor het eerst iets voor de baby gekocht ( ik durfde eerder niet ) en heb het meest rolbevestigende rompertje met autootjes gekocht dat er bestaat, maar verder vond ik de keuze nogal beperkt
Peas on earth!
Halloooooo! Ik zit bij de kapper. Mijn iPhone mocht mee

Masker trekt nu in. Lekkah!

Pode, met piemel dus???? Super gaaf een jochie!!!! En heerlijk dat echo goed was!

Verder ga ik nu even niet terug lezen hoor, te veel gedoe

Bam, niet ziek worden hoor, hopelijk snel niet misselijk meer.....
Ik zag op baby afdeling H&M leuk jongens spul!
Van de Hema toch? Die had ik voor Mini ook gekocht, maar een inmiddels past hij niet meer en loopt hij in hemdjes en boxertjes

Ik vond Imps&Elfs, Pointer, Babyface en Little Label erg leuk. H&M heeft ook leuke dingen soms en Hema. Nu kijk ik eigenlijk alleen nog naar Pointer, spijkerbroeken bij de WE, wat H&M (niet teveel, Maxi zit nu op de kleuterschool, Mini op de PSZ en dan zie je soms 3 kinderen in hetzelfde lopen) en ik ben net op Shoeby gewezen. Ook helemaal leuk.

Suus, lekker hoor bij de kapper! Kids op school/KDV?
Dank voor de tips! Ik ga eens even googlen. Kess had me net ook al Imps&Elfs getipt, da's leuk!

Anyway, zwaai en veel plezier verder hier
Peas on earth!
Little Label is vooral leuk voor de basics. Lekkere zachte broekjes en shirtjes. Shirtje met nijlpaardje is ook lief!

Veel plezier met shoppen
En je motto ben ik het helemaal mee eens! Dat roep ik ook al sinds het begin.
Neehee, Erik.
Bam, sterkte met je maag!

Dat vooruitzicht van overplaatsen is er wel ja.

Blijf maar lekker zeuren over juffen, scholen etc. hoor. Lekker herkenbaar.

Mal, welke pasta vinden zij lekker? Weet nooit zo goed welke ik moet kiezen.

Fijn dat jij nog een jaar niet voor scholen hoeft te kiezen idd. Ik kan je alvast doorspelen waarop te letten op deze wijze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven