Good Luck
dinsdag 9 maart 2010 om 15:19
Ja maar Mal, daar kleed ik me dan wel op. Ik vind dit altijd van het "ik ga met de hond en kinderen naar het strand en daarna een lekkere warme chocomelk drinken" weer.
Mamax, oké jullie zij dus echt koffieboon experts. Haha, ik zie het al voor me onderweg op de P-plaats keukentje open van de vouwagen en...KOFFIE! Maar dat dus nog maar net niet
Mamax, oké jullie zij dus echt koffieboon experts. Haha, ik zie het al voor me onderweg op de P-plaats keukentje open van de vouwagen en...KOFFIE! Maar dat dus nog maar net niet
dinsdag 9 maart 2010 om 17:19
Nou Bam, niet zo onaardig. Je kan het ook niet lezen en dus gewoon overslaan. Peace hoor.
Leest lekker snel bij zo. Ik ga maar even naar de groep....
Mamax heeft idd ECHT lekkere koffie. Al ging ik daar de laatste keer wel bijna van over mijn nek Maar dat had een andere rede, met dank aan Desteny. Was geloof ik het laatste kopje in de komende 12 weken ha ha. Maar aan de koffie lag het zeker niet!!
Leest lekker snel bij zo. Ik ga maar even naar de groep....
Mamax heeft idd ECHT lekkere koffie. Al ging ik daar de laatste keer wel bijna van over mijn nek Maar dat had een andere rede, met dank aan Desteny. Was geloof ik het laatste kopje in de komende 12 weken ha ha. Maar aan de koffie lag het zeker niet!!
dinsdag 9 maart 2010 om 18:33
[quote]amalia schreef op 09 maart 2010 @ 17:19:
Nou Bam, niet zo onaardig. Je kan het ook niet lezen en dus gewoon overslaan. Peace hoor.
Nee, dat is aardig iemand compleet negeren?
En jij kan ook over mijn tekst heen lezen.
prima als jij dat kan, ik dus niet. Peace hoor!
Nee, dat is aardig iemand compleet negeren?
En jij kan ook over mijn tekst heen lezen.
prima als jij dat kan, ik dus niet. Peace hoor!
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 09-03-2010 18:52
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
dinsdag 9 maart 2010 om 18:35
quote:mamax schreef op 09 maart 2010 @ 15:12:
Het is een Saeco Odeo Giro. Kost rond de 300 euro volgens mij.
Enka, ik drink altijd cappucino, de melk kun je met dat stoompijpje links opschuimen.
Bam, kwaliteit van de koffie hangt af van de bonen. Wij hebben heel wat bonen geprobeerd, maar die van Culinair Espresso vinden we het lekkerst. Wij zijn zelfs zo erg dat we dat ding meeslepen als we een weekendje/weekje weg gaan. (Niet in de vouwwagen hoor, campingstroom trekt dat volgens mij niet )
Ik heb geen verstand van bonen.
Dat ziet er altijd zo chique uit!
Maar goed hij kost 350,00 heb ik zojuist gegoogeld, hij is namelijk wel heul gaaf.
kunnen er ook grote mokken onder?
Het is een Saeco Odeo Giro. Kost rond de 300 euro volgens mij.
Enka, ik drink altijd cappucino, de melk kun je met dat stoompijpje links opschuimen.
Bam, kwaliteit van de koffie hangt af van de bonen. Wij hebben heel wat bonen geprobeerd, maar die van Culinair Espresso vinden we het lekkerst. Wij zijn zelfs zo erg dat we dat ding meeslepen als we een weekendje/weekje weg gaan. (Niet in de vouwwagen hoor, campingstroom trekt dat volgens mij niet )
Ik heb geen verstand van bonen.
Dat ziet er altijd zo chique uit!
Maar goed hij kost 350,00 heb ik zojuist gegoogeld, hij is namelijk wel heul gaaf.
kunnen er ook grote mokken onder?
dinsdag 9 maart 2010 om 18:50
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2010 @ 18:45:
Als je genoeg slofjes verkoopt dan zit de Saceo moeilijke naam wel in de pijpleiding hoor, Bam.
ik hoop toch dat hij dan niet in die pijpleiding blijft hangen
Maar goed, ik ben dat ding echt zat, en die was ook 160 euro, en dat was echt een regelrechte miskoop!
Als je genoeg slofjes verkoopt dan zit de Saceo moeilijke naam wel in de pijpleiding hoor, Bam.
ik hoop toch dat hij dan niet in die pijpleiding blijft hangen
Maar goed, ik ben dat ding echt zat, en die was ook 160 euro, en dat was echt een regelrechte miskoop!
dinsdag 9 maart 2010 om 19:03
dinsdag 9 maart 2010 om 19:21
quote:bambino schreef op 09 maart 2010 @ 19:05:
maar goed er zit dus niet zo,n standje op dat je hem hoger kan zetten?
Dat was het enigste voordeel van dat akkelige ding, hahaha
dat er een grote mok onder past.Jawel, hoogste stand is voor een beker van max 15 cm, laagste stand is voor een beker van max 8 cm en alles ertussen
maar goed er zit dus niet zo,n standje op dat je hem hoger kan zetten?
Dat was het enigste voordeel van dat akkelige ding, hahaha
dat er een grote mok onder past.Jawel, hoogste stand is voor een beker van max 15 cm, laagste stand is voor een beker van max 8 cm en alles ertussen