Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Nee dames! Hij is niet het beste wat je kon krijgen. Hij is wat op dat moment op je pad kwam en wat beter leek dan het was!

Roep wel heel hard, maar alles wat ik ooit wilde horen: je bent lief, je bent mooi, ik hou van je, ik mis je, alles is net wat minder leuk zonder jou... Hoor ik nu veel te laat. To little to late.

Maar doet wel zeer. Waarom nu pas? En waarom nog steeds alles de schuld geven behalve hemzelf. Ik kan hem niet vergeven dat hij zo met mij is omgegaan, ik wil hem echt niet terug. Maar dit doet zeer...

Ben even niet in staat om nuttige reacties te geven, maar heb heel veel steun aan jullie verhalen en dit forum. En jullie hopelijk ook. Hele dikke knuffel allemaal en gelukkig begint morgen de gewone werkweek weer...
Noathb Niet eens zo'n slecht idee,,,, Maar dan zonder tranen. Wijn, films, chocola en lachen (lachtranen dan)
ow ik kan niet meer stoppen met huilen noahtb mag ik meedoen?? Met heel veel zakdoekjes als aanvulling!
Kom op hoor meiden!!!! We kunnen het!! Waarom treuren we om een jongen die ons toch niet waard is. Wij zijn wel beter waard, alleen maar het beste van het beste. En met minder nemen we geen genoegen meer. We gaan ons vanaf nu richten op ons leventje in plaats van dat van hem.

Heb nu opeens ook heel erg de domme behoefte om hem te smsen met de vraag of hij al met een ander heeft gezoend. Gelukkig heb ik mijn telefoon uitstaan en zal ik het niet doen want denk dat ik daar heel veel spijt van ga krijgen.
Lieve allemaal... Ookal zit ik zelf ook middenin een soort van liefdesverdriet en kan ik het zelf ook moeilijk geloven...

Jullie komen er ECHT weer bovenop. Denk maar aan die keren dat je misschien al eerder liefdesverdriet hebt gehad om een andere liefde, maar dat je toen je allerlaatste liefde tegenkwam en het allemaal NOG leuker was. Je wil het nu absoluut niet weten, er absoluut niet aan denken... Maar zo'n nog VEEL leuker en beter persoon komt heus wel weer in je leven. Al is het niet over een maand, een paar maanden, of een jaar of jaren. De relaties die zijn geweest zijn overigens goede leerscholen, hoe vervelend of hoe leuk ze ook waren. In je volgende relatie weet je namelijk weer veel beter wat je wel en wat je niet wil.

Dames, het. komt. goed. Echt.
Ik doe ook mee meiden!! Vandaag niet gehuild maar voel me wel vreselijk. Vamorgen werd ik met een best goed gevoel wakker maar dat werd later op de dag ook steeds minder dus nu weer in een zware dip. Geen tranen gelukkig maar wel erg down. Ben zo moe, ben het gewoon zo zat dit gevoel. Waarom komt het goede en sterke gevoel van van de week niet terug? Ik wil zo graag verder, maar voel me zo alleen :(
ik voel me ook zo alleen diay, Wil zn warme armen om me heen en het gekroel door me haar... Zit hier echt te brullen zo erg..
Ik zit ook mee te janken om die ondankbare hond...
quote:sloopthard schreef op 07 maart 2010 @ 19:43:

ow ik kan niet meer stoppen met huilen noahtb mag ik meedoen?? Met heel veel zakdoekjes als aanvulling!JA, natuurlijk, jij hoort er ook bij!
Mag ik je een tip geven zomaariets..... Je komt dadelijk in dezelfde situatie terecht waar ik net uit ben.

En het gaat je echt pijn doen.

Ik nam genoegen met hoe mijn ex weer opnieuw met mij omging om dat ik nog steeds gevoel voor hem en je wordt er echt niet gelukkig van. Snap je gevoel goed, maar het schiet niet op.
quote:vogelbekdier schreef op 07 maart 2010 @ 20:14:

Mag ik je een tip geven zomaariets..... Je komt dadelijk in dezelfde situatie terecht waar ik net uit ben.

En het gaat je echt pijn doen.

Ik nam genoegen met hoe mijn ex weer opnieuw met mij omging om dat ik nog steeds gevoel voor hem en je wordt er echt niet gelukkig van. Snap je gevoel goed, maar het schiet niet op.Precies waar ik mee bezig ben,,
lekker zo'n huilclubje

@vogelbekdier: dat zijn wijze woorden...

maar ik wil hem zo graag terug.. ik zou ook gewoon wat leuks met hem willen doen hoor
Hey meiden,

Misschien wat voorbarig e.d. maar ik (bijvoorbeeld) zou het echt eens leuk vinden om een meidenavond ofzo te houden. En ik heb hier vaker gelezen dat er mensen zijn met een kleine kring, mss komt dat goed uit.
Ik heb geen hyves Noahtb, maar doe graag mee!
ik heb ook geen hyves.. maar doe ook graag mee!
Dan moeten we dus iets anders verzinnen
waar wonen jullie eigenlijk allemaal?

en wat is jullie leeftijd?
regio brabant, 23..
Ik ben een jonge depressieve blom
Hey,Ladies....

Allereerst voor jullie allemaal een dikke Maar nu is het weer ff genoeg hoor! Ik denk te weten dat jullie stuk voor stuk sterke vrouwen zijn..dus kom op! Zie dat je weer bij die kracht komt en richt je aandacht en energie op verder gaan. Brengt zoveel meer op dan blijven treuren om iets wat nu niet is..Feit is dat je het (nu) zonder ex moet doen.Snap het allemaal wel maar het gaat je niet verder helpen zo! Jullie trekken elkaar zo naar beneden waar jullie elkaar een kick in the ass moeten geven..zo jammer! Ik bedoel dit niet naar of lullig maar probeer de (negatieve) cirkel even te doorbreken...De situatie is nu zoals hij is..deal with it! Hoe het in de toekomst gaat lopen weet nog niemand..maar focus je op het NU,op jezelf..kijk niet steeds achterom en ook niet teveel vooruit..NU! Wake up..

Nogmaals bedoel het goed Mirre
Goed zo Mirre en daarom gaan we een gezellige meidenavond houden. Ik woon regio midden en ik wil best open huis houden. Ik ben 32.

Vogelbekdier. De situatie is bij mij iets anders dan bij jou, maar inderdaad wel een klein beetje vergelijkbaar. De boodschap begrijp ik heel goed en 1 ding weet ik wel zeker, naar zo'n situatie wil ik absoluut niet en dat ga ik niet laten gebeuren, daar mogen jullie me allemaal aan houden.
Mirre je hebt gelijk, we moeten positief blijven, naar de goede dingen in ons leven kijken. Ook al voel ik me vandaag weer zwaar k u t, ik moet toch door en jullie ook!

Ik woon ook in regio midden..
dubbel
Dat zijn er al 4, gezellig..
mirre: je hebt zo gelijk.. Die schop onder me kont heb ik echt nodig! Er in blijven hangen heeft geen zin...

Hier 25 (bijna), regio randstad (oke is eigenlijk geen regio, maar toch)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven