Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bactering
Groot gelijk hoor Bam, ze moeten nog lang genoeg van alles. Ik verwacht dat het hier ook meer noteren is van wat ze kunnen. Hoor Maxi nooit dat hij dingen moet die hij niet kan of wil.
quote:mamax schreef op 03 maart 2010 @ 22:12:

Ik moest van binnen ook een beetje huilen hoor. Thuis wordt hij wel steeds bijdehanter, nu op school nog. Hij is gewoon liever dan goed voor hem is af en toe.

Kan ik me helemaal voorstellen.

Juul is ook te lief, die laat zich ook geregeld wat zeggen.

Maar hij laat zich niet geheel het kaas van het brood eten zeg maar.
Star, doen ze dan ook leukere dingen met de kinderen? Ik verbaas me er hier wel eens over hoeveel leuke dingen ze kunnen doen voor 22 euro per jaar.
ik heb ook zelf een gesprekje aangevraagd hoor.

Schoolgeld.. hmm geen idee haha. Dat is erg. Vast veeeele malen minder dan het speelzaaltje, dat vind ik maar duur!

Ai Bridges, balen van die wratjes. Niet aankomen hoor!!!
Komt vast wel goed met kleine grote man Mamax
quote:bambino schreef op 03 maart 2010 @ 22:16:

[...]

Maar hij laat zich niet geheel het kaas van het brood eten zeg maar.Dat is dus precies wat Maxi nog moet leren.
Hahaha bactering..
Mamax, Maxi is ook zo lief!

Is judo niets voor hem, om hem lekker pittig te maken?
quote:mamax schreef op 03 maart 2010 @ 22:16:

Star, doen ze dan ook leukere dingen met de kinderen? Ik verbaas me er hier wel eens over hoeveel leuke dingen ze kunnen doen voor 22 euro per jaar.Ik heb nog geen idee
330 euro? is dat de ouderbijdrage? Mijn god zeg! Wat doen ze daar allemaal van? Dat is echt een bijzonder hoge bijdrage!

Mamax: sneu hoor voor Maxi. Wel fijn dat hij thuis steeds meer bijdehand wordt. Dan volgt het vast op school ook... (Al zie je dat zelf natuurlijk liever gisteren dan vandaag...)
quote:amalia schreef op 03 maart 2010 @ 22:17:

Mamax, Maxi is ook zo lief!

Is judo niets voor hem, om hem lekker pittig te maken?

Dat heeft bij Juul wel geholpen.

Nu je het zegt amalia, dat was ik even vergeten.
Huh? En 22 euio? Dat is echt weinig! Ik sta versteld met die bedragen!
Ja ouderbijdrage inderdaad Bridge!
Mijn buuf betaald nog veel meer.

Wij betalen 30 euro meen ik.

Heb nog geen rekening gehad.
Oh en meisje moet nog paar keer naar fysio om spelenderwijs wat oefeningen te doen. prima. Hij zei ook dat kans reeël is dat ze hoogsensitief is...
ik ga het eens opzoeken van het geld, ben nu ook wel benieuwd wat voor een rekening wij zo krijgen.
Wat betalen ze bij jullie dan bridges.
Daar ben ik ook van overtuigd Star, hij heeft gewoon wat langer nodig om te wennen. Is ook nog steeds verlegen als hij zelf wat aan juf moet vragen. Maar dat moet hij dan wel van mij. Ook moeilijk, want het liefst los ik alles voor hem op, maar uiteindelijk denk ik dat dit beter voor hem is.

Bridge, balen van die wratjes!
quote:Star schreef op 03 maart 2010 @ 22:19:

Ja ouderbijdrage inderdaad Bridge!

Zo. Zal me een geweldig schoolreisje zijn...

(Je weet dat het een vrijwillige bijdrage is hè...)
quote:bridges6 schreef op 03 maart 2010 @ 22:19:

Oh en meisje moet nog paar keer naar fysio om spelenderwijs wat oefeningen te doen. prima. Hij zei ook dat kans reeël is dat ze hoogsensitief is... Daar zou ik niet teveel mee doen met die opmerking want is niet echt professioneel. Of vind jij van wel?
45,- zat er even naast, haha
262,50

Valt mee, dat betaalde ik per 2 maanden voor het speelzaaltje zo ongeveer.
quote:bridges6 schreef op 03 maart 2010 @ 22:19:

Huh? En 22 euio? Dat is echt weinig! Ik sta versteld met die bedragen!Klopt, dat zeiden ze ook al.
Volgens mij iets van 80 euro. En ik meen dat onze school nog wel aan de lage kant zit, landelijk gezien. Dacht dat gemiddeld tussen 100 en 120 euro is, maar dat zit puur in mijn gedachten hoor. Zou ik eens moeten nazoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven